Тежи ли протеина на сърцето?

DI

27.08.12
07:19

Наскаоро си купих сурватъчен протеин на Голд стандарт.В началото немах проблем взимах по една доза 3 пати на ден 30г. сутрин преди и след трен),но можеби след 2-3 седмици макс една сутрин като го изпих моментално почувствах адската тежест на сърцето.Цял ден дишах трудно и се запъхтявах от нищо.Спрях го и за една седмица ми мина малко по малко.И така мина има няма 1 месец , всичко беше точно и решх да пробвам пак да го вземам само дето го пиех 2 пати на ден и след 2-3 дена усетих същата тежест но по леко и ми мина за час.Забравих да кажа че същия протеин го пият още 3-ма мои приятели и нямат проблем.
Така или иначе мисля че приклиючих с протеина но пуснах темата защото не бях чувал протеин да създава какъвто и да е проблем и бих искал някой ако знае подробности да сподели.

27.08.12
08:20

Прати го на мен ,ако искаш.. Вреди на сърцето щом си го усетил,за това го прати на мен да го тествам колко ще ми вреди и на мен..  Някой път не се чувате..

27.08.12
09:04

ДИабло възможно е да е някакъв вид алергична реакция към някоя от съставките или друг вид непонисимост свързана с някое твое хронично или друго заболяване. Може би следващия път преди да си вземеш подобни или други добавки се консултирай с лекар или ако знаеш какво не ти понася си чети добре етикета.

27.08.12
10:19

Ееее Teen дай да си го разделим де.. да навреди и на мойто сърце малко :D
Към автора - Като ядеш пържоли боли ли те сърцето ?

27.08.12
10:20

Аз мисля за другите,за тва викам сам да си вредя,не искам и други да страдат :D

27.08.12
10:49

Като гледам как си го пил е станало така:
Дотежало ти е на джоба и от там те е ударило в сърцето. Да нямаш корен от Габрово? :D


иначе от това, което си написал няма как да се вадят изводи.

Noctis Caelum

27.08.12
12:58

Няма как да ти “тежи” на сърцето.

Поздрави.

Възможно е усещанията ти да са породени от проблеми с храносмилането и от там издуване и тежест в горната част на стомаха която подпира сърцето.

Мнението беше редактирано от Светослав Илиев на 27.08.12 15:17.

27.08.12
17:07

казано от Kirov на 27.08.12, 10:19:

Ееее Teen дай да си го разделим де.. да навреди и на мойто сърце малко :D
Към автора - Като ядеш пържоли боли ли те сърцето ?

Тежат си на сърцето,като даваш парите в магазина :D

Протеинът като белтък или като съдържание на белтък не е причина за проблема. Вече за някоя от другите съставки на добавката протеин не се знае. Или проблем с храносмилането или алергична реакция на пръв поглед изглеждат най-вероятни.

27.08.12
23:51

Не е точно по темата, но в интерес на истината с Американския голд стандарт имах стомашен дискомфорт (нищо повече) първите 6-7-10дена.

Чак в сърцето да те удря едва ли, освен, ако не е няква гаражна боза с незнайно съдържание ...

DI

28.08.12
05:45

Така teen, тъй като не съм чувал протеин да вреди по какъвто и да било начин и след като имах следните оплаквания реших да попитам тук за мнения.Ако всичките ти 1105 мнения са като това най добре си изтрий акаунта.
Carnal, неми дотежа особенно на джоба не се притеснявай минавам тънко  с добавките през тази част от годината ;)
Това с алергията беше първото което ми мина през ума и ще го проверя при парва възможност(хронични заболявания или алергии нямам),а това с корема е възможно защото не се храня много добре в послено време.
Георги, наясно съм че белтъка нема как да ми навреди но не съм наясно с начина по който се е узовал в прахообразно състояние в чувал.
АgBOKATA по принцип си мисля че голд стандард си има някакво име и ниво на качеството,същото си мисля и за сайта от който го поръчах а и в момента съм в САЩ и със скромният ми опит тук съм останал с впечатлението че тук контрола с гаражните бози е МАЛКО поне по добър отколкото в БГ.
Мерси на всички за мненията.

28.08.12
09:45

Позабравил си българския явно.

28.08.12
10:28

Не знам какво е позабравил ама някои хора наистина е най-добре да се замислят какво пишат и дали изобщо има смисъл да пишат.

03.09.12
23:27

Много ще да е тежка тая алергия, че чак да ти “тежи на сърцето”, но с тия 3 дози дневно сигурно си 185 100кг мускули. От някоя от другите добавки ще да е.

Възможно е да чувстваш тежест при приема на протеин и на мен ми се е случвало , но немисля ,че е толкова притеснително.

Аз имах същия проблем,мислех че край до там бях :D и въпроса не опира изобщо до сърцето , а до храносмилането ! Изпий една смекта и ще се почувстваш по-добре и ако ще пиеш пак протеин най-добре го разреждай само във вода не в мляко , защото става още по трудно на корема за разграждането и усвояването ! Успех !

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1