Какво мислите за моя хренителен режим?

18.02.13
07:41

Здравейте !
Реших да ви попитам, защото от това, което прочетох в сайта, вие може да ми помогнете. Благодаря предварително за помощта.
Искам да споделя с вас храните с които се опитвам да направя релефена преса и крака.
Закуска: 1.овесени ядки + кис.мляко
2.макарони
3.варени яйца
4.палачинки с мед ( 1 път в месеца макс.)
Около 10 часа : банан или ябълка
Обяд :Ориз (черен,червен,със зеленчуци) + пил.бутче
Спагети
Картофи (варени или печени на фурна )
Около 17;00 часа : банан ябълка или портокал
Вечеря : пил.месо/риба/свниско/телешко/ориз/картофени манджи/леща/грах/мусака/зеле+моркови салата/1-2 макс. препечени филии хляб, Сирене(задължително),кашкавал
Около 21;30 преди лягане :400мл прясно мляко /ядки
горе долу това са храните които ям. Пия около 2,5-3л. минерална вода
Не ям вафли/шоколади /чипсове и т.н.
Сладкото което ям единствено 1-2л. мед с кис. мляко сутрин.
забравих да напиша по горе,тренирам между 2-3 пъти на ден (тренирам футбол)
тренировките са ми предимно
Фитнес/футбол/скачане на въже/кросово или спринтово бягане.
Натоварването ми за деня определям като екстремно.

Какво мислите за диетата ми ??

18.02.13
21:45

Трудно ще стане с това хранене релефна пресата, е зависи все пак колко кг. си, колко имаш нужда да сваляш.

18.02.13
22:12

180 cm 75-6kg   -11.5% Мазнини

19.02.13
08:23

казано от Атанас _ на 18.02.13, 21:45:

Трудно ще стане с това хранене релефна пресата, е зависи все пак колко кг. си, колко имаш нужда да сваляш.

кои храни да премахна икои да добавя към режима

19.02.13
08:49

Ами не става въпрос за премахване, избери си 1 режим на хранене и си състави меню по него, но ако наистина си с 11% мазнини ще трябва да е доста стриктен режима, за да паднат по-надолу. http://www.bb-team.org/hranene/hranitelni-rezhimi

20.02.13
22:43

Много, много въглехидрати. Трябва ти нещо от рода въглехидрати <20 г/дн, останалото мазнини и белтъци в съотн. грубо 70/30, лек отрицателен енергиен баланс.  За жалост ще имаш затруднения в изброените спортни активности поради сравнително ниското съдържание на гликоген в мускулите. Иначе кросчетата ще са ти идеално допълнение за оформяне на релеф.

22.02.13
20:00

казано от forbidden на 20.02.13, 22:43:
Много, много въглехидрати. Трябва ти нещо от рода въглехидрати <20 г/дн, останалото мазнини и белтъци в съотн. грубо 70/30, лек отрицателен енергиен баланс. За жалост ще имаш затруднения в изброените спортни активности поради сравнително ниското съдържание на гликоген в мускулите. Иначе кросчетата ще са ти идеално допълнение за оформяне на релеф.
Хммм проблема е ,че натоварванията са ми много големи и се чудя дали да не огранича въглехидратите до обяд, след това да не приемам

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1