Хранителен режим, корекция, съвет.

06.07.13
02:34

Здравейте на всички!
След 5 години стана време да се завърна във фитнеса :) Всъщност, преди около 1 година се завърнах за малко, но ме налегнаха проблеми и прекъснах отново. Както и да е, всичко хубаво предстои.
Така...изчетох някои неща, но мисля в този пост да си конкретизарам питанията. Имам желание да чета, но просто нямам физическата възможност от към време.
Висок съм 1,80см, тегло 102 кг., обаче не изглеждам дебел, просто имам коремче.
От Понеделник мисля да мина на НВД. Мисля да напиша списъка с храни, които смятам да приемам, но няма да пиша точно в кой час какво, защото при мен е малко трудно правенето на режим, поради служебните ми ангажимента. Но разбира се, като го почна ще се старая да вкарам някаква последователност и живот и здраве ще опиша какво се случва в едно дневниче.
Значи, мисля да ям месо(пилешко, пуешко, телешко, риба), яйца, зеленчуци и извара+протеин и да пия много вода, примерно 5-6 литра на ден. Знам че диетата ми по-скоро клони към БВД. Искам да попитам, мога ли да ям, овесени ядки(сутрин) грах, боб, леща, царевица, кисело мляко без това да окаже влияние на свалянето на килограми? Просто се притеснявам да не изтърва въглехидратите, тоест да ям повече от колкото трябва. Има и друг много сериозен проблем, не мога без кафе, но го пия с повечко захар. Ако е без захар мога да повърна..Също така спирам цигарите, а както знаете е възможно напълняване та за това гледам да внимавам много с въглехидратите. Диетата мисля да я правя 30 дена, като на всеки 7 дена мисля да ям каквото ми се яде. Някъде около 15 август искам да имам ефект. Не ме разбирайте погрешно, не искам имам изсечени плочки. Това няма как да стане за толкова малко време, но поне някакъв видим, приличен ефект. Аз и сега имам плочки, но се вижда как върху тях има доста подкожна мазнина.
Мисля да тренирам 2 към 1, корем(с тежести)и кардио(умерено) около 2-3 в седмицата.

П.П. Забравих да питам за солта. Принципно не обичам много солено, но все пак я употребявам за салати, яйца и т.н. Може ли да я консумирам, защото знам че задържа вода, или да търся заместител?

Благодаря на всички за съветите!

06.07.13
22:57

1. Най-важното нещо като искаш да отслабнеш е да изразходваш повече калории от колкото си набавяш от храната, за това не се притеснявай за въглехидратите просто изчисли калорийния си баланс.
2. Не разбрах смяташ да тренираш само корем и кардио ли?
Тази статия според мен ще ти е от полза - http://www.bb-team.org/articles/914_kalorien-balans-i-kalorien-optimum

07.07.13
08:22

Мини на истинско НВД, понеже така се отключват подкожните мазнини като източник на енергия - ще рече до към 10-15% от калориите да са от въглехидрати, достатъчно протеин и останалото мазнини, по-добре животински. Последните се набавят много лесно чрез масло, заквасена сметана и сланина, може и мас, като освен това свинското и яйцата си имат също стабилни мазнини.

Тренирай цялото тяло с тежки тренировки, а кардиото също да е високо интензивно - спринтове, HIIT и пр. вместо монотонно нискоинтензивно циклене. Тук ползата не е в директното горене на някакви калории в резултат от тренировките, а в хормоналния отговор, резултат от интензивната тренировка - с две думи се стимулира разграждането на мастната тъкан и по този начин, освен чрез храненето с ниски въглехидрати.

Мда, горе-долу ми се изясниха нещата, благодаря за което! Разбира се, приемам и още съвети :)

Атила, не се изразих правилно. Няма да тренирам само корем. Исках да кажа, че на 4 тренировки(за толкова въртя цялото тяло) ще тренирам корем и кардио 2 пъти.

Днес направих много добра тренировка, гърди, рамо, накрая въртях 15 минути колело в много интезивно темпо и направо плувнах в пот. Едвам стъпих на краката си :))))) След това пих протеин и хапнах 200 грама извара с краставица и домат, 5 цели яйца. Всичко това го направих в една купа и сложих малко олио. Както и 1 малка филийка ръжен хляб. не очаквах, но дори ми стана тежко.

09.07.13
22:46

Можеш вместо изваря, да ядеш сирене :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1