Дневникът на Стефан

Прескочи до:

Храната днес:

1.Скумрия 200-250гр.,  7 домата, много ми харесаха по около 100-150гр
2.Суджук
3.Скумрия 200-250гр.
БЦАА
Трен(по време на тренировката пак пих БЦАА)
Протеин, БЦАА
4.Стафидови бонбони 110гр. (Стафидов фудж май се казваха)
5.Суджук 140гр.(сушен)

Тренировката
1.Клекове(лекичко) 2х10хлоста, 1х8х50кг., 4 серии х 10повт. х 80кг.
2.Лег преса 5 тежки серии повторенията 20,20,15,10,10
3.Прасец 8 серии
4.Набиране докато кляках правех и набирания в почивките над 100бр.
Кардио(велоергометър, 20минути на всеки 3мин. вдигах трудността до макс и 30сек. въртя на максимум)

Вчера вечерта около 12 направих 250 лицеви някъде и след 12 започнах зареждащия ден, пак не мн добре, но по добре от предната неделя.

1. 280гр сушеница,3 ябълки
2. 280гр сушеница, 2ябълки
3. До края на деня сега на няколко хранения 400гр ориз и 2бутчета
Да, бе да 😄 очертава се като миналата седмица, 😄 но заклевам се, нощна съм и от утре съм мега стриктния, след като се събудя 😄
За сега добавям 1 банан и това 😄 oo и 2 шоколада

Мнението беше редактирано от Стефан Бонев на 21.05.17 17:36.

Такаа 🙂 за няма и два дена направих страшно извращение със себе си от 86кг сега съм 95кг. 😄 Сега ще споделя какво изядох за тези 2 дена, храната беше следната:

Кило сушеница, 5ябълки, череши, 2банана, 500гр ориз в сурово състояние, сварен сигурно над кило и 2пилешки бутчета, 7големи парчета торта, 7 шоколада по 100гр. всеки, 400гр течен шоколад с 4филиики препечен хляб,  3плескавици с 3 големи питки и пържени картофки вътре и сосове, 8крилца, 6 хамбургера, 1 Биг Мак, 6 сладоледа, 1 мъфин шоколад, над 2 литра кола, варени картофи, 2 лимона изцедени на сок, протеинов шейк, 6 яйца на шейк с 75гр. мед, 2 кафета “шейкър” със сметана в тях сладоледена течна смес и по 5 захарчета. Резултата за няма и два дена от 86кг. на 95кг., ще кача и снимки от сегашната форма, сега правя няколко дена почивка от тренировки оправям режима и продължавам стриктно с храната и тренировките

На снимките съм супер надут от храната, имам чувството, че ще се пръсна и не съм се стягал изобщо, направени са преди малко, 95кг.

Но от като че ли от чийта и вени поизлезнаха повечко, ето една снимка с тези по ръката 😄

Мнението беше редактирано от Стефан Бонев на 23.05.17 03:02.

И все пак да споделя вчерашната тренировка в неделя, тогава личното тегло беше около 90кг. макс 😄 и правих тяга до 180кг. така че съм си вдигнал  2 пъти СТ поне 😄

1. Набиране 2х10хСТ, 6 серии по 3повт. х 20кг.
2. Мъртва тяга 2х10хлоста, 1х5х60кг., 1х5х90кг., 1х3х110кг., 1х3х140кг., 1х1повт.х 160кг., 1х1х170кг., 1х1повт.х180кг.
3.Гребане с дъмбел 5-6 серии с 32кг. по 10-12повт.

Ето го и видеото на 180кг.180кг. тяга

Ето и снимка докато бях около 86кг., прецаках месец и нещо труд с тежки тренировки и доста лишения, всеки ден ядах само пилешко по кило и ориз 200гр. максимум и почти нищо др. и правех между 9 и 11 трен седмично

Мнението беше редактирано от Стефан Бонев на 23.05.17 02:56.

Човек, стана ми лошо, докато прочетох какво си изял... 🙂 Даже по едно време реших, че се шегуваш.

Иначе на тягата имаше аванс и за още.

казано от Вероника Налбатска на 23.05.17, 11:13:

Човек, стана ми лошо, докато прочетох какво си изял...  Даже по едно време реших, че се шегуваш.

Иначе на тягата имаше аванс и за още.

За жалост не се шегувам 😄 но ще се постарая да не повтарям това нещо 🙂 Днес след тези чийтове мислех да ходя да пробвам 200, но май няма да ходя, че 2-3 месеца не бях правил тяга и последните 2-3 седмици почнах и правих предната петици на 130 сега скочих на 180 да не си играя със себе си да не стане беля, лека по лека ще вдигам 🙂

Мнението беше редактирано от Стефан Бонев на 24.05.17 17:42.

Иван

24.05.17
17:29

Аз съм впечатлен от изядената храна. Стабилен си хахаха

Последните няколко дена, пооправих храната, съботата направих 2 петици клек на 120кг., вчера мн серии набиране, 10 от които с 20кг. доп. тежест тройки и тяга четири петици на 135кг.

Храната днес:
1. 2домата, рибка панирана около 250-300гр.
2. Скумрия 200-250гр, оризовки 100гр
Тренировка
Протеин
3. Салата айсберг, скумрия около 300гр, ябълка

Тренировката:
1. Набиране 2*10*СТ, 7*3повт.*20кг., 1*3*25кг. и още бая серии СТ
2. Ренегадско гребане 1*6*14кг.,  1*6*22кг., 6*6*27кг., 1*5*32кг.
3. Бицепсово сгъване и задно рамо

Тренировка:

Днес доста лекичко
1. Кофички около 13-14 серии
2. Лицеви около  5 серии

Храната:
1.Риба, 2 ябълки
2.Кашкавал, 1 ябълка
3. Суджук орехите 160гр.
Трен
4. Свински врат около 160-180гр., ориз и макарони малко
5. Протеин

Вчерашната тренировка:

1.Набиране 6х10хСТ
2.Тяга 2х10хлоста, 1х5х70кг., 1х5х100кг., 1х3х125кг.,  3 серии х5повт. х 145кг.,2х10х100кг.,

И снимка какво си причиних от тягата, от търкането на ръцете в краката при вдигането и спускането на щангата... незнам защо така се случи, може би многото повт. и здравото търкане, доста боли при допир.

Мнението беше редактирано от Стефан Бонев на 13.06.17 01:40.

Днешна тренировка

1. Кофички 2х5хСТ, 1х5х10кг., 1х5х15кг., 1х5х20кг., 1х5х25кг., 2х5хСТ
2. Горен лег 5-6 серии

Храната:
Около 400гр. луканка, около 200гр кавкавал с шунка, 1 кисело мляко, 2 ябълки, зелена салата

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1