Напред, назад и надявам се вече по правия път...

06.12.17
21:40

Здравейте,

Аз съм момиче на 22г, 166см и 60кг. Миналата година се подложих на екстремна диета и отслабнах 7 кг за 3 месеца, но това ми донесе доста проблми. Тъй като гладувах се сещате, че бързо си възвърнах килограмите. Това лято пак погладувах, смъкнах килограмите и сега отново ги качих. Въртя се в този омагьосан кръг, но искам да променя това. Целта ми е да намаля мазнините и за момента съм си определина следните калории и макроси 1800кал, 203В, 135П, 50М. Спортувам 4 пъти седмично - 2 пъти ходя на спининг и 2 пъти на Body Pump. Имам проблем с точното фитване на макросите, но затова си правя дневника. Тук ще записвам всичко, което консумирам и така ще имам поголяма мотвиация да си спазвам целите 🙂

Темата беше редактирана от Fit Girl на 07.12.17 19:08.

07.12.17
17:24

Здравейте,

Да се отчета за първи път тук 🙂

Сутринта ми започна с 1 час спининг
Хранене 1: 150гр банан и 120гр котидж
Хранене 2: 200гр варени картофи + 150гр цвекло + 100гр сьомга
Хранене 3: 200гр варени картофи + 150гр цвекло + 120гр сьомга
Хранене 4: 60гр оризов чипс + 140гр Skyr

1543кал 104П 189В 41М

07.12.17
17:55

Какви са ти макросите “по учебник” ?

07.12.17
19:00

казано от Petya на 07.12.17, 17:55:

Какви са ти макросите “по учебник” ?

Ами изчислих си 1800кал, 203В, 135П, 50М.

Мнението беше редактирано от Fit Girl на 07.12.17 19:09.

07.12.17
22:53

Гледай да “удряш”  стойностите на протеина, останалите можеш да си ги нагласяш както ти е удобно.

08.12.17
10:18

казано от Petya на 07.12.17, 22:53:

Гледай да “удряш”  стойностите на протеина, останалите можеш да си ги нагласяш както ти е удобно.

Знам, че той е най-важният, но доста се затруднявам с него... И мазнините са ми проблем...

08.12.17
20:00

Здравейте,

и днес денят ми започна с тренировка.
Хранене 1: 100гр Котидж + филийка пълнозърнест хляб
Хранене 2: 200гр цвекло + 250гр варени картофи + 200гр (в сурово състояние) пилешки гърди + 7гр зехтин
Хранене 3: 200гр цвекло +  250гр варени картофи + 180гр (в сурово състояние) пилешки гърди + 4гр зехтин + 100гр Skyr + 100гр котидж
Хранене 4: 130гр варени катофи + 100гр котидж

1733кал 146П 199В 38М

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1