Лесно дразнещ се корем при прием на бустер.

Long story - short. като пия бустер, кафе и тнт ми се дразни корема, почват едни газове, един дискомфорт ... ужасно е. Бях си намерил по случаеност един, който или не ми дразнеше или много слабо (black label на Muscle Pharm) ама той беше с ограничена налчиност, спряха да го правят и аз изкупих последните бройки. И не мога да намеря нещо, което да не ми дразни и за това, искам вашето мнение. Работата е там, че бустерите супер ми забързват метаболизма. Пия и след15-20 мин съм в тоалетната и всичко е точно, ако не пия някакъв такъв стимулант (било те редбул/монстер и тнт.) се започва едно трудно изхождане, по 4-5 пъти на ден, усещане, че все ти се ходи до толаетната .. ужасно е (лениви черва) пия и други неща за това (флотен), което ми помага, но ми трябва нещо друго. Също така, имам ниско кръвно и ппц, съм супер заспал, ако не приемам нещо такова. кафе не става, защото хем ми дразни стомаха, хем супер много ме приспива, а и не ми помага с ‘’акането’’ .  Слушам вашите мнения, приемам всякакви предложения, чайове билки и др. Един приятел ми подхвърли за йохимбина, но исках първо да питам тук. Ако имате някакви въпроси питайте .

21.01.19
16:49

Пич, моят съвет е да спреш или поне да ограничиш тези стимуланти в нормални граници. По това което си написал става ясно, че здравата се тъпчеш с тях. Бустери, монстери, ред були... Освен черва и сърце имаш, помисли и за него. За мен ти си пристрастен и ще ти бъде много трудно да ги спреш. Отиди на читав гастроентеролог и спри отровата докато е време.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1