Дневник, който да ти припомня за дългия път и целите

04.08.20
17:24

‘Littera scripta manet’ са казали мъдреците и са прави. Написаното остава. И когато се борим с дребни зависимости, например в моя случай никотин и алкохол, в трудни момент можем да се обърнем и да видим какво сме постигнали.
Това е идеята.
А и съвети към тренирането ще са от полза, разбира се.

Стаж - 2 години, като от тях трябва да махнем към 5 месеца пауза. 175 см, 69 кг., 22 години
В дефицит от месец, 25%- 30 под оптимума калории.
Тренира се по следния начин, доста бейсик и класически. Цялата ми идея е с времето да оставя само базовите упражнения.

Понеделник - гърди. По принцип правя двете лежанки, кофички и флайс на машина. Напоследък оставих само хоризонталната лежанка, като там го карам с почти  максимума - 59-60 кг. Всички упражнения се правят 4х5, защото винаги тренирам на макс килогарми

Вторник - гръб. Гребане с Т щанга, набирания широк хват, придърпване хоризонтален скрипец, хиперекстензии. Скоро може да добавя тяга. Тук правя и корем.

Сряда - или почивам, или крака.
Четвъртък - рамо и трапец. Раменна преса,  разтваряне на ръце встрани с дъмбели от стоеж, както и същото разтваряне, но от седеж.  Пак корем.

Петък - крака (ако не ги правя сряда, разбира се). Клек с щанга, лег преса, бедрено сгъване на машина

Бейсик упражнения. След всяка тренировка минимум 2км тичане. Бицепс и трицепс не правя, мисля, че достатъчно се натоварват посредством другите упражнения. Ако не съм прав, поправете ме.

А, да, щях да забравя. Добавки -  Монохидрат на PN + Магнезий с Б6 на Solgar и  Yohimbe Bark. Последното е на Хая, кой да знае, че били марка на Сила.. оттам повече НИКОГА нищо

Темата беше редактирана от Simo. на 04.08.20 17:30.

04.08.20
18:37

Haуa Labs не се ли произвеждат в UK?


Тренировките ти не ме кефят, нещо като бро сплит с базови, което звучи пресилено, при условие, че няма тяга.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 04.08.20 18:43.

04.08.20
19:18

казано от Brown Bomber на 04.08.20, 18:37:

Тренировките ти не ме кефят, нещо като бро сплит с базови, което звучи пресилено, при условие, че няма тяга.

Човека не казва, че тренира с базови, а посочва, че след време ще остави само базовите от тренировката, която е дал или по принцип в някоя друга схема. А и тягица ще включи евентуално.

04.08.20
19:19

А, вече станаха UK? На гърба тук пише друго Ако имаш интерес, ще ти линкна едно разследване за тях.

За тягата - по принцип планувам да я добавя, след твоя съвет ще стане още другата седмица.

Днес:
4х5 гребане с 65кг работни
4х5 набирания *колко са ми слаби, не е истина*
4х5 хоризонтален с работни 46кг
И 2,5 км кардио.

Храната върви за деня - към 460 пилешка пържола бут, една ябълка, 70 грама пълнозърнест хляб, както и 250 грама мляко барабар с това фитнес мюсли с шоколад 60гр.,

Едит - да, точно така, вървя към базови. Сега става месец и няколко дни, откакто се върнах в залата, та някак уж гледам по-леко...уж....

Мнението беше редактирано от Simo. на 04.08.20 19:33.

SI

04.08.20
19:26

Добре дошъл! Давай, натискай и успех от мен;!

175см, 69 кг и 30% дефицит... Това как и защо го реши?

04.08.20
20:59

Пише, че са произведени за...

Все едно BioTech USA да се произвеждат в щатите.

09.08.20
15:40

Пропуснати 4 дни, че помагах на един приятел по един строеж..чудесно започнахме

Така, за дефицита - по план не трябва да е под 1850 калории, което е към 25% дефицит, но често е над 30% дори, поради това, че съм злояд и ужасно трудно ми е да се тъпча, дори да ми дава калориен баланс 2500..целта в крайна сметка е да стана по-силен, но за да го направя ми трябва храна :D затова започнах с това, което ми е по-лесно - дефицит и с времето ще вдигам, като до месец ще съм над 2500, уж. С бавно повишаване на храната с една дума.

Днес изместих гърдите, че много ми се тренираше. Добра тренировка се получи, доста интезивна с кратки почвки *20 сек между серии* 

Понеже тия дни се храних с боклуци, издул съм се. Ще кача снимка, хем да си следя прогреса. Храната е добре - мюсли, а след тренировка 300 пилешко със сто ориз и около двеста скумрия

ПС - взех си йохимбе с цел да спра кофеина. Е, работи, но на мен тази добавка ми действа лошо - ставам много нервен и оттам агресивен, така че ще я спра.

Мнението беше редактирано от Simo. на 09.08.20 17:10.

10.08.20
22:02

Тяга 5х5 60 кг работни
Мечка 5х5 60 работни
Набирания 5х5

1900 калории, 105 гр протеин, 180 въглехидрат, 80 мазнини

12.08.20
22:24

Вчера хапнах добре. 2,268 kcal, 130 протеин, 245 въгл. 78 мазнини

Днес:
Раменна преса - 5х5 60 кг работни
Разтваряне дъмбел 5х5 10 кг работни
Придърване на въже скрипец 5х5 50 работни

2000 kcal, 144 протеин, 132 въгл, 94 мазнини. Днес въглехидратите са ниски, но не ми се ядеше ориз.

12.08.20
22:27

Раменна и тяга ги правиш с едни и същи работни килограми?

12.08.20
22:31

Тягата мога и ще я вдигна до 80 още другата седмица, но ми беше първа от много, много време и внимавах с нея, защото генетично кръстът ми е доста слаб. Точно поради това включих и екстензи

Мнението беше редактирано от Simo. на 12.08.20 22:32.

12.08.20
22:35

казано от Splash на 12.08.20, 22:27:

Раменна и тяга ги правиш с едни и същи работни килограми?

Ами има силна преса 😎
Всъщност на мен ми е интересно, как дръпаш на скрипец 50 кг., гребеш с 60-65 и правиш 5х5 раменна с 60 кг. Освен да имаш макс тежести на щангата 60 ина кила и да ги ползваш за различни движения, а скрипеца и той да ти е с малко кила.

Според мен пичагата прави раменната на някаква машина за горни гърди и макарите помагат.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1