Диета

08.06.21
11:44

Здравейте,
аз съм на 29 години
85 кг
183 см
20-22% мазнини

Тренирам 3-4 пъти седмично, но не спазвам хранителен режим.

Изчетох доста по темите за прием на калории и честно казано съм объркан. Изчислих че за да подържам теглото си при тези параметри е необходимо да приемам 3000 калории на ден.

Моята цел е да си запазя килограмите. Т.е. да покача активното си тегло и да стопя мазнините. Цел: тегло 85кг и 10%-15% мазнини.

Това означава ли че трябва да продължа да приемам същите калории 3000 на ден, и ще трябва само да си оправя съотношението на макросите, например 40% протеин, 35% мазнини и 25% въглехидрати.

12.06.21
09:35

Трябва да приемаш около 15 20% дефицит (в твоя случай около 2400 или 2500 калории някъде). И аз ти препоръчвам да приемаш 30 35% въглехидрати и 25 30% мазнини. А протеина трябва да ти е около 2,2 и 2,8 х активно тегло (най-добре средата - около 2,5)

12.06.21
10:25

казано от Nikolay Ivanov на 12.06.21, 09:35:

Трябва да приемаш около 15 20% дефицит (в твоя случай около 2400 или 2500 калории някъде). И аз ти препоръчвам да приемаш 30 35% въглехидрати и 25 30% мазнини. А протеина трябва да ти е около 2,2 и 2,8 х активно тегло (най-добре средата - около 2,5)

Трябва 20% дефицит, трябва 2,5 гр протеин, а защо?

26.07.21
00:05

Протеина след 1.5 на телесно тегло няма полза. След 2 грама на телесно тегло се натоварва тялото много.

26.07.21
09:29

казано от Петьо на 26.07.21, 00:05:

Протеина след 1.5 на телесно тегло няма полза. След 2 грама на телесно тегло се натоварва тялото много.

Аха...и се наптрупва някъде...като млякото ли ,от другите ти постове?

26.07.21
18:53

казано от nervak на 26.07.21, 09:29:

казано от Петьо на 26.07.21, 00:05:

Протеина след 1.5 на телесно тегло няма полза. След 2 грама на телесно тегло се натоварва тялото много.

Аха...и се наптрупва някъде...като млякото ли ,от другите ти постове?

 


Кои по-точно?
Искам да кажа, че количества над 2 грама на телесно тегло за дълъг период от време може да претоварват черния дроб с това да превръща излишните протеини в глюкоза.
Малко повече по темата

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26797090/

Мнението беше редактирано от Петьо на 26.07.21 18:55.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1