03.02.14
16:02
Здравейте, аз съм на 21 студент съм и работя и се занимавам с фитнес от известно време. В момента съм си заложил като цел да се изчистя малко от мазнините. Висок съм 178см и тежа 95кг имам малки излишъци в областта на коремния пояс.Използвам една от вашите програмки за трениране, която малко съм си преправил също така съм си взел и за допълнение Stimulant X 1-MeTIQ . Проблемът е диетата не мога да си намеря подходяща диета, бихте ли ми препоръчали нещо...също проблемно при храненето ми е когато съм на работа, защото ставам в 4 през нощта и съм до 17 вечерта, съответно ставайки в 4 съм мъртво гладен и задължително ям ... когато съм на работа стигам до 6 -7 хранения за деня, които ми се отразяват зле ...
Благодаря Ви предварително :)
ББ-теам СА НОМЕР 1 :))
Това е програмката която ползвам като след всяка тренировка има и 20-30 мин. кардио (велъргометър)
повдигане на щанга от лег - 2 серии по 8 повторения;
флайс - 3 серии по 12 повторения;
придърпване на вертикален скрипец - 2 серии 12 повторения;
придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии 12 повторения;
раменно разтваряне встрани - 3 серии по 12 повторения;
кикбек - 2 серии по 12 повторения;
трицепсово разгъване на скрипец - 3 серии по 12 повторения;
бицепсово сгъване с щанга - 2 серии 12 повторения;
бицепсово сгъване на скрипец - 3 серии по 12 повторения;
бедредно разгъване - 3 серии по 15 повторения;
бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения;
клякане с щанга - 3 серии по 15 повторения;
повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения;
кoремни преси - 3 серии по 30 повторения;
повдигане на краката от лег - 3 серии по 30 повторения.
03.02.14
20:43
казано от Yohan Petkov на 03.02.14, 16:02: