Покачване на маса и запазване на релеф ВЪПРОС

06.05.14
23:24

Така аз съм НАЧИНАЕЩ и не разбирам много то фитнес,вярно прекарал съм 3 години в залата имам опит с уредите ,но за мен съм начинаещ и нищо не разбирам...моля ви не ме хранете много ;д Въпроса ми е следния :

Тежа 63 килограма при 175 височина ,имам релеф имам маса (малко) ,искам да покача масата имам протеин закупих си amix fusion,но ме е страх ,че ако започна да го пия,и кача 5 килограма 6, примерно заедно с диета ,ще загубя релефа и ще се превърна в дебелите батковци с ръце като баница , искам заедно с масата която ще кача да си запазя релефа ,че даже и да го увелича , имам добре оформен корем, рамо, бицепс, трицепс , бедра,а бе всичко е на 6 ама маса трябва ... ръката ми е 33 см... Искам някой да ме посъветва докато съм в период на качване,дали има начин да си запазя релефа или след като кача масата ще трябва да чистя ?
Моля да ми бъде обяснено като на идиот

AT

07.05.14
00:00

Тренирай здраво, не яж като разпран, прочети статии по въпроса в сайта. Мускула расте ако има нужда и ако му осигуриш необходимите хранителни вещества за да се въстанови. Около 100 грама протеин са ти нужни дневно. Тия дето са с със сланинести ръце ядът повече от нужното им и съответно излишно приетата храна се преобразува в мазнинки, които се трупат по тялото.

07.05.14
00:03

За какво ти е преса на слабо тяло?
Концентрирай се върху качването на мускулна маса, после ще чистиш излишните мазнини. Мускули се правят трудно и с години, мазнини се чистят за няколко месеца.

07.05.14
00:06

така е преса на слабо тяло е като дебелана с големи цици :Д ,но искам да си я запазя ,да качвам маса ,но и пресата да седи ,а не да ми се омазни корема както и другите части,много си държа на трицепса:Д .

Мнението беше редактирано от reperw reperw на 07.05.14 00:09.

07.05.14
01:20

Прави релеф, идва лятото и всичко живо релеф прави :) да си в тон с мнозинството

07.05.14
09:27

казано от WhiteWalker на 07.05.14, 01:20: