Хранене и тренировки през лятото за ММ и оформяне.

29.05.14
10:34

Здравейте.Аз съм студент на 20г. тежа около 75 кг. и съм висок около 175 см. Мисля, че това е важно да се знае и ще помогне за добиване на идея около крайната картинка.

Преди време целите ми бяха да мръдна малко от 60-те килограма, на които така трайно бях застанал. Е, малко експлозивно за едно лято (миналото) стигнах около 80. Мръднах от малките килограми, но се омазних. Като се върнах в София си се захванах с тренировки и нещата добиха вид. Тренирах по кръгова програма известно време, за да наваксам и да си върна навиците, след това по сплитове, та и до сега. Естествено, сменям упражненията и мускулните групи, за да не върви еднотипно процеса. Но разликата беше, че оставих коремните мускули на по-заден план и резултатът сега не е такъв какъвто ми се иска. С ясната презумция, че сам съм си виновен.От време на време тичам, през годината играех волейбол, футбол към тренировките ( 3 пъти седмично) - идеята е, че имам активност поне на средно ниво.Ето ги и въпросите ми за хранене, трениране и оправяне на корем през летните месеци:

Целите ми са да си задържа тези килограми и да си остана с постоянно тегло 75-80 и да надграждам. Другата ми цел обаче е да изчистя корема, който така сериозно пренебрегвах. Положението не е фатално и непоправимо, това е ясно, но все пак:

1. Имате ли някакви съвети и препоръки как да процедирам с храната през лятото. По особеното е, че заради жегите ектоморфът в мен губи апетит през този сезон. Целите, както казах са ми да си държа тези килограми + евентуално лека полека да мърдам нагоре, но не и за сметка на корема.
Естествено, газираното съм го изхвърлил на 95% от режима си, не съм голям почитател на сладкото,но да кажем три парченца кафяв шоколад на ден си хапвам, алкохол пия рядко и гледам да не прекалявам, замених маргарина с маслото. Фаст фууд ям примерно веднъж-два пъти на две седмици.