22.05.07
10:23
.......................................
Темата беше редактирана от Красимир Йолов на 03.10.07 23:47.
22.05.07
11:53
#1
Повечето препродават, а не произвеждат. Поне българските фирми (предполагам тях засягаш в тази тема).
Между другото тази фирма се пише JK, а не JC. Логото им е двусмислено. Идва от латинското изписване на “Юлиан Карабиберов”.
Мнението беше редактирано от Ради Хаджирадев на 22.05.07 11:54.
:) ХАХАХА а и качеството на продуктите им е същото като етикетите и описанията. От личен опит знам от много, много време за какво става на въпрос. Дори безпари да ми се дава няма да го взема, това становище не е от онзи ден.
Производителите не пишат ЛИЧНО етикетите..
Кадрите на рекламните къщи, които набират текста и изработват етикетите може са неграмотни, кадрите на преводаческите бюра- също... Искат се специализирани знания, за да се направи точен превод, а това не винаги се съобразява от този, който дава текста за превод...
Да се набере текст на етикет е елементарно и това обикновено се прави от служител в рекламна къща, към когото като е назначаван е имало изискване за работа с компютър, а не висше образование по всичко, което се сетите, защото набира рекламни текстове във всякакви области.. И ако той е разсеян и допусне грешка, това не може автоматично да се отнесе като грешка на производителя, който вероятно също е бил толкова бесен като е установил грешката при положение, че етикетите са изработени в количества..
22.05.07
13:31
#4
А това, че етикетите се дават за одобрение преди плащането и печата? Производителят Е виновен.
22.05.07
13:31
#5
Най-малкото в една фирма за предпечатна подготовка би следвало да има инсталирана програма за корекция на правописните грешки.
Поръчани са хубаво една партида етикети, но защо от години се продават с едни и същи правописни грешки?
22.05.07
14:12
#6
......................................
Мнението беше редактирано от Красимир Йолов на 03.10.07 23:48.
казано от Ради Хаджирадев на 22.05.07, 13:31:
А това, че етикетите се дават за одобрение преди плащането и печата? Производителят Е виновен.
Виновен е този, който отговаря за това..
А пък лично собственика обикновено не се занимава с това- има си служители, които се глобяват, след като имат пропуски в работата... Това се отнася и за двете страни- и за възложителя (производител) и за изпълнителя (рекламна къща)..
Колкото по- голям брой етикети са поръчани, толкова по- евтино излиза единичната бройка- затова понякога се работи с години с грешни надписи..
казано от Красимир Йолов на 22.05.07, 14:12:
Май не формулирах точно темата. Имах предвид имали или кога ще се появят и химически грамотни производители или всички специализират в това само как да скубят потребителя. Става дума и за продукти като “Изоспорт” който без малко да ме убеди, че е изотоник, при това съдържание на кофеин, таурин и подсладители.
..”при това съдържание”- искаш да кажеш - “при това ниско съдържание”, нали..?
Не е ли нормално, при положение, че е за масова употреба и деца също я консумират..? :roll:
Гледам във форума пишат 12, 13, 14 годишни- да не се обиждат, ама са деца... И има по 50, 60 кг- да не се обиждат, ама са лекички.. И ходят на зала, пият добаваки- похвално...
Но ако един продукт е със съдържание на кофеин и таурин, което може наистина да тонизира един 100 кг билдер дали ще е “безвредна” за едно 13 год/50 кг момче.. :roll:
Аз мисля, че за никой не е тайна, че целта призводителите е печалба.. И това важи за всички области, не само за хранителните добавки... Ако нещо е подозрително евтино, то толкова е и качествено... Както се казва в една поговорка: “Колкото плащаш- толкова и получаваш”...
22.05.07
16:17
#9
....................................
Мнението беше редактирано от Красимир Йолов на 03.10.07 23:48.