26.11.07
18:47
Аз съм начинаещ в “света на фитнеса” и се чудех да ли можете да пи помогнете относно храненето (някаква диета или нешто такова).Вече хода на фитнес около 2 седмици ,но относно храненето - тъмна Индия.Искам да сваля кг. ,хо незнам какво е най-добре да се яде(имаите предвид че неискам да пия хапчета и прахове, искам ефекта да дойде по естествен начин).
Висок съм 182-3 ,105кг.
Благодаря предварително !
Темата беше редактирана от emzo на 05.12.07 16:46.
Закършил си я :)
Като начало те съветвам да поразгледаш форума и изданието, да се запознаеш с материята и тогава въпросите. Има тонове информация за всичко, което се сетиш. Ако си сериозен, до лятото спокойно може да си 80кг ;)
Ок!Прегледах саита и форома но немога да намер нешто подходяшто.Молбата ми е да ми кажете някакъв режим или диета(от сорта-сутрин ядеш това на обаяд онова и т.н.)или даите линкове.Имаите в предвид ,че хода в залата 3 седмично.Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете.
Височина 182-3 см.
Тегло 105 кг.
Години 18 :)
Благодаря предварително !
Мнението беше редактирано от bgidiot на 27.11.07 09:07.
Вече сигурно ви е писнало от мене но имам още едно въпрощче. Препоръчаха ми да правя месна диета (само месо и то пилешко)и да се храня с месо между 4-5 пъти дневно. Вие какво ще кажете за това ?
Наблегни на месото и зеленчуците, гледай да хапваш сравнително на чето по малко, и ще имаш успехи.
Но не само пилешко - всякакво, само панираните на са много за препоръчване.
Aко караш много време на месо, после може да качиш спокойно 2 пъти колкото си свалил, така че ... комбинирай всичко ;)
28.11.07
20:27
Това дето е само месо е маи неква кетонна диета !! не ти я препорачвам по добре РБД или НВД (като си набавяш енергията от растителни мазнини ; НЕ караи само на протеинови храни )!!
А относно (РБД) горе доло колко големи трябва да са порците ??И още един въпрос колко вода да пия на ден (в момента пия между 3-3,5 литра на ден)??
казано от bgidiot на 01.12.07, 15:35: