Kreatina-moje li da bude opasen ili ne.

Темата е заключена.
DE

11.03.04
14:18

Zdravejte vsichki ,koito obichate da se zanimavate sus silovi sportove.
Reschih da napisha taq tema v foruma,podtiknat ot edna sreshta s moj poznat,kogoto ne bqh vijdal mnogo vreme(3,4 neseca).Zapochvam.

Ta vaprosniq priqtel e na 28 g,visok 183sm,tejeshe kum 95 kg,s prekrasno teloslojenie i kakto se kazva licheshe mu che se zanimava seriozno s bodibilding.Az sushto sam poklonik na sillovete sportove i taka namerihme obshti temi i zavurzahme priqtelstvo.Za da sam po izcherpatelen trqbva da kaja, che sam student v Germaniq i toq priqtel e nemec,i vuprosniq sluchaj se razviva v Germaniq.
Kakto kazah po gore,mina period ot vreme ,prez kojto frenda ne se pokazvashe,az se pitah kakvo e stanalo s nego ,no taka i ne reshish da se obada.No kakvo mi beshe uchudvaneto kato go vidqh naj-posle.Ot golemiq i dobre slojen muj nqmashe i sleda.Beshe se promenil do neuznavaemost.Pojultql,sus sasuhrena koja i strahotno otslabnal(po negovi danni okolo 20-25 kg)napravo skelet s koja.
Kakvo mu se e sluchilo beshe 1 viq mi vupros.otnachalo pomislih Hepatit ili neshto podobno.No toj mi dade otricatelen otgovor.Sled 3,4 diagnozi v Nemski Kliniki mu napravili krajna diagnoza-Hipermedikamentozna toksikaciq na Cheren drob,s drugi dumi kazano ot cherniq mu drob nemalo i spomen.Prichinite.
Pomislih da ne e prekalil s nqkoi steroidi-Ne,kazva toj,nikoga ne bil upotrebqval steroid,edinstveno Kreatin Monohidrat v suchetanie s Fetburneri i minerali (magnezij,jelqzo i t.n).
Dobre kazah ,moje bi si prekalil s dozite-otkazvajki d apovqrvam ,che e vuzmojno edinstven vinivnik da e Kreatina,-ne otgovarq toj,vsichkopo norma i predpisanie ,kakto i kachestven Produkt (Multipawer).
Dobre ,moje bi si imal bolen drob i predi tova ,v smisal prekaran hepatit kato malak ili neshto takova-produljavam da uporstvam az,-Ne -otnovo otgovarq toj,nishto takova.