08.02.08
15:24
Здравейте! създадох си личен дневник, но все още не съм записала нищо в него, защото утре ще е готова програмата ми за тренировки.Междувременно вече втора седмица чета теми и мнения във форумите за режим на хранене при НВД. Аз съм абсолютно начинаеща и затова четох много и задълбочено, но в един момент от толкова различна информация и често противоречива, направо в главата ми настана хаос.Така-започвам отначало.Аз съмвисока 160см. 57кг. на 42 г.съм(по-добре късно,отколкото никога ) Искам да смъкна до 55кг. ,да стопя подкожните мазнини и да стегна мускулите на цялото тяло-ръце,гръб,бедра,коремни мускули-всичко-без да правя релеф. По формулата за изчисление на калорийния минимум-аз получавам 1292,8кал. Тъй като съм начинаеща във фитнеса и докато ми изготвят програмата, тренирам повече на кростренажора и работя с леки тежести за ръце,гърди бедра-по-скоро за да тренирам издръжливост, защото имам проблем с дишането при натоварванията.Не съм тренирала от дете и водя заседнал начин на живот.90% от работното ми време е на стол.Затова тези 1292,8кал. ги умножавам по 1,2 и получавам 1551.36кал.на ден трябва да приемам.Но тъй като искам да дваля и изгоря мазнини изваждам 400-така и не разбрах защо- :coolgrin: и получавам 1151,36 к. трябва да приемам на ден. Това реално лие? Правилно ли разсъждавам. Добре ,но аз немога да изразходвам толкова калории при тренировко-поне за сега.
Друго което мезатруднява е съставянето на меню. Прочетох,че менюто ми трябва да съдържа 50-60% мазнини, 20-30% белтъчини, 10-20% въглехидрати. Признавам си, че съм много зле с аритметиката, 60% от 1151,36 колко са-получавам някакво лудо число-явно аз не съм в час.Все пак отдавна бях ученичка. Имам още много въпроси , но засега самотези-че стана цял роман. Благодаря ви предварително. А Ако може ще питам утре пак.
60% от 1151,36 = 690,816 кал от мазнини / 9 е приблизително 76 грама мазнини.
1 гр мазнини има 9 кал. Това за математиката, иначе от хранене и НВД не разбирам :)