25.02.08
07:49
Здравейте отново. Както обещах - ето я темата от мен за тази седмица. как мислите, какво е това поняти е НАЧИНАЕЩ? Всички тук коментираме ... аз съм начинаещ, начинаещите тук, начинаещите в залата...
Кое определя това, да си НАЧИНАЕЩ - дали стажа, дали натрупаните занния за храннене, тренировки и т.н.... или може би рутината на тренировка... може би самочувствието, че вече знаеш... може би отношението от останалите в залата....?!
Какво е това, според вас, приятели?
Нека формулираме това понятие...!
Очаквам вашите мнения! ;-)
25.02.08
11:29
Ами зависи...Защото може да си с много опит и години тренировки ,но пък да си начинаещ в знанията за храненето или пък обратно..Особенно пък стажа не е никакъв фактор.Ето мога да дам 1 пример:В залата където тренирам има 1 момче което е доволно налято и с прилична маса ,но има 1 метър шкембе.Та скоро подочух 1 разговор между него и друго момче....ииии този вика:”А сега да знаеш съм на курс с винстрол на хапове,ама ям всичко по 3 пъти на ден да имам сила.И след 2 месеца ще съм с плочки и много нацепен.”И ето това показва как някой със 2-3 години стаж няма изобщо понятие от хранене,още по малко пък от стероиди.
Мнението беше редактирано от asdfg на 25.02.08 11:31.
25.02.08
12:10
Моето определение за начинаещ е невежество в храненето най-вече и донякъде в тренировките. Стажът в залата е между другото ...
25.02.08
12:44
казано от asdfg на 25.02.08, 11:29: