11.04.08
17:32
Здравейте,
наскоро имахме идея да Ви попитаме, дали сте доволни от информацията, която получавате от представителите на фирми относно техните продукти, но доста читатели ни питаха, дали е разумно достъпът им да е “свободен” из целия форум или да може да пишат само в съответните теми на марките им. Във връзка с това решихме да пуснем анкета по-скоро за този въпрос.
Моля да споделите своето виждане, за да намерим заедно решението и по този начин Вие да останете доволни това, което прочитате и научавате тук.
П.П. Нека се абстрахираме от възможностите представител да има акаунт като такъв и акаунт като потребител - разбира се, има много алтернативи и “вратички”, но всичко това уважаемите читатели го виждат и са в състояние да направят преценка. А и в крайна сметка не искаме форумът да се превръща в сложна институция от правила и задължения. Етиката преди всичко.
П.П.2 Изданието не заема конкретна позиция по въпроса, анкетата се пуска поради факта, че зачестиха запитванията и забележките относно тази тема и е редно комюнитито да се произнесе.
Благодаря на отзовалите се! :)
Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 14.04.08 16:45.
Не гласувах в анкетата. Желая да чета мнения на представители на фирми извън разделите за представителите, но не рекламиращи продуктите, които продават. (в техен интерес е да не го правят, дори и да има реклама мисля, че всеки е достатъчно опитен, за да разграничи рекламата от съвета и да сложи представителя в съответната категория)
Поне при мен, една реклама, без значение, дали е явна или скрита от представител извън раздела му, веднага би ме отказала да купя продукт от него. Смятам, че има какво да споделят. Ако направите “разделение” да не би представителя да си направи 2 акаунта и когато иска да дава съвети просто ей така да си влиза с личния? Според мен няма смисъл, просто трябва да се държат под око представителите, за да не правят нерегламентирана реклама.
Твърдо техните мнения само в техните теми.
Как може предтавители на едни фирми да си траят, а други дасе ОЛИВАТ, да ОЛИВАТ с тъпа реклама.
казано от emzo на 11.04.08, 18:49:
Твърдо техните мнения само в техните теми.
Как може предтавители на едни фирми да си траят, а други дасе ОЛИВАТ, да ОЛИВАТ с тъпа реклама.
Така мисля и аз;)
казано от tigra на 11.04.08, 18:58:
казано от emzo на 11.04.08, 18:49:
Твърдо техните мнения само в техните теми.
Как може предтавители на едни фирми да си траят, а други дасе ОЛИВАТ, да ОЛИВАТ с тъпа реклама.Така мисля и аз;)
И аз :)
11.04.08
20:29
#5
Нито едното, нито другото.
Полезно е, когато представител на дадена фирма предлага повече информация във връзка с продукт, но е дразнещо, когато избива на явна реклама.
Според мен представителите е добре да пишат и в останалите теми, но само с изричната уговорка, че ще се опитват да спазват обективност (до колкото могат) и да не избиват на реклама! Където прекалят, модераторите да имат право да си влизат в ролята.
14.04.08
16:12
#6
Анкетата е доста категорична, но за сметка на това пък не особено “мащабна”. Кара ме да си мисля, че е нужен още един възможен отговор, който по-скоро клони към “Не”, но ще го добавя и ще “разхвърлям” питането по разделите.
казано от mitaka101 на 11.04.08, 19:02:
казано от tigra на 11.04.08, 18:58:
казано от emzo на 11.04.08, 18:49:
Твърдо техните мнения само в техните теми.
Как може предтавители на едни фирми да си траят, а други дасе ОЛИВАТ, да ОЛИВАТ с тъпа реклама.Така мисля и аз;)
И аз :)
Аз също.
Някой да забеляза как с временното отсъствие на един brand representative във форума стана по ...... спокойно :coolsmile:
Мнението беше редактирано от emzo на 16.04.08 10:07.
16.04.08
10:37
#9
казано от emzo на 16.04.08, 10:07:
Някой да забеляза как с временното отсъствие на един brand representative във форума стана по ...... спокойно :coolsmile:
:-) Има нещо такова ;) Чак взе да ми доскучава :P
16.04.08
10:56
#10
Това е извън контекста на темата, затова моля да не я разводняваме.
16.04.08
11:55
#11
Моето лично мнение:
Да имат достъп навсякъде, но всякакви опити за скрита реклама, сравнения на конкурентни продукти и въобще коментари за марки да им бъдат забранени извън техният раздел. Специално за тях това да бъде наказуемо, тъй като за разлика от потребителите те защитават не кауза и виждане, а материален интерес.
Наказанието в най - тежкият му вариант: продуктите им изчезват от раздела и толкова.
Да им се разреши да си правят подробно ревю на предимства на техните продукти в техния раздел и ако имат несъгласие във външна тема, да пуснат линкче, не да предизвикват спорове.
Иначе е тъпо, ще направят по 15 акаунта, не че не можем да ги изловим, ама няма смисъл да с еправим на пъдари. Няма лошо те да участват и в другите теми, все пак се смята, че са хора с опит. Стига да участват там като хора с опит, а не като представители на фирми.
Аз лично не приемам отношението от страна на някои представители когато стане въпрос за някой техен продукт и той се спомене не с добро да се нахвърлят върху потребителя изказал това мнение и едва ли не да го линчуват как може да говори такива “глупости” и как не разбирал нищо особено в сравнение с тях които били спецовете и разбирачите.
казано от D3BEP на 16.04.08, 11:55:
Моето лично мнение:
Да имат достъп навсякъде, но всякакви опити за скрита реклама, сравнения на конкурентни продукти и въобще коментари за марки да им бъдат забранени извън техният раздел. Специално за тях това да бъде наказуемо, тъй като за разлика от потребителите те защитават не кауза и виждане, а материален интерес.
Наказанието в най - тежкият му вариант: продуктите им изчезват от раздела и толкова.
Да им се разреши да си правят подробно ревю на предимства на техните продукти в техния раздел и ако имат несъгласие във външна тема, да пуснат линкче, не да предизвикват спорове.
Иначе е тъпо, ще направят по 15 акаунта, не че не можем да ги изловим, ама няма смисъл да с еправим на пъдари. Няма лошо те да участват и в другите теми, все пак се смята, че са хора с опит. Стига да участват там като хора с опит, а не като представители на фирми.
Много разумно предложение.
Хайде, направете го!
Пуснете им по едно “лично” за да няма после “не чух, не разбрах”...
:)
17.04.08
05:23
#14
D3BEP май наистина резюмира идеята, до който бяхме стигнали като (почти)-финален вариант за раздела.
Интересно ми е какво е крайното решение относно представителите на фирми?Забранено ли им е да щишат извън свойте теми?Забранено ли им е да си рекламират продуктите извън свойте теми?
Сега четох една тема и си мисля,обозначаването на представителите във форума не трябва ли да е някяк по-”видно”?СПоред мен не може да се разчита само на присъствието на потребителите от дълго време във форума.Може би ако им се наложи логото и ник-а им да отговарят на фирмата която представят?Или под ника им да стой надпис,че представят еди-коя си фирма?
Мнението беше редактирано от tra^la^la на 21.05.08 07:14.
21.05.08
11:14
#16
Това точно коментирахме днес с онези представители, които не са го направили до момента. По-скоро може би не фирмата конкретно, колкото самите марки, тъй като това е нещото, за което се пита преди всичко.
27.09.08
11:05
#17
Бих искал да споделя, че е взето решение във връзка с тази тема и то е представителите на фирми да използват брандираните си акаунти само в специализирания раздел.
Тъй като всеки такъв представител е и преди всичко част от индустрията и може да сподели ценен опит, нашата покана е да включим желаещите в групата ни “консултанти”, като ясно се посочи личността зад акаунта и неговата позиция в дадената фирма в сигнатурата. Брандирането в този случай е изключено, оценката на аудиторията за съветите е от по-голямо значение според нас.
“Консултативните” акаунти ще бъдат обозначени, като всеки, който желае да се включи, само трябва да изпрати писмо до редакцията с потребителското си име.