Super Mass

Темата е заключена.

13.01.05
02:37

Темата е модерирана от Мартин и Mr_Muskul
Пичове значи обръщам се и аз към вас с една молба. Аз съм начинаещ билдрър, вече от една година тренирам редовно и мисля, че съм усвоил техниката на упражненията, но още не мога да си направя стабилна програма. В момента гоня масата и знам, че мускула расте докато си почива, но програмата ми е така устроена, че не му давам тази възможност. Програмата ми е следната : 1-ви ден - гръб, трапец, рамо и корем. 2-ри ден: гърди, бицепс и крака. Значи проблема е следния:докато тренирам гърба, в упражнения като набиране на лост с широк хват, лодка и тн.. до голяма степен се товарят ръцете и по-скоро бицепса и излиза, че не му давам възможност да почива и да расте, защото го тренирам всеки ден. Как ще ме посъвтвате да разменя упражненията, така че те да не се застъпват и всеки мускул да има възможност да опчива и нужното време за да расте?
Предварително ви благодаря.

Темата беше редактирана от Тихомир Велев на 14.04.11 19:22.

13.01.05
05:05

Първо няма да е лошо да си смениш аватара и да пишеш на кирилица. Не е дата.бг форум тук.

Относно програмата, не си си дал килограми, мерки, нито кои групи ти вървят, но все пак пробвай това:

ден 1: Гръб, задно рамо, корем
ден 2: Почивка
ден 3: Гърди, предно рамо, корем
ден 4: Крака
ден 5: Почивка
ден 6: Ръце, средно рамо, корем

13.01.05
17:46

Значи извинявам се че пиша на латиница но не знам как става.Мускулните групи които ми вървят най-добре са:гърди и може да се каже трицепс, другите мн трудно ,макар и да ги изпомпвам за маса добивам повече релеф.Особено гърба най ми куца.Иначе сам висок 173 и тежа 67кг,не взимам никакви медикаменти освен протеин ,но не винаги понеже нямам тази възможност.Ако имате още съвети по темата ще съм ви благодарен;)
Превеждам мнението ви. Използвайте Kredora.
Mr_Muskul