29.10.08
15:49
Бих искал да се обърна към който ме чуе с молба в темите, извън тези на търговките представители да не се прави реклама от тях самите под формата на коментари, закачки с колегите им в следствие на което се оспамва цялата тема или даже спорове с юзърите, защото по този начин малко се губи смисъла на форума. Потребителите, нормално, си запазваме правата да препоръчваме който си искаме продукт на която и да е компания, но репликирането от страна на конкурентен внсоител е меко казано дразнещо!
Темата беше редактирана от Стефан Симеонов на 29.10.08 18:30.
29.10.08
16:50
#1
Стоянчо,
Малко съм изтървал спатиите на този раздел точно, отдавна не съм пазарувал и не съм в час с продуктите.
Идеята е в раздела да се чуват препоръките на вносителите, извън раздела - на потребителите.
Просто алармирате съответният модератор.
Съществуват обаче акаунти с права на потребители... Та те бяха с идеята все пак да не се забрани на вносители и дистрибутори да пишат и из форума...
Поздрави!
Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 29.10.08 17:31.
29.10.08
17:17
#2
Стоянчо, напълно се съгласявам с теб за половината от казаното, като ще се обоснова за другата половина (говоря от името на BB-Team като цяло). Репликирането между различните вносители беше нещо, което повдигнахме като въпрос с групата и ще бъдат взети необходимите мерки, за да не бъде повече предмет на обсъждане. Недопустимо е и (ще) се модерира без излишни предупреждения.
Дзверът ме изпревари с някои констатации, та ще ги пропусна в моето мнение. Сега, що се отнася до самото консултиране, което съществува във форума, според мен то има предимно градивен характер за аудиторията. Абстрахирайки се от позицията ми, определено си мисля, че ако има реално заинтересовани лица да се вдига нивото на познаване на хранителните добавки като сфера, то това са именно представителите на въпросните марки у нас (по презумция и техните локални дистрибутори). Това е причината под въпросната форма да сме поканили и да каним все още консултанти, които да съдействат.
Смея да кажа, че самата пазарна ниша не е кой знае колко развита и не е “налято” количеството опит, че да усещаме полъха на професионализма от всеки детайл. Познавам част от опериращите фирми у нас, с други предстои да се запознаем. Напълно приемам тезата, че трески за дялкане има повече, отколкото има шлифовани детайли. Но докато преди 5 години се коментираше дека-дураболин като заместител на протеина, до преди 2-3 години не беше изключение да се скача в дълбоки пререкания кое е допинг, кое не, към днешна дата съществува доста по-високо ниво на минимума знания сред потребителите, а на свой ред на Ваше разположение са и хората от бизнеса, в каквото и състояние да се намира той в момента.
Пак държа да отбележа, че не играя ролята на ничий адвокат - просто така се стекоха обстоятелствата, че ще станат почти 10 години, откакто с екипа сме непосредствени свидетели на развитието на индустрията у нас, при все че на някои от нас това дори не им е работа в професионален план.
По-паметливите читатели на BB-Team знаят, че евтините методи на реклама никога не са били приоритет и дълго време изданието е съществувало без никакви рекламодатели, а дори и в момента банерите са сведени до минимума. Така че не това е концепцията ни, когато стартирахме взаимоотношения с тези фирми, които изявиха желание и интернет е част от приоритетите им.
Надявам се да съм изложил ясно идеята ни, като в заключение ще резюмирам - нека подходим с градивност и намерим начин за оптимално сработване между пазара, екипа и аудиторията. Забраните са най-лесният инструмент.
D3BEP, Димитър Михайлов, не споря с вас. Съгласен съм с изложените становища. Аз съм единствено против консултатската реклама, защото има място за такова словосъчетание. Стават захапвания от рода на кой му е по-голяма...добавката. Просто често запонаха да прекрачват консултантската дейност и ставаме свидетели на грозни дразги между вносители.
29.10.08
18:12
#4
Според мен всички сте прави. Става дума за частни случаи в някои теми и там наистина става неприятно оспамване, но все пак търговските представители дават градивни критики и ценни съвети. Така че незнам дали има решение на тези случаи, но си мисля и че не трябва да се намира, защото са частни, а и както казва Митко, опитите за ефтини реклами винаги са били спиране навреме.
Мнението беше редактирано от difference на 29.10.08 18:24.
29.10.08
18:30
#5
Да, с две думи завършвам темата, защото след Митко, който е най - добре запознат по темата нямам какво толкова да кажа:
Нашата цел е да извлечем максимално полезното от комуникацията с тези потребители. Те са професионалисти в техният бранш и има много неща да кажат, не е нужно да бъдат спирани, даже е точно обратното.
Просто се старайте да не се дразните и да не влизате в дразги там, където не се получава. Там, където частното почва да доминира над общото.
Ние пък ще се стараем да минимизираме такива ситуации.
Тъй, като те едва ли обаче могат на 100% да се изключат, просто там, където нещата станат фрапиращи, алармирайте комюнитито по подходящият ред.
Както се случи днес.
Поздрави на всички!