04.01.10
11:50
Здравейте,искам да купя протеин и креатин до към 60 лева и двете,но не знам какви точно да купя :lol:.За протеина се колебая между:
silabg.com/bg/1069-EXPLODE-SILVER-PRO.html
silabg.com/bg/535-WEIDER-PROTEIN-80-STANDUP-BAG.html.
Давайте съвети и предложения.
Какво мислите за продуктите на biogame,които се продават в аптеките?
За креатин мисля да взема монохидрат!
silabg.com/bg/721-PEAK-CREATINE-POWDER.html
silabg.com/bg/5070-HANSA-X-SPORT-kreatin-mono-hidrat.html ,или да додам още 10-тина лева и да взема този CEE:
silabg.com/bg/1965-MEGA-PRO-CREATINE-ETHYL-ESTER-CEE-240-kaps.html -Прочетох,че CEE може да ти навреди на бъбреците!
Аз съм начинаещ(само в училище тренирам),но ще започна да ходя на фитнес.На 18 години съм 180см,75кг.Започнах да ям повече въглехидрати и белтъци! Поздрави!!!
П.П.
Ако можете да кажете как да пия протеина,че не знам.
Какви въглехидрати да приемам с Креатина? Къде се съдържат най-много бързите въглехидрати?
Темата беше редактирана от ChaosTerror на 04.01.10 12:05.
04.01.10
12:04
500гр протеин = 1 седмица - макс
По-добре си купи пържоли с тези пари.
04.01.10
12:12
Избягвай българските добавки !
Засега нямаш нужда от добавки а от добро хранене
Мнението беше редактирано от hamalina92 на 04.01.10 12:14.
04.01.10
13:25
казано от ChaosTerror на 04.01.10, 11:50:
Здравейте,искам да купя протеин и креатин до към 60 лева и двете,но не знам какви точно да купя :lol:.За протеина се колебая между:
silabg.com/bg/1069-EXPLODE-SILVER-PRO.html
silabg.com/bg/535-WEIDER-PROTEIN-80-STANDUP-BAG.html.
Давайте съвети и предложения.
Какво мислите за продуктите на biogame,които се продават в аптеките?
За креатин мисля да взема монохидрат!
silabg.com/bg/721-PEAK-CREATINE-POWDER.html
silabg.com/bg/5070-HANSA-X-SPORT-kreatin-mono-hidrat.html ,или да додам още 10-тина лева и да взема този CEE:
silabg.com/bg/1965-MEGA-PRO-CREATINE-ETHYL-ESTER-CEE-240-kaps.html -Прочетох,че CEE може да ти навреди на бъбреците!