20.07.10
12:15
Пиша това защото получих хранителна добавка с изтичащ срок на годност 40 дни преди крайния срок от онлайн магазина
http://www.fitnesmagazin.com/
Поръчах си една кутия No-Explode. Поръчката дойде след 3-4 дни и я отворих и изпих една доза но след това забелязах, че хранителната добавка е произведена през 2008 г. и годноста му е до началото на септември. Технически още е годен но практически не мога да го изпия за 40 дни и трябва да го изхвърля (Не всеки може да приема такова голямо количество кофеин за 40дни) Надявам се с като ви информирам по този начин да отсеем коректните магазини в БГ.
Благодаря.
Update:
Ето малко развитие по въпроса след разговор със собственика на магазина.
Разговарях по телефона със собственика на магазина. Той беше недоволен от това, че съм го категоризирал като некоректен търговец тъй като хранителната добавка технически все още е в срок на годност. Аз изразих съмнението си, че не случайно ми е била изратена хранителна добавка с такъв срок на годност с надеждата да я отворя преди да видя срока на годност и вече отворена да не мога да я върна. Собстверника на магазина трърдеше, че това е случайно и не е умишлено.
Той беше обезпокоен, че съм написал неверни неща като това че : “съм бил измамен”, “и че го определям като некоректен търговец”. За да бъде всичко коректно редактирах поста си и махнах тези думи също така поправих това, че срока на годност изтича след 1 месец и го смених с 40 дни.
Търговеца който се представи като Белчо ако не се лъжа, беше обезпокоен за това което съм написъл във форума и може би затова проведохме и разговор по телефона в който ми обясни че няма как да ми възтанови парите за продукта който вече е отворен. Предложи ми при следваща поръчка да ме компенсира с еднократни дози от азотния бустър, които не съм могъл да използвам до края на изтричане на срока на годност.
Оставям на вас да прецените кой прав кой крив.
Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 06.05.12 22:56.
Не го хвърляй! Принципно годността не изтича абсолютно точно на посочената дата, а поне 2-3 месеца лсед това.
казано от Madboy на 20.07.10, 13:27:
От кога No-Xplode е протеин ?
Това е от изключитена важност в случая нали?
казано от Emooo на 20.07.10, 13:46:
казано от Madboy на 20.07.10, 13:27:
От кога No-Xplode е протеин ?
Това е от изключитена важност в случая нали?
Остави го, той e изключително компетентен и винаги помага.. :Д Тоя магазин не беше ли на Белчо Христов?
Мнението беше редактирано от Riko на 20.07.10 13:48.
20.07.10
14:00
#5
Да, магазина е на Бат Белчо. Интересно ми е ,ако му пише момчето в блога му за този проблем - колко бързо ще бъде изтрит коментара. :)
Мнението беше редактирано от Aleksandar Marinov на 20.07.10 14:00.
Много бързо :D
А нещо - снимка можеш ли да ни дадеш, то така всеки може да си напише всичко ?
Остави го Rikko - той никога не разбира кога-какво се опитваш да кажеш.
20.07.10
16:10
#8
Абе, пич, колко дози е тоя нокс дето си го взел?
Ами блога е на друга тематика и нямаше как да пиша там. Написах едно съобщение на стената във Facebook тук ама цялата работа е обречена ще съм доволен ако поне помогна други хора да не са излъгани от този сайт.
Мнението беше редактирано от Emooo на 20.07.10 17:05.
А като се обади какво ти казаха ?
Снимка да даде не виждам това как ще докаже нещо. Много лесно снимката може да се направи да пише, че е произведен 2006-та :).
казано от velislavs на 20.07.10, 17:44:
А като се обади какво ти казаха ?
Снимка да даде не виждам това как ще докаже нещо. Много лесно снимката може да се направи да пише, че е произведен 2006-та :).
Ако не ми вярваш що не си поръчаш? :) Търсих телефон но не намерих на сайта. Писах емаил - няма отговор.
Мнението беше редактирано от Emooo на 20.07.10 18:18.
казано от Emooo на 20.07.10, 18:11:
казано от velislavs на 20.07.10, 17:44:
А като се обади какво ти казаха ?
Снимка да даде не виждам това как ще докаже нещо. Много лесно снимката може да се направи да пише, че е произведен 2006-та :).Ако не ми вярваш що не си поръчаш? :) Търсих телефон но не намерих на сайта. Писах емаил - няма отговор.
С email ще почакаш доста. Този господин не си прави труда да отговаря. Щях да ползвам услугите му преди време, но
останах супер разчарован от самата комуникация и се отказах. 3 седмици че и отгоре бяха нужни на господина да ми отвърне на дузина мейли, а после започна да се оправдава. Не знам дали пазя мейлите, ако ги пазя ще ти ги пратя на лично, защото не е коректно тука пред всички.
На много стана тъче, въпрос на време беше да се издъни.
Не че не ти вярвам, но просто уточнявам, че публикувана снимка не е силно доказателство. Не знам до колко е вярно, но в този сайт пише, че Хелстор обслужват клиентите му:
Когато клиент направи заявка, тя се поема за изпълнение от “Хелтстор” ООД и това е именно фирмата, от чието име ще получите заявените от вас продукти. Това е и фирмата, която ще ви издаде касов бон.
Звънни им да ги питаш.
казано от velislavs на 21.07.10, 05:26:
Не че не ти вярвам, но просто уточнявам, че публикувана снимка не е силно доказателство. Не знам до колко е вярно, но в този сайт пише, че Хелстор обслужват клиентите му:
Когато клиент направи заявка, тя се поема за изпълнение от “Хелтстор” ООД и това е именно фирмата, от чието име ще получите заявените от вас продукти. Това е и фирмата, която ще ви издаде касов бон.
Звънни им да ги питаш.
‘
Хаххаа какво ли да очаквам от магазин който се казва Hellstore :)
Не мисля,че Белчо ще се излага така да праща продукти с изтекъл срок,хората да приказват за него още в началото на новия му магазин и аз следя ,защото ми е любопитно каква е ситуацията и от другата страна...
Ето малко развитие по въпроса от днес.
Разговарях по телефона със собственика на магазина. Той беше недоволен от това, че съм го категоризирал като некоректен търговец тъй като хранителната добавка технически все още е в срок на годност. Аз изразих съмнението си, че не случайно ми е била изратена хранителна добавка с такъв срок на годност с надеждата да я отворя преди да видя срока на годност и вече отворена да не мога да я върна. Собстверника на магазина трърдеше, че това е случайно и не е умишлено.
Той беше обезпокоен, че съм написал неверни неща като това че : “съм бил измамен”, “и че го определям като некоректен търговец”. За да бъде всичко коректно редактирах поста си и махнах тези думи също така поправих това, че срока на годност изтича след 1 месец и го смених с 40 дни.
Търговеца който се представи като Белчо ако не се лъжа, беше обезпокоен за това което съм написъл във форума и може би затова проведохме и разговор по телефона в който ми обясни че няма как да ми възтанови парите за продукта който вече е отворен. Предложи ми при следваща поръчка да ме компенсира с еднократни дози от азотния бустър, които не съм могъл да използвам до края на изтричане на срока на годност.
Оставям на вас да прецените кой прав кой крив.
Мнението беше редактирано от Emooo на 21.07.10 12:20.
казано от Aleksandar Marinov на 20.07.10, 14:00:
Да, магазина е на Бат Белчо. Интересно ми е ,ако му пише момчето в блога му за този проблем - колко бързо ще бъде изтрит коментара. :)
Преди да бъдат пуснати коментарите се преглеждат, поне така мисля. Аз му бях писъл няколко пъти, но коментарите не бяха добавени, изглежда пуска само тези които му допадат, то иначе не става “магията”.
21.07.10
14:21
#20
Ми като му се разнесе славата и дотам ще му е и бизнеса
21.07.10
14:34
#21
За това се пазарува само от магазини, за които има теми в разделите с вносители и промоции, понеже оттам може да се почерпи информация сгоден ли е магазина или не.
21.07.10
14:38
#22
не съм пазарувал още от тях но правят много сериозни промоции и в скоро време ще им стана клиент
21.07.10
14:46
#23
Аз само едно не мога да си обясня,що за мазохистичен народ сме ние,при положение,че в една камара много по-известни и познати сайтове въпросният продукт се продава на цена 84-90 лева,ко майка си търсите да го купувате от тоя сайт на 100 :)
21.07.10
15:03
#24
@MaStAh - ако искаш вярвай, но има ИНДИВИДИ, които като намерят някой продукт по-евтино и смятат, че има някаква измама и отиват да купят по-скъпо същият продукт. (tmi)
21.07.10
15:12
#25
Такива индивиди съм ги виждал много,вярвам ти :)
21.07.10
15:23
#26
казано от MaSTaH на 21.07.10, 14:46:
Аз само едно не мога да си обясня,що за мазохистичен народ сме ние,при положение,че в една камара много по-известни и познати сайтове въпросният продукт се продава на цена 84-90 лева,ко майка си търсите да го купувате от тоя сайт на 100 :)
Ти остави това, ами пича е чакал 3-4 дена, и е купил не 50 дози, ами 40 дози разфасовката.. :D
казано от MaSTaH на 21.07.10, 14:46:
Аз само едно не мога да си обясня,що за мазохистичен народ сме ние,при положение,че в една камара много по-известни и познати сайтове въпросният продукт се продава на цена 84-90 лева,ко майка си търсите да го купувате от тоя сайт на 100 :)
Ами да страх ме е от Българските онлайн магазини и предпочитам да дам малко повече пари и да дойде качествена “стока”, а не да дойде някаква отворена кутия със стрита тухла вътре. Ама кой да знае какво ще стане.
Мнението беше редактирано от Emooo на 21.07.10 15:46.
21.07.10
15:53
#28
40 дози,още по-хубаво става,и между другото на някой да са му продавали прословутата отворена кутия със стрита тухла вътре?
Не малко добавки са минали през моите ръце,все още не съм имал късмета да попадна на такава :D
казано от MaSTaH на 21.07.10, 15:53:
40 дози,още по-хубаво става,и между другото на някой да са му продавали прословутата отворена кутия със стрита тухла вътре?
Не малко добавки са минали през моите ръце,все още не съм имал късмета да попадна на такава :D
Е тя тухлата като е овкусена с какао няма да я познаеш :). Това което казах беше метафора за “фалшива хран. добавка”. Аз не съм запознат дали BSN ги фалшифицират и затова реших за по сигурно да дам малко повече пари и да съм сигурен.
Мнението беше редактирано от Emooo на 21.07.10 15:59.
21.07.10
16:53
#30
казано от Emooo на 21.07.10, 15:57:
...и затова реших за по сигурно да дам малко повече пари и да съм сигурен.
и в крайна сметка доволен остана :)
21.07.10
18:06
#31
казано от Emooo на 21.07.10, 15:57:
казано от MaSTaH на 21.07.10, 15:53:
40 дози,още по-хубаво става,и между другото на някой да са му продавали прословутата отворена кутия със стрита тухла вътре?
Не малко добавки са минали през моите ръце,все още не съм имал късмета да попадна на такава :DЕ тя тухлата като е овкусена с какао няма да я познаеш :). Това което казах беше метафора за “фалшива хран. добавка”. Аз не съм запознат дали BSN ги фалшифицират и затова реших за по сигурно да дам малко повече пари и да съм сигурен.
BSN и която и да е друга популярна (качествена) американска фирма, а и не само няма как да фалшифицират, има строг контрол, шанса да бъдеш изментен е ако го купиш от някоя “бутка” за хранителни добави където може да сменят съдържанието, или напълно неизвестен сайт...
казано от Emooo на 21.07.10, 12:17:
Ето малко развитие по въпроса от днес.
Разговарях по телефона със собственика на магазина. Той беше недоволен от това, че съм го категоризирал като некоректен търговец тъй като хранителната добавка технически все още е в срок на годност. Аз изразих съмнението си, че не случайно ми е била изратена хранителна добавка с такъв срок на годност с надеждата да я отворя преди да видя срока на годност и вече отворена да не мога да я върна. Собстверника на магазина трърдеше, че това е случайно и не е умишлено.
Той беше обезпокоен, че съм написал неверни неща като това че : “съм бил измамен”, “и че го определям като некоректен търговец”. За да бъде всичко коректно редактирах поста си и махнах тези думи също така поправих това, че срока на годност изтича след 1 месец и го смених с 40 дни.
Търговеца който се представи като Белчо ако не се лъжа, беше обезпокоен за това което съм написъл във форума и може би затова проведохме и разговор по телефона в който ми обясни че няма как да ми възтанови парите за продукта който вече е отворен. Предложи ми при следваща поръчка да ме компенсира с еднократни дози от азотния бустър, които не съм могъл да използвам до края на изтричане на срока на годност.
Оставям на вас да прецените кой прав кой крив.
Аз от цялата прочетена тема разбирам следното:
1) Закупил си продукт в срок на годност, но имаш възражение ?
2) Ползваш услугите на квалифициран консултант, и отново имаш недоволство ?
3) Имаш разпечатан продукт и искаш да го върнеш като да приемеш и средствата ?? Това къде го има - влизаш в addidas закупуваш си маратонки носиш ги определен срок, и решаваш че не ти харесват и ги връщаш ?
21.07.10
21:56
#33
И един ден преди изтичане на годността продукта е в срок на годност, а това означава ли, че е коректно от страна на търговеца и потребителя трябва да е доволен? В един друг магазин за хранителни добавки на такива с изтичащ срок на годност се правеха наистина голями намаления - от рода на 50% и се обявяваше защо. В нетришъна също има подобни намаления, тук какво продукт с изтичащ срок на годност и то на по-висока от средната за пазара. И какво означава, че ще го компенсира с еднократни дози - това са мостри, а те са безплатни, но тук в милата ни татковина явно се възприемат по друг начин.
Никъде не видях да е ползвал консултантски услуги. И примера с адидас не може да се даде точно за случая.
За мен момчето е в правото си! Платил си е продукта и иска това за което си е платил, а не нещо дето евентуално би станало негодно по средата на употребата. Докато като потребители не се научиме да изискваме това за което сме си платили - така ще е!
Мен ако ме врътне някой така - ще си търся правата до последно.
22.07.10
06:27
#34
казано от head_hunter на 21.07.10, 21:56:
И един ден преди изтичане на годността продукта е в срок на годност, а това означава ли, че е коректно от страна на търговеца и потребителя трябва да е доволен? В един друг магазин за хранителни добавки на такива с изтичащ срок на годност се правеха наистина голями намаления - от рода на 50% и се обявяваше защо. В нетришъна също има подобни намаления, тук какво продукт с изтичащ срок на годност и то на по-висока от средната за пазара. И какво означава, че ще го компенсира с еднократни дози - това са мостри, а те са безплатни, но тук в милата ни татковина явно се възприемат по друг начин.
Никъде не видях да е ползвал консултантски услуги. И примера с адидас не може да се даде точно за случая.
За мен момчето е в правото си! Платил си е продукта и иска това за което си е платил, а не нещо дето евентуално би станало негодно по средата на употребата. Докато като потребители не се научиме да изискваме това за което сме си платили - така ще е!
Мен ако ме врътне някой така - ще си търся правата до последно.
x2 !
Аз от цялата прочетена тема разбирам следното:
1) Закупил си продукт в срок на годност, но имаш възражение ?
2) Ползваш услугите на квалифициран консултант, и отново имаш недоволство ?
3) Имаш разпечатан продукт и искаш да го върнеш като да приемеш и средствата ?? Това къде го има - влизаш в addidas закупуваш си маратонки носиш ги определен срок, и решаваш че не ти харесват и ги връщаш ?
Както забелязваш изтрих думата некоректен от това което бях написъл. Прочети точно какво съм написъл. Казвам че съм недоволен клиент, ти сега какво изкаш да ми кажеш, че трябва да съм доволен ли? Това дали съм доволен не зависи от някакви законови правила, а от отношението на магазина към мене. Честно казано след разговора ми с собственика на магазина мога да кажа, че все пак съм малко по-доволен от това което бях преди, защото все пак ми се предложи вариант за компенсация но този вариант не ме удоволетворява, за да бъда напълно удоволетворен трябваше да ми се възтановят парите не заради някакво нарушение на законово регламентираните отношения клиент-търговец, а заради идеята клиента да е доволен.
Тъй като пазарувам вече основно по интнернет ще ти кажа какво значи да си доволен клиент. Проръчвам парфюм за 150лв. Получавам го но един мой приятел който разбира от парфюми ми каза, че е фалшив. Незнам дали знаеш но това да докажеш по някакъв начин, че парфюм е фалшив е почти невъзможно. Писах на търговеца казах, че не съм доволен и си изкам парите обратно и ще изпратя парфюма обратно. Парфюма беше разпечатан!!!!!. За мое учудване не трябваше да се занимавам да доказвам защо си мисля, че е фалшив или всякакви други глупости които сме свикнали в БГ. Веднага получих извинение от магазина и уверение че ще ми върнат парите а аз обещах да го изпратя обратно. Получих си парите плюс 20-30 пауда отгоре за да платя shipping-a. Казах си че няма да пазарувам повече в този магазин, защото явно е съмнителна работата. След две седмици получих пратка по пощата от магазина за парфюми без да очаквам и като я отворих вътре имаше извинение и потвърждение че парфюма е бил фалшификат и това че това е инцидент който няма да се повтори и освен всичко друго ми бяха пратили оригиналния парфюм безплатно като извинение и компенсация за случилото се!!!! Аз бях шокиран и не го очаквах. Разказах на приятелите и познатите и те сега пазаруват в този магазин защото знаят какво е отношението към клиент и са много доволни. Ето така се прави доволен клиент!
Не мога да си обясня едно. Някой хора дават много пари за реклама по интернет и вестници на сайта си. А не инвестират примерно 100лв като в моя случай да ме направят доволен клиент, ето виждаме че чрез този форум това достига до много хора. Какво по добра реклама от това?
В моя случай аз няма какво да направя и си прав, че търговеца не е нарушил закона, но мога да напиша във форума случката и да оставя на бъдещите клиенти на магазина да преценят сами за себе си. Аз се надявам моя случай да го прочетат и други собственици на магазини и ако някога са си мислели, че могат да си пласират стоката с изтичащ срок на годност по този начин да се замислят дали ще го правят.
Мнението беше редактирано от Emooo на 22.07.10 07:29.
22.07.10
08:25
#37
Абсолютно си си в правото Емоо не слушаи какво ти говорят
Аз ако съм на тебе ще го разглася на всякъде що за търговец е тоя Белчо
Аз за объркан вкус съм връщал протеин пък камо ли за такова нещо
Просто направи така че всички да разберат
Стига вече с тва комунистическо мислене - търговците трябва да разберат че клиента не е ли доволен - не си вършат работата както трябва!!!!
казано от caihundrel на 22.07.10, 08:25:
Абсолютно си си в правото Емоо не слушаи какво ти говорят
Аз ако съм на тебе ще го разглася на всякъде що за търговец е тоя Белчо
Аз за объркан вкус съм връщал протеин пък камо ли за такова нещо
Просто направи така че всички да разберат
Стига вече с тва комунистическо мислене - търговците трябва да разберат че клиента не е ли доволен - не си вършат работата както трябва!!!!
+10
Търговеца е длъжен да възстанови напълно цялата сума, ако предстои срока на годност на продукта да изтече по средата на цикъла, какви са тези компенсациийки с еднократни дози и т.н. Запечатваш му продукта, връщаш му го и след това ти връща парите (само не знам в БГ първо да ти върне парите и след това му даваш продукта). Макар, че в България такива работи като връщане на пари на недоволен клиент няма или е супер рядкост.
Всякакви други оправдания от рода: съжаляваме това за първи път се случва, не сме погледнали и т.н. на някой баламурник.
Аз ако съм на Емоо, както каза head_hunter ще си търся правата. Нека въпросният магазин и господин да не си мислят,че
клиентите трябва да им са длъжни и разбере, че не е само той.
Между другото, този господин продава с добра надценка суплементите, които можеш да намериш в други БГ сайтове на доста по-ниски цени.
Успех и нека запазим правото си на клиент. Стига вече селски хиттринки.
Мнението беше редактирано от Blahzay на 22.07.10 08:47.
казано от 4oKuTo на 22.07.10, 11:24:
Има къде, къде по-изгодни онлайн магазини..
Как пък пазарите от тези магазини ,не знам .. Трябваше да прочетеш малко разделите ‘’марки’‘,’‘промоции’’ ,че да видиш аджеба,за кои магазини се говорят хубави думи :) Така се прави,а не да се хвърлип на съкпото ,защото било по-добро ..