казано от Fantaa на 22.07.10, 14:25:
казано от 4oKuTo на 22.07.10, 11:24:
Има къде, къде по-изгодни онлайн магазини..
Как пък пазарите от тези магазини ,не знам .. Трябваше да прочетеш малко разделите ‘’марки’‘,’‘промоции’’ ,че да видиш аджеба,за кои магазини се говорят хубави думи :) Така се прави,а не да се хвърлип на съкпото ,защото било по-добро ..
Добре де, не е нужно да продължаваш да риташ умрелия кон, взех си поука :)
А според мен защо не намериш с някой приятел да го делнеш и да си купиш нов,на половината на килограмите на стария от същата марка? : )
казано от tonu на 21.07.10, 21:14:
Аз от цялата прочетена тема разбирам следното:
1) Закупил си продукт в срок на годност, но имаш възражение ?
2) Ползваш услугите на квалифициран консултант, и отново имаш недоволство ?
3) Имаш разпечатан продукт и искаш да го върнеш като да приемеш и средствата ?? Това къде го има - влизаш в addidas закупуваш си маратонки носиш ги определен срок, и решаваш че не ти харесват и ги връщаш ?
Това във всяка бяла държава го има. Имаш 30 дни, в който да решиш дали да задържиш купения продукт. Влизаш, купуваш си лаптоп ползваш го 2 седмици и го връщаш - без въпроси срещу пълната сума. Същото се отнася за дрехи, маратонки адидас и особено хранителни продукти със срок на годност, който ще изтече преди да можеш да го употребиш.
В България срока е 7 дни, освен, ако не е посочен друг (по-голям срок) или не си се отказал от правата си по време на покупката.
Тъй като непознавам добре закона и наредбите, аз съм подал запитване към “Комисията за защита на потребителя” дали са ми нарушени правата или не.
27.07.10
12:27
#45
имат си сайт можеш и през интернет да попълниш жалбата
Здравейте,
за тези които следяха тази тема и за тези които ще имат проблеми като моя в бъдеще, реших да напиша един упдейт.
Още в началото когато писах по темата пуснах една жалба до КЗК за да съм сигурен, че не съм излъган. Скоро ми се обадиха от комисията и ми казаха, че имам пълното право като клиент да съм недоволен и че това което е направил търговеца е нарушение - тоест много е важно да се знае, че явно според закона не може да ти се изпращат стоки с срок на годност които е пред изтичане - сега не зная колко е този срок според закона но явно го има. Така нещата се проточиха обадиха ми се на два пъти от комисията да ми кажат, че “издирват” търговеца и че няма да се откажат защото имало и други жалби към него. В крайна сметка тези дни ми се обади представител на фирмата доставчик на храните - трябва да се отбележи, че фирмата доставчик не е Фитнес Магазин. Те ми казаха, че грешката е тяхна и че са изпратили продукт с изтичащ срок на годност.
Явно “Фитнес Магазин” е не носи цялата вина за случилото се но аз пак считам че при такава ситуация “Фитнес Магазин” трябва да поемат отговорността да ми върне парите, а след това да се разправят със собствените си доставчици. Е явно ще трябва да мине време нашите търговци да се научат как да работят с клиенти по интернет.
В крайна сметка КЗК е казала на доставчика, че за да избегне глобата трябва да разговаря клиента и да му предложи компенсация за случая. Аз поисках да ми възстановят парите и те с радост се съгласиха (явно глобата е голяма :) ). Та извода е КЗК работи добре, ако имате проблем като моя не се колебайте.
Мнението беше редактирано от Emooo на 12.10.10 07:59.
12.10.10
08:06
#47
Работи не случаино ги споменавам тук:)
казано от Emooo на 12.10.10, 07:57:
Здравейте,
за тези които следяха тази тема и за тези които ще имат проблеми като моя в бъдеще, реших да напиша един упдейт.
Още в началото когато писах по темата пуснах една жалба до КЗК за да съм сигурен, че не съм излъган. Скоро ми се обадиха от комисията и ми казаха, че имам пълното право като клиент да съм недоволен и че това което е направил търговеца е нарушение - тоест много е важно да се знае, че явно според закона не може да ти се изпращат стоки с срок на годност които е пред изтичане - сега не зная колко е този срок според закона но явно го има. Така нещата се проточиха обадиха ми се на два пъти от комисията да ми кажат, че “издирват” търговеца и че няма да се откажат защото имало и други жалби към него. В крайна сметка тези дни ми се обади представител на фирмата доставчик на храните - трябва да се отбележи, че фирмата доставчик не е Фитнес Магазин. Те ми казаха, че грешката е тяхна и че са изпратили продукт с изтичащ срок на годност.
Явно “Фитнес Магазин” е не носи цялата вина за случилото се но аз пак считам че при такава ситуация “Фитнес Магазин” трябва да поемат отговорността да ми върне парите, а след това да се разправят със собствените си доставчици. Е явно ще трябва да мине време нашите търговци да се научат как да работят с клиенти по интернет.
В крайна сметка КЗК е казала на доставчика, че за да избегне глобата трябва да разговаря клиента и да му предложи компенсация за случая. Аз поисках да ми възстановят парите и те с радост се съгласиха (явно глобата е голяма :) ). Та извода е КЗК работи добре, ако имате проблем като моя не се колебайте.
Браво Еммо, благодаря ти за информацията, която ни поднасяш. Радвам се, че всичко си е дошло на мястото и са ти възстановили сумата.
12.10.10
19:35
#49
Това е пътя да се оправи тая държава.
26.01.11
11:10
#50
Аз си купих продукти от коледните промоции на sila.bg и продуктите бяха с отлепено защитно фолио под капачките. Не знам на какво се дължи, а продуктите са Optimum Gold Standart 5lb i продукти на Primaforce. Случвало ли му се е на някой да попадна на продукти с разпечатан предпазен стикер?
:D :D :D Ако ползваш търсачката ще разбереш защо съм толкова весел. А това, което чета последно време за ON определено навява съмнения. Лошото, е че си потребител с 1 пост и не се знае дали това, което пишеш е истина или целта е друга (мнението ми за Силабг също е отрицателно, въпреки, че се касае за съвсем рзлични мотиви).
06.05.12
19:22
#52
Такива “клиенти” като вас не си пожелавам нито онлайн, нито на място, в конкретен търговски обект. Взема го той “онлайн” на кажи -речи половината от цената му в истински магазин и оревава варталъка. И колко важен бил “клиента”, как трябвало да се уважава - къв клиент си ти бе палячо ( визирам всички онлайн пишман клиенти, които гледат да минат по тънката лайсна, а иначе изискванията им големи ) ? Какъв оборот правиш ти, че искаш уважение и всеотдайност от търговеца ?! И знаеш ли онлайн магазините, които продават по-ефтино през колко лева печалба работят - за жълти железни левчета. И защо да те уважавам ? За да плюеш по мен където ти падне в онлайн пространството ?! НЕ , аз не искам да работя с теб и ако те срещна, бих те помолил да подминеш магазина, сайта или какъвто там търговски обект имам. Такива бедни въшки са ми до болка познати - обикалят, влизат в магазините, разпитват, губят време, а имат едни огромни претенции за 5-те лева които биха оставили. Обикновено са тийнейджъри, които още ги издържат мама и тати и пишат простотии на латиница по цял ден във Фейсбука. Е, има и по-възрастни бедняци, но за сметка на това още по-големи комплексари - колко много трябвало да ги уважава търговецът и как АЗ, търговецът съм дължал всичко на тях. Е как чужденците не хленчат толкова и плащат колкото им се каже, и проявяват уважение и разбиране към търговеца, така, както АЗ проявявам същото към тях ?!
Бедна въшка е българинът, понамирисват му чорапките за скъпи стоки и дори когато ги взима много по-ефтино онлайн, пак недоволен. Ми като искаш всичко да ти е супер иди си ги купи по-скъпо от магазина на улицата, огледай си ги на място - дали е запечатана опаковката, колко срок на годност остава на продукта и накрая си го купи, а не казвай “Мерси”, на продавача, чието време си изгубил и който ти е обяснил начина на прием, хранителен режим и упражнения и след това да си го купиш същия от някой сайт. ТОЛКОВА СТЕ СМЕШНИ ! Щели да повлияят на имиджа на търговеца, ха-ха, аз ако се надявам на вас да прокопсам с кирливите ви левчета, щях да съм фалирал отдавна ! Жалка картинка сте всички онлайн задръстеняци - вземете излезте малко навън. Щях да кажа намерете си приятелки, ама за това се иска дар слово и малко $$, от които вие нямате нито едното и ви остава само да хленчите по форумите и да правите нещо друго с дясната мазолеста ръка под бюрото до умопомрачение.
Относно срока на годност при добавките: Нима искаш току-що, топъл произведен продукт от Щатите ? А да ти минава през акъла, че в самите Щати стоката се забавя половин годинка, след това пътува с кораба до Европа, още половин годинка, след това, докато пристигне в БГ още половин годинка. Па тука като поотлежи годинка. И какво остава от него?
06.05.12
21:48
#54
казано от bebcho_ на 06.05.12, 19:22:
Такива “клиенти” като вас не си пожелавам нито онлайн, нито на място, в конкретен търговски обект. Взема го той “онлайн” на кажи -речи половината от цената му в истински магазин и оревава варталъка. И колко важен бил “клиента”, как трябвало да се уважава - къв клиент си ти бе палячо ( визирам всички онлайн пишман клиенти, които гледат да минат по тънката лайсна, а иначе изискванията им големи ) ? Какъв оборот правиш ти, че искаш уважение и всеотдайност от търговеца ?! И знаеш ли онлайн магазините, които продават по-ефтино през колко лева печалба работят - за жълти железни левчета. И защо да те уважавам ? За да плюеш по мен където ти падне в онлайн пространството ?! НЕ , аз не искам да работя с теб и ако те срещна, бих те помолил да подминеш магазина, сайта или какъвто там търговски обект имам. Такива бедни въшки са ми до болка познати - обикалят, влизат в магазините, разпитват, губят време, а имат едни огромни претенции за 5-те лева които биха оставили. Обикновено са тийнейджъри, които още ги издържат мама и тати и пишат простотии на латиница по цял ден във Фейсбука. Е, има и по-възрастни бедняци, но за сметка на това още по-големи комплексари - колко много трябвало да ги уважава търговецът и как АЗ, търговецът съм дължал всичко на тях. Е как чужденците не хленчат толкова и плащат колкото им се каже, и проявяват уважение и разбиране към търговеца, така, както АЗ проявявам същото към тях ?!
Бедна въшка е българинът, понамирисват му чорапките за скъпи стоки и дори когато ги взима много по-ефтино онлайн, пак недоволен. Ми като искаш всичко да ти е супер иди си ги купи по-скъпо от магазина на улицата, огледай си ги на място - дали е запечатана опаковката, колко срок на годност остава на продукта и накрая си го купи, а не казвай “Мерси”, на продавача, чието време си изгубил и който ти е обяснил начина на прием, хранителен режим и упражнения и след това да си го купиш същия от някой сайт. ТОЛКОВА СТЕ СМЕШНИ ! Щели да повлияят на имиджа на търговеца, ха-ха, аз ако се надявам на вас да прокопсам с кирливите ви левчета, щях да съм фалирал отдавна ! Жалка картинка сте всички онлайн задръстеняци - вземете излезте малко навън. Щях да кажа намерете си приятелки, ама за това се иска дар слово и малко $$, от които вие нямате нито едното и ви остава само да хленчите по форумите и да правите нещо друго с дясната мазолеста ръка под бюрото до умопомрачение.
Относно срока на годност при добавките: Нима искаш току-що, топъл произведен продукт от Щатите ? А да ти минава през акъла, че в самите Щати стоката се забавя половин годинка, след това пътува с кораба до Европа, още половин годинка, след това, докато пристигне в БГ още половин годинка. Па тука като поотлежи годинка. И какво остава от него?
Я си кажи, кой си, че да видиш дали ще прави някой бизнес със теб? Много обичам търговци, като теб - КЗП им къса шортичките в движение :D Да не говорим, че ако средния Българин си знае правата, то такива, като теб ще просят по ъглите и ще ровят по кофите. Подобна наглост не съм виждал от години. Клиента винаги има право, защото той държи парите! А си запознат с търговията на хранителни добавки, колкото магаре с атомна физика :D
Баси кажи, какъв ти е бизнеса, че да си позволиш подобно държание с мен да ти покажа нагледно, как стават нещата. Ще има да спиш на изтривалката пред нас само и само да сключим извънсъдебно споразумение :D
06.05.12
22:53
#55
Еха, bebcho_, ама и ти изрови тая тема от дълбоко бе. Как може да си токлова нагъл? И бас държа, че наглостта ти се дължи на това, че “драскаш” тук във форума. Ако случайно имаш магазин, там си като коте. Абсолютно съм сигурен.
Съдейки по изказванията ти за бизнеса, със сигурност си достатъчно възрастен да си семеен човек с жена и деца. Ако на теб не ти пука каква услуга получаваш срещу парите си, то може би поне ще ти пука за това ако децата ти или жена ти си купят добавка с изтекъл срок на годност, от която се изприщят или маратонки адидас без езици например, които са разпорени по шевовете. Тогава надали би писал подобни простотии по форумите.
Жалките хора не са потребителите, па били те и такива, които ти правят оборот от по 5 лева, жалък си ти с твоето мислене и с това, което правиш. Заради такива като тебе хората в малката ни родина си мислят, че е нормално да дават парите си за лайна и да си викат ” е, ми тоя път не улучихме, дано другия път не ни метнат”. Заради такива в България хората нямат доверие в онлайн търговията, нещо което в други страни е напълно нормално.
Друго нещо - Каква е тая половин година от Америка бе? Нека ти опресня знанията по география или по астрономия в твоя случай. Америка не е в друга галактика, тя е през океана и дори аз, който имам скромни познания по воден спорт и не се считам за отличен плувец, ще ти доплувам от Америка за по-малко от половин година, влачейки ти кораб със спортни добавки, бе майна. Чужденците си плащат и се усмихват, защото са чужденци и за тях е нормално да получават качество за парите си и не очакват някой да ги лъже, а и ти надали си токлова глупав да продаваш гадна стока на чужденци. Добре, че не чакаш на такива като “нас” “въшльвци”, защото ако го правиш отдавна ще си извън бизнеса си. Бъди сигурен, обаче, че това става и с по-крупните купувачи - полека ще останеш и без тях. В търговията няма място за кавали със Бай Ганьовско мислене като теб и съм сигурен, че рано или късно ще го разбереш. Преди две години в един голям град имаше двама отделни продавачи на хранителни добавки. И двамата се случи да ми продадат протеин по различно време, който не бе това, което трябваше. Имам си метод, който в домашни условия ми доказва дали това е протеина, за който съм си дал парите. Не беше от него. Вместо това, те ми бяха дали нишесте и соев протеин. Вече и двамата са затворили своите магазини и се занимават незнайно с какво. Тук НЕ казвам, че аз съм причината да затворят, но определено хора като мен са помогнали за това.
Мога да продължавам, но head hunter вече бе достатъчно красноречив и аз както смятам и целия форум заставаме с него против твоето изказване.
Хубавата новина е, че народа се събужда и знае какво да прави, а такива като теб лека полека остават, където те е сложил и head hunter. Ако не се промени мисленето ти не те очакват добри бизнес дни. Аз и още около 50 158 потребители от форума биха ти го казали.