29.10.10
08:18
Проблема е решен, разбрахме се с човека.
Темата беше редактирана от 100il на 29.10.10 09:10.
Не е лесно и да си търговец.. Принципно сега би следвало Сила да си провери цялата партида (нямам предвид да отвори всички кутии, а 2-3, от различни кашони) и ако с всички е така да го спре от продажба. Верятно те имат възможност да го върнат.
п.п. Дума ‘навлагнат’ в българският език няма!
Мнението беше редактирано от FaceOff на 29.10.10 08:46.
Добре де , ако се е навлажнил при превоза , клиента каква вина има? И тва вече си го отворил е доста слабо , няма как да видиш че е влажен без да отвориш продукта.
29.10.10
08:45
#3
И аз това мисля :/ Дано дистрибутора на силабг да се изкаже по въпроса тук.
думата май е навлагнал :D не внимавам особено.
казано от Dique на 29.10.10, 08:45:
И аз това мисля :/ Дано дистрибутора на силабг да се изкаже по въпроса тук.
думата май е навлагнал :D не внимавам особено.
Може би имаш предвид ‘доставчикът’ на Сила. Или те са си го внесли, или е от друг вносител, няма значение..
И ‘навлагнал’ няма - навлажнен, овлажнен
Мнението беше редактирано от FaceOff на 29.10.10 08:54.
29.10.10
09:03
#5
Пич, защо просто не попита тук дали има проблем с креатина, а да го копираш цял разговор, не е коректно. Пробвай 10 дни от креатина и ще разбереш дали работи, според мен няма проблеми. А относно доставката, няма как да се проверяват продуктите, сами знаете защо.
29.10.10
09:04
#6
казано от FINISH FIRST на 29.10.10, 09:03:
Пич, защо просто не попита тук дали има проблем с креатина, а да го копираш цял разговор, не е коректно. Пробвай 10 дни от креатина и ще разбереш дали работи, според мен няма проблеми. А относно доставката, няма как да се проверяват продуктите, сами знаете защо.
x2
Детска работа..
Мнението беше редактирано от Камен Каменов на 29.10.10 09:05.
29.10.10
09:22
#7
Проблема е решен. Обади ми се човека и утре ще ми сменят креатина. Браво на силабг.