26.01.11
13:07
Магазинът е HealthStore.bg, на чийто сайт умишлено или не са допуснати МНОГО груби неточности, които водят до недовлнствие в клиентите им (визирам себе си) и загуба на такива (отново визирам само себе си).
На линка “Промоции” е обяснено кога може да се ползва услугата Прайс Мач, кога се ползва безплатна доставка и кога се ползват 10% отстъпка от поръчката (над 300лв.), НО...
Поисках им прайс мач на продукти на ОН, който те одобриха, но ми събщиха, че не мога да ползвам допълнителни 10% отстъпка на тези продукти (въпреки, че поръчката ми беше на стойност над 500лв.), тъй като щели да са на загуба (а според мен би трябвало да ми я изпълнят, все пак тези условия те са ги мислили). Въпреки това се съгласих да ми изпълнят поръчката, като заменя 2х10 либри протеин на ОН, с 3х5 либри пак на ОН и въпреки, че поръчката пак беше над 300 лв. и следователно би трябало да ми направят допълнително 10% отсъпка ми отговориха, цитирам: “Ами то не го пише във сайта, но на тези продукти не можем да дадем 10%...”.
Отказах им цялата поръчка и никога няма да им посетя сайта отново.
Бих ви посъветвал да си искате потвърждение на е-майл с цени, отстъпки, прайсмач и т.н., защото от този магазин явно не си спазват написаните правила...
П.п. На 10.11.2010г. направих поръчка от въпросния магазин, в която имах и 3 кутии Анимал Флекс, бяха объркали поръчката ми и ми изпратиха 2 кутии Флекс и 1 Пъмп (който е 20лв. по-скъп), естествено като съвестен купувач им се обадих и поисках да ми я сменят, въпреки че планирах в близките 1-2 седмици да си купя и 1 кутия Пъмп (направих го на 26.11). Аз лично не бих могъл да излъжа някой, не знам защо те го правят...
Темата беше редактирана от AbSs на 26.01.11 14:33.
Хубваво е ,да е по-изчерпателно описано ,за да няма недоразумения.Аз лично не съм чел навсякъде в сайта им какво пише и дали някъде другаде са уточнени тези детайли.
Иначе ,аз ползвам най-често услугите на F****ss1 ,като винаги предварително по Скайп си говоря директно с човека : и когато искам намаления за стак или прайсмач , и когато питам за налични вкусове и т.н . Директната връзка през Скайп си е уникална привилегия и удобство според мен :) . Като пример ,днес исках прайсмач на Serious Mass ... и те коректно ми обесниха ,че при тези условия аз плащам доставката ...
Винаги супер коректно отношение- а аз това търся ... особено в това наше не много евтино “хоби” :D ;)
Аз пък чета абсолючно всичко и не случайно поисках потвърждение на е-майл, откъдето видях, че нямам допълнителни 10% на 3х5 либри протеин на ОН. Тогава им се обадих и ми обясниха, че не могат да си изпълнят условията. Много елементарно мислене имат нашите търговци и за това масово хората си поръчват добавки отвън, както ще направя и аз, като ще съм сигурен в качеството на стоката, която купувам.
Малко ъпдейт... Днес ми се обадиха от магазина, извиниха ми се за случилото се и ми се реваншираха за неудобството. Трябва да призная, че в крайна сметка се оказаха много коректни. (y)
Ако отида да поискам прайс мач в магазина им дали ще ми дадат , въпреки че то май няма разлика след като доставката е безплатна за над 60 лв , някой пробвал ли е така ? :)
Затова преди като го имаше раздела с дистрибуторите и магазините беше много удобно.
Мнението беше редактирано от Stan на 27.01.11 14:31.
27.01.11
14:32
#7
Не знам дали е от скоро, но в момента на сайта на HealthStore пише така:
При поръчки над 300 лв, получавате 10% отстъпка и безплатна доставка!
Внимание! Тази промоция не се отнася за продукти, които са на промоционални цени или се закупуват при условията на Price Match.
Надявам се да не е това причината. Както в телефонния разговор с техен служител въобще не се спомена за тази тема. На всеки би трябвало да му е ясно, че никоя фирма няма 100% доволни клиенти, за това при одитите в нашата фирма се изискват над 92%.
казано от Кольо Пияндето на 27.01.11, 14:32:
Не знам дали е от скоро, но в момента на сайта на HealthStore пише така:
При поръчки над 300 лв, получавате 10% отстъпка и безплатна доставка!
Внимание! Тази промоция не се отнася за продукти, които са на промоционални цени или се закупуват при условията на Price Match.
Липсата на този текст вчера беше причината за тази тема.
Мнението беше редактирано от AbSs на 27.01.11 14:35.
Здравейте,
Искам да кажа няколко думи във връзка със случилото се. В конкретния случай наистина е имало няколко неточности за което се извиняваме. Всеки ден изпращаме пратки с куриери и е нормално да има грешки, колкото и да внимаваме винаги ще има разминавания. Това което мога да кажа е, че винаги сме реагирали адекватно на проблемите и сме компенсирали нашите клиенти - това винаги е било така и винаги ще бъде така. Дори при някоя поръчка някой да е бил ощетен с объркани продукти - сигнализирайте ни и ще направим корекции.
Относно цените не желая да изпадам в подробности, но в момента сме единствените които не отказваме прайсмач - така че по тази схема можете винаги да си пазарувате най-изгодно.
Поздрави :)
27.01.11
14:35
#10
казано от hardrlz на 27.01.11, 14:29:
Ако отида да поискам прайс мач в магазина им дали ще ми дадат...
Ако ги попиташ по телефона не е ли по-сигурно?
казано от AbSs на 27.01.11, 14:33:
Надявам се да не е това причината...
Напълно възможно е...
HealthStore са един от най-коректните търговци на пазара днес.
Винаги има начин да се реши проблем така, че всички да са доволни.
Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 27.01.11 14:38.
1. Темата беше повод да разберем, че е имало проблем. Екипа ни е голям и понякога не успяваме да реагираме на момента. Важното е че след това го правим.
2. Текста беше добавен днес за да няма повече неяснота по въпроса.
3. Прайсмача важи независимо дали е в магазина или онлайн поръчка. При поръчки на стойност над 60 лева - доставката е безплатна.
4. Както каза Кольо Пияндето - добре е винаги когато поръчвате да се чуете с някой колега за да сте сигурни, че ще получите точно каквото искате, точно както го искате :) понякога в скайпа стават малки разминавания :)
27.01.11
15:17
#12
казано от AbSs на 26.01.11, 13:07:
Магазинът е HealthStore.bg, на чийто сайт умишлено или не са допуснати МНОГО груби неточности, които водят до недовлнствие в клиентите им (визирам себе си) и загуба на такива (отново визирам само себе си).
На линка “Промоции” е обяснено кога може да се ползва услугата Прайс Мач, кога се ползва безплатна доставка и кога се ползват 10% отстъпка от поръчката (над 300лв.), НО...
Поисках им прайс мач на продукти на ОН, който те одобриха, но ми събщиха, че не мога да ползвам допълнителни 10% отстъпка на тези продукти (въпреки, че поръчката ми беше на стойност над 500лв.), тъй като щели да са на загуба (а според мен би трябвало да ми я изпълнят, все пак тези условия те са ги мислили). Въпреки това се съгласих да ми изпълнят поръчката, като заменя 2х10 либри протеин на ОН, с 3х5 либри пак на ОН и въпреки, че поръчката пак беше над 300 лв. и следователно би трябало да ми направят допълнително 10% отсъпка ми отговориха, цитирам: “Ами то не го пише във сайта, но на тези продукти не можем да дадем 10%...”.
Отказах им цялата поръчка и никога няма да им посетя сайта отново.
Бих ви посъветвал да си искате потвърждение на е-майл с цени, отстъпки, прайсмач и т.н., защото от този магазин явно не си спазват написаните правила...
П.п. На 10.11.2010г. направих поръчка от въпросния магазин, в която имах и 3 кутии Анимал Флекс, бяха объркали поръчката ми и ми изпратиха 2 кутии Флекс и 1 Пъмп (който е 20лв. по-скъп), естествено като съвестен купувач им се обадих и поисках да ми я сменят, въпреки че планирах в близките 1-2 седмици да си купя и 1 кутия Пъмп (направих го на 26.11). Аз лично не бих могъл да излъжа някой, не знам защо те го правят...
Немога да разбера едно как може да искаш още 10% при положение, че взимаш продукти на прайс мач ? То ако е било така .. xaaxaxa ( тук почвам искренно да се смея) :D :D :D ... Сега покрай коледните промоции ще си взема някоя и другa добавчица на прайс мач ама и 30-40% отдоло да ми свалят, то нали пък пише, че е промоция я! :D ама ако може и доставката да е без пари ей! :D И накрая какво излиза, че си взимам чувал 10лб ОН ГС за 100-тина лева .. :D :D :D. Тука малко важи поговорката “ти го пусна под кравата, то се качи отгоре” :D
Мнението беше редактирано от Николай Маринов на 27.01.11 17:01.
Прочети целия ми пост. Помисли. Ако имаш нужда пак го прочети и по-дълго се замисли... Ще ти помогна: 1. Прочел съм какво пише на сайта и съм спазил всички условия.; 2. След като ми отказаха 10% с прайсмач нямах абсолютно никакви претенции; 3 го ставям на теб.
Мнението беше редактирано от AbSs на 27.01.11 15:32.
27.01.11
16:34
#14
1.Как може въобще да си помислиш и да си направиш устата да ти свалят от прайс мача.
2.Прочетох го много пъти и всеки път все повече ми се набива на очи твоето възмощение от отказа им и констатацията ти, че като не са ти дали тия 10% и са те излъгали.
3.Ти хубаво не си имал някакви претенции, но приятел публично обвиняваш един от най-големите сайтове в лъжа или както казваш ти “неточности”... Е заради такива като тебе всеки втори ще си мислиш, че кутията им с протеин е пълна с брашно и че едва ли не всеки се опитва да ги преметне.
Мнението беше редактирано от Николай Маринов на 27.01.11 16:53.
27.01.11
16:45
#15
Адаш, коенеможешдаразбереш?
Не знам кое намираш за възмОтително и кой се излАга според теб, но уточнението за въпросната отстъпка от 10% е направено след като този случай е възникнал. Случват се неясноти и (както винаги!) е намерено разрешение на проблема, което да удовлетворява и двете страни.
Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 27.01.11 16:46.
казано от AbSs на 27.01.11, 15:31:
Прочети целия ми пост. Помисли. Ако имаш нужда пак го прочети и по-дълго се замисли... Ще ти помогна: 1. Прочел съм какво пише на сайта и съм спазил всички условия.; 2. След като ми отказаха 10% с прайсмач нямах абсолютно никакви претенции; 3 го ставям на теб.
Що се хабиш?
Доколкото прочетох темата е приключена още с поста, в който купувачът е удовлетворен от действията на продавача. Точно пък Хелтстор са едни от най-коректните на пазара. Останалото е чесане на езици.
27.01.11
16:55
#18
казано от Кольо Пияндето на 27.01.11, 16:45:
Адаш, коенеможешдаразбереш?
Не знам кое намираш за възмОтително и кой се излАга според теб, но уточнението за въпросната отстъпка от 10% е направено след като този случай е възникнал. Случват се неясноти и (както винаги!) е намерено разрешение на проблема, което да удовлетворява и двете страни.
Наглостта адаш немога да разбера. ;)
27.01.11
17:03
#19
казано от Николай Маринов на 27.01.11, 16:55:
Наглостта адаш немога да разбера. ;)
Направи ми удоволствието да отделиш 15 минути за това клипче, моля.
Не си прав в случая. След като няма уточнение кога важи намалението с 10% и кога не, за каква наглост говорим? Неразбирателство - да. Несъответствие - също да.
Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 27.01.11 17:03.
27.01.11
17:07
#20
Дадох личното си мнение. Немисля да си “чеша” езика повече с тази тема както каза Стоянчо. :)
27.01.11
17:11
#21
Не отдели временце за клипчето... жалко, но в крайна сметка то си е за твоя сметка.
Личното ти мнение в случая е дадено наизуст и е неадекватно. Нямам нищо против да го дадеш.
27.01.11
17:30
#22
казано от Кольо Пияндето на 27.01.11, 17:11:
Не отдели временце за клипчето... жалко, но в крайна сметка то си е за твоя сметка.
Личното ти мнение в случая е дадено наизуст и е неадекватно. Нямам нищо против да го дадеш.
Клипчето съм го гледал и за жалост наистина интернета ни е осакатил рeчта и не само на нас българите... А за моето мнение не мисля, че ти адаш може да го класифицираш като неадекватно, защото всеки си има собствено виждане и Аз разбрах неговият пост така както съм казал по-горе. Теб като те гледам на приказки си много знаеш, сложи поне някоя и друга снимка да видим дали тези знания ти се отразяват на физиката. ;)
27.01.11
17:39
#23
казано от Николай Маринов на 27.01.11, 17:30:
Клипчето съм го гледал и за жалост наистина интернета ни е осакатил рeчта и не само на нас българите... А за моето мнение не мисля, че ти адаш може да го класифицираш като неадекватно, защото всеки си има собствено виждане и Аз разбрах неговият пост така както съм казал по-горе. Теб като те гледам на приказки си много знаеш, сложи поне някоя и друга снимка да видим дали тези знания ти се отразяват на физиката. ;)
Мнението ти е неадекватно, защото когато авторът на темата е правил коментираната поръчка, не е имало посочено уточнение, че отстъпката от 10% не важи за продукти в промоция и при PriceMatch. Не претендирам за знания. Е, ако имаш търпение, разгледай дневника ми, на страница 20 има мои актуални снимки. Надявам се, че ще се окажа достатъчно интелигентен на вид. Визията е нещо временно и преходно. Имаш време.
27.01.11
17:45
#24
“Стискам ти ръката” за формата ! ;) . Както казах вече поддържам си “неадекватното” мнение и не мисля да споря повече по този въпрос. Живи и здрави! :)
Николай, за разлика от много хора в България, аз първо чета условията, които предлага даден търговец, чета договорите, които подписвам в мобилните оператори, в банките и да ти кажа много добре се оправям в живота. Казах ти да помислиш - аз ли съм нагъл или имаше подвеждаща информация в сайта? И пак казвам, когато не получих 10% на стоката с прайс мач, не направих абсолютно никакъв проблем, а я подмених с друга, без прайс мач, на която пак ми бяха отказани 10% - ето това ме подразни. И не става въпрос за 10-те процента, а за обслужване, коректност, заинтересованост на продавача, за име, което много трудно се гради, ей за такива неща става въпрос. Това е последното нещо, което пиша в тази тема.
И тъй като, пак повтарям, продавача ми се извини и ме компенсира (защото всеки клиент е ценен) и след като промениха информацията на сайта си, смятам случая за приключен и моля някой модератор да заключи темата - няма какво да се добави повече!
27.01.11
18:04
#26
Забравяш да кажеш, че въпросната втора поръчка(2Х5лб ГС) е била веднъж намалена(20% off) ... Да наистина, ако пазаруваш за първи път от onlain магазин ще предположиш, че освен тези 20% може да вземеш и другите 10% off, но всеки който е взимал поне веднъж продукт на промоция знае, че намаление върху веднъж намален продукт не се дава..., а доколкото разбирам ти не пазаруваш за първи път.
Мнението беше редактирано от Николай Маринов на 27.01.11 18:10.
Николай, от коментарите ти си личи ниското самочувствие на смачкания от живота в България човек. Прави каквото ти се каже - това си е твой избор, но аз като потребител винаги ще си търся правата, особено когато съм бил подведен. В Метро на щанда за рекламации има една много голяма табела “CD и DVD не рекламираме”, която плаши хората като теб, но тя е противозаконна и аз си върнах закупените DVD-та. Много примери мога да ти дам, но няма смисъл.
И не случайно съм използвал думата “неточности” в заглавието, ако исках можех и други по-звучни синоними да използвам, но те не биха били верни.
Мнението беше редактирано от AbSs на 27.01.11 19:10.
27.01.11
19:40
#28
Предвидил съм да си режа вените ама незнам точно кога :D :D :D
27.01.11
20:59
#29
Адаш, не преценявай хората по физическата им форма, тя е нещо непростоянно - постига се, загубва се, подобрява се, влошава се... Аз и AbSs имаме предвид едно и също нещо - в момента на поръчката е имало неточност (или пропуск) във формулировката на промоционалните условия. Всеки търговец си преценява за себе си размера на отстъпките и условията, при които е склонен да ги направи, затова не е много точно, ако кажем “Всички правят еди-как-си”. AbSs чете условията, прави сметка и поръчва. ОК, допусната е неточност. Не съм имал съмнение, че HealthStore ще реагират навреме и адекватно (както всъщност се е случило), тъй като са наистина коректни. Всички допускат грешки и който не работи - само той не греши. Има и известна логика в това да ползваш допълнително намаление при по-голяма стойност на поръчката. Говоря за логика, дали ще бъде направена такава отстъпка на практика - това е вече отделен въпрос (и по-точно търговска политика на съответния магазин). Важното е, че случаят е приключил с взаимно разбирателство.
27.01.11
21:15
#30
Добре че поне се разбраха ! :) То човекът си е бизнесмен, следи от близо нещата, чете всичко и за калпак е и психолог .... то остава и да се не разберат. :D
Не съм бизнесмен, което не ме прави невежа или глупав, служител съм на дилър на БМВ и лятото на 2010г. имахме промоция на 740i с 40% отстъпка, но допълнително правихме до още 8%, така че дали може или не може да се даде още отстъпка на даден продукт решава търговеца. При нас дадена оферта е с валидност 30 дни и през този период (както се е случвало често), дадена част поскъпва рязко от страна на доставчика (БМВ) и ние я продаваме на загуба, защото чрез офертата сме поели ангажимент към клиента. Написаните условия на сайта също са вид оферта и тя трябва да бъде спазена.
Не съм и психолог, ти сам си показваш начина на мислене, а той е грешен. И ако си разгледал добре темите с “фалшивите” добавки ще разбереш, че моето мнение по този наболял “проблем” е обратното. И точно аз никога не бих си позволил да напиша нещо непроверено и недоказано по адрес на когото и да било търговец, защото знам какви последствия има това. В дадения случай съм в правото си.