ABB EXTREME XXL с изтекъл срок на годност

02.02.11
20:44

Поръчах си от силабг 2 гейнера и 2 протеина. Не стига, че ми объркаха поръчката и вместо 2 REVOLUTIONS WHEY SHAKE-а получих 2 Syntrax whey shake-а (за което и си платих повече), ами и единия от гейнерите, който си поръчах (ABB EXTREME XXL), ми пристигна с етикет отгоре на български където пише: гейнер СИРИЪС МАС по едиколко си лъжички прием и т.н., и където трябва да пише срока на годност е одрано и едвам се вижда в началото как пише EXP(това на кутията не на етикета), месеца не се вижда, но пък се вижда накрая .10. Супер много се издразних, защото от отдавна събирах пари за тези добавки, а накрая ги получавам с изтекъл срок на годност. Писах им на силабг по скаип не ми отговарят, обадих им се не дигат... Та въпросът ми е има ли смисъл да го пия гейнера с изтекъл срок на годност или да поискам силабг да ми заменят поръчката?

02.02.11
21:50

Фактура, касова бележка или др документ че си ги взел от тях имаш ли? Търси си правата ве човек, по-принцип са производителя се презастрахова с 6 месеца за протеините, но все пак тея нямат право да продават с изтекъл срок на годност, продължавай да им звъниш. И защо поръчваш от тея, там всичко е най-скъпо, големи мизерници са.

02.02.11
22:18

казано от moreol на 02.02.11, 21:50:

Фактура, касова бележка или др документ че си ги взел от тях имаш ли? Търси си правата ве човек, по-принцип са производителя се презастрахова с 6 месеца за протеините, но все пак тея нямат право да продават с изтекъл срок на годност, продължавай да им звъниш. И защо поръчваш от тея, там всичко е най-скъпо, големи мизерници са.

              Ми примерно е-майла, който са ми пратили дето пише, че си потвърждавам поръчката, номер на поръчката и т.н., ако го принтирам, ще ми свърши ли работа? Иначе няма да спра да им звъня утре цял ден докато не ми отговорят и оправим проблема.

Мила

02.02.11
22:31

Те със сигурност ще оправят проблема, след като се свържеш с тях. Но въобще защо си приел поръчката, след като си видял, че е объркана.

02.02.11
22:50

казано от Mon coeur est a vous на 02.02.11, 22:31:

Те със сигурност ще оправят проблема, след като се свържеш с тях. Но въобще защо си приел поръчката, след като си видял, че е объркана.

  Аз не знаех, че е объркана, в е-майла потвърдиха поръчката ми за протеина, който си поръчах, а от куриера получих ситракс-а

Мнението беше редактирано от A A на 02.02.11 22:50.

HE

02.02.11
22:55

Свържи се с тях и съм сигурен, че ще оправят нещата :)
Грешки стават и това е нормално. Те специално не са от тези, които пробутват буклуци.

MU

02.02.11
23:47

silaBG нормално

03.02.11
13:44

Те ПО ПРИНЦИП са сериозни, но може да са пробвали да пробутат това онова и да видят дали ще им мине номера а за объркания протеин не ти ли се обадиха че ще ти пратят от този

СБ

11.03.11
10:56

Здравейте,
СИЛА БГ никога не си е позволявала да продава на клиентите си продукти с изтекъл срок на годност. Ако някога се е случило такова нещо то е било , защото голям % от поръчките ни се обработват дистанционно и нямаме директен контакт със стоката ,която клиента е поръчал. Когато клиента сигнализира за объркани продукти веднага те се заменят с желаните от него с безплатна доставка. Много от клиентите ни са се убедили в точното и бързо обслужване, и коректността ни, което за съжаление в България не се среща често.

back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1