11.05.05
16:36
Здравейте!
Аз съм начинаещ в ББ (много начинаещ!) и ходя в залата от 1 месец някъде.. Преди два дни някой ми каза, че за да правя маса трабва след като направя всички упражнения за деня, да ги повторя поне още веднъж (всички, в същия ред). Това вярно ли е?
—Боби
Я обясни малко по - подробно какво точно правиш в залата? По колко упражнения, серии и повторения.
Здравей и добре дошъл във форума. Пожелавам ти приятни и ползотворни мигове тук.
Това, което са те посъветвали определено не е вярно. Прочети в сайта какво пише за тренировките, има много информация.
Поздрави
Ако прави кръгова тренировка, по една серия от всички упражнения, едно след друго, може и да е вярно.
Затова исках да обясни по - подробно в какво се състои тренировката му.
То аз смисъла по друг начин го разбрах, но и з акръгова да става въпрос, мислиш ли, че е най-удачния вариант за тренировка за маса. На мен ми се струва най-неудачния. Някаква маса ще качи със сигурност ако не претренира, но хич не ми се нрави. За тонус може, за чистене дори, ама за маса..... Всеки си има мнение де :D
Ако прави кръгова тренировка, би било удачно след първия кръг да направи още един, това исках да кажа. Дали е най - удачния вариант за маса, не се наемам да кажа, за първия месец обаче става :)
Но от поста му останах с впечатление, че прави кръгова тренировка.
10x за бързите отговори!
Не става дума за кръгова тренировка. Работя по нещто, което наподобява доста програмата за начинаещи в този сайт. И на мен ми се стори малко странно да се повтарят мускулни групи, които вече си натоварил, ноооо трябваше да попитам, защото пича който ми го каза имаше завидни бицепси.. :?
—
[quote author=”Петко К”]Ако прави кръгова тренировка, по една серия от всички упражнения, едно след друго, може и да е вярно.
Затова исках да обясни по - подробно в какво се състои тренировката му.
НАй-вероятно, някой “разбирач” му се е изказал “умно”. Най-вероятно са му казали пълна глупости.