30.06.11
14:21
Здравейте ! Аз съм напълно начинаещ , около 95 кг , интересува ме има ли хранителна добавка , която едновременно да топи мазнини и да увеличава мускулна маса ... четох някъде че има добавка за качване на мускулна маса с L - карнитин ...
За около месец и половина свалих 10 кг само със лека диета и колоездене , но ми се иска поне още 5 надолу да мръдна ( надявам се не от мускули ) ... Благодаря !
30.06.11
14:42
Да! Съществуват още и Дядо Коледа, мармот завиващ шоколади и великденския заек снася боядисаните яйца. :D
Тоя мит съществува само сред новаците и някои породи летни билдъри, трениращи единствено бицепс и корем за плажа.
Ако имаше такива режими, дали щеше да има периоди на изчистване и период за покачване на мускулна маса?
http://www.bb-team.org/hranene/hranitelni-rezhimi
http://www.bb-team.org/fitness/workouts
Четеш двата раздела, ограмотяваш се и задаваш адекватни въпроси.
30.06.11
15:12
:D Трудно е да проумее човек който сега започва да спортува че няма вълшебни хапчета.Искаш всичко бързо да става и не ти се вярва че само с храна и много труд се постигат нещата :( .Никой не иска да чете за храненето да смята колко трябва да яде и какво.А иска да пие нещо дето ще изгаря мазнени и мускулите да ръстът :D По приятно е да прочетеш за някоя добавка която струва 90 лв че прави чудеса :D а струва колкото хубавата храна.Понеже имам наблюдение над мои приятели дето дават маса пари за добавки но не и усилия в спорта и храната как стоят на 1но място от години (но продължават де :D ) Надъхвай се да спортуваш и да се храниш правилно е моя съвет. Успех :)
30.06.11
17:08
естествено няма как да лежа в леглото да пия прахчета и да помпам мускули ... Ставаше въпрос за добавки които да взимам при интензивни тренировки ! И които просто да засилват ефекта от тренировките ... да спомагат за по-бързото възстановяване на мускулите ...
Аз съм категорично против разни Стромби и тем подобни ... С тях лесно ще стане ...