11.08.11
12:21
Здравейте.много ми харесва сайта с това че сам можеш да си избираш програма.аз съм начинаещ и разполагам с фитнес зала но всички програми за начинаещи са само за по 3 дни.Въпроса ми е няма ли програма която да ми запълни цялата седмица и примерно да почивам само в неделя тейкато плащам за цял месец .Моля за отговор благодаря предварително
Темата беше редактирана от Юлиян Тодоров на 11.08.11 12:22.
11.08.11
12:34
Точно затова е програма за начинаещ,защото е три дена,за да може мускулите да могат да почиват и да се възстановяват,по-натам като придобиеш стаж се увеличават на 4 и 5 дена в седмицата,защото мускулите свикват на натоварването започват по-бързо да се възстановяват и така.Това е все едно да си купиш Ферари и още на първия ден да го караш с 300,дали ще може да го управляваш?
Виж какъв е прехода:
3 дневен сплит -
1Гърди бицепс
2.Гръб трицепс
3 Рамо крака
4 дневен сплит:
Гърди бицепс
Гръб трицепс
Рамо
Крака
5 Дневен сплит
Гърди
Гръб
Рамо
Крака
Ръце
Аз също си взимам карта за 1 месец,но не правя 30 посещения,ти май искаш да избиваш парите за картата ми се струва:) Макс правя 15-20 посещения
Мнението беше редактирано от Gordon Gekko на 11.08.11 12:41.
казано от Gordon Gekko на 11.08.11, 12:34:
Точно затова е програма за начинаещ,защото е три дена,за да може мускулите да могат да почиват и да се възстановяват,по-натам като придобиеш стаж се увеличават на 4 и 5 дена в седмицата,защото мускулите свикват на натоварването започват по-бързо да се възстановяват и така.Това е все едно да си купиш Ферари и още на първия ден да го караш с 300,дали ще може да го управляваш?
Виж какъв е прехода:
3 дневен сплит -
1Гърди бицепс
2.Гръб трицепс
3 Рамо крака4 дневен сплит:
Гърди бицепс
Груб трицепс
Рамо
Крака
5 Дневен сплит
Гърди
Гръб
Рамо
Крака
Ръце
:)Това е пирамидата