Имам проблем с гърдите...

09.07.05
22:33

Здравейте. Искам да попитам нещо, че се подтискам вече. Значи аз съм ултра начинаещ фитнес запалянко, ходя в залата от два месеца и нещо. Времето е малко, знам. Ама почват по ръцете да се оформят мускулчетата, рамото също... Обаче гърдите нещо хич не ми вървят :(. Та мисълта ми е, знам че някои мускули по-бързо се развиват, уголемяват и оформят, други по-бавно, ама нормално ли е след близо 3 месеца на ръцете и рамото да виждам ефект вече, а на гърдите почти не? И ако не е нормално, идеи имате ли къде може да греша?

P.S. Надявам се уцелих правилното място за моята тема  :lol:

09.07.05
22:35

Как да ти кажем къде грешиш, като не си казал нищо за тренировката и храненето, нито си дал твои данни. Може пък само да ти се струва, че не вървят? Тежестите качват ли се?
Освен това, 3 месеца са преалено малък срок, за да си правиш изводи че някои мускули не ти вървят. Потренирай поне година ;)

09.07.05
22:52

Ами значи ми казаха да правя за гърди три упражнения (не знам точните термини, така че не се смейте на обясненията ми) - значи леко дигната лежанката, полулег май му с еказва, там правя дигане на дълбели 3 серии по 10 повторения; след това същото ама от нормален лег; и третото е пак от нормален лег разтварям настрани ръцете с думбели. Това правя. Тежестите се увеличават бавно, но славно...
Значи като стана сутрин пия аминокиселини и протеин; 30 мин преди тренировка пия пак аминокиселини; след тренировка пия креатин и протеин. Висок съм 174 някъде и тежа 66 кила, ама си имам и сланинки... :(

09.07.05
23:13

Забравих да кажа какво ям - след тренировка като се прибера ям варен ориз и месо (пиле или риба). След това през 2-3 часа ям още два пъти - салата (домати, лук и извара) и месо (пиле или риба). и това е.

10.07.05
11:59