06.11.12
01:03
Добър вечер на всички!
Аз съм студент 2-ра година(20г).Близо 9 години се занимавах със щанги. Нямам възможност вече да тренирам активно този спорт. 1,78м 69-70кг, като поне 4-5 години съм на тези килограми - просто съм най-добрия в ...свалянето на килограми.Естествено гърдите, коремните мускули и ръцете са доста слабо развити в сравнение с останалата част от тялото и е смешно. Целта ми е да вдигна поне 10кг(знам, че е много бавен процес). Проблема е че метаболизма ми е МНОГО, МНОГО бърз. Имам възможност да тренирам борба и мисля да я комбинирам с фитнес, като включвам спорта, към фитнеса за да не са просто подути мускулите, а и от борбата се развиват ръцете и гърдите, които ги няма при мен(нищо лично към никой бодибилдър). Четох за ВВД, но се пообърках малко. Тренировките ми ще са след 17:00. Мисля да правя понеделник, вторник, сряда фитнес и четвъртък петък и събота борба. Един ден почивка ми е добре, тъй като съм активно спортуващ и имам някаква спорнта форма. Като цяло имам 1 въпрос:
Може ли някой да ми направи диета за покачване на ММ, защото ми е голям проблем да кача и половин килограм и по-специално какво да ям сутрин, обед, преди, след фитнес, преди и след борба и вечер, като на фитнеса мисля да наблега на гърди, бицепс трицепс, гръб с повече килограми и по-малко повторения и не чак толкова изморителни тренировки, а при борбата има доста лицеви, коремни преси, кофи и като цяло доста кръгове сила се правят и тренировките са по - изтощаващи?
Благодаря предварително !
06.11.12
09:08