Програма

29.11.12
20:34

От седмица ходя на фитнес със приятели, казват ми какви упражнения да правя, но искам да ви помоля да ми предложите някоя програма. Аз съм начинаещ 53 килограма 1.70см. Интересува ме по-особено гръб и гърди. За двата пъти когато ходих направих 6 серии по 10 на лежанка 30 килограма с лоста и ми е трудно, но се справям. Няма до описвам всички неща,които съм правил до сега, като цяло моля да ми препоръчате  програма, от която ще има полза. Имам възможност да ходя 5,6 пъти в седмицицата на фитнес. Благодаря предварително ! :)

29.11.12
20:55

Какви по-точно са ти целите ? Аз бих ти предложил да тренираш само базово в началото , можеш да погледнеш тази статия http://www.bb-team.org/forums/viewthread/64048 . Успех !

29.11.12
21:04

Значи по принцип съм с малък гръб това ми е важно като цяло искам да направя хубаво тяло. Сериозен съм , дори в къщи има дъмбели и кростренаж. и ходя на фитнес просто ми трябва програма. Като цяло целта ми е хубаво тяло. С риск да кажа нещо глупаво по вани са ми гърди ръце и гръб от краката надявам се да ме посъветване професионално :):)

29.11.12
21:06

Дефинирай ми “хубаво” , защото за едни това е релефно тяло , за други това e трикрилен гардероб. :)

Мнението беше редактирано от Holy Moly на 29.11.12 21:08.

29.11.12
21:07

По скоро релеф, не искам гърба да ми е като гардероб, но и той ми е важен, защото просто съм с малък гръб.

29.11.12
21:10

Мисля , че поне първите 2 ,3 месеца трябва да се водиш по програмата дадена горе , докато свикнат мускулите. Чакай за мнение за някой по-компетентен , защото аз не съм от най-напредналите.