27.09.05
22:29
Понеже за порва година съм в университет добре ли ще е да запиша фитнес като спорт и да тренирам там или ще ми обърка тренировките има ли някой запознат ?
нищо няма да ти обърка. в ПУ представяхме само картите с използжани тренировки от залата на Ким на Руми Присадова , инче си ходихме , когато си искаме.
И аз съм за първа година, ама какъв е проблема като го запишеш като спорт?????? Как може да ти обърка тренировките, ще си ги правиш в залата на университета, а не в твоята зала (сигурно във ВУЗа е по-евтино)! Няма никаква разлика!!
27.09.05
22:34
[quote author=“Voltmachine”]Понеже за порва година съм в университет добре ли ще е да запиша фитнес като спорт и да тренирам там или ще ми обърка тренировките има ли някой запознат ?
Ами аз съм студент и поне в СУ фитнеса е много скапан. Има голема навалица редиш се... треньора, зависи на какъв попаднеш все пак, ти казва не прави това, а това... не дигай с толкоз много... и така... По принцип спорта в университета е 1 път седмично, но може и повече да ходиш.
27.09.05
22:36
Гледам че има отзиви и ако ми кажете и дали има изпити накрая и какви са направо супер защото съм тежичък и ако норматива ми е 10 пъти собственото тегло от лежанка :?
при нас и да е имало , никои не ми е казвал , защото по - голям психопат от мен в залата по това всреме нямаше. то и сега де ;)
колко си тежък?
27.09.05
22:41
[quote author=“Voltmachine”]Гледам че има отзиви и ако ми кажете и дали има изпити накрая и какви са направо супер защото съм тежичък и ако норматива ми е 10 пъти собственото тегло от лежанка :?
Ако има то те са смешни... повече гледат да ходиш редовно и да правиш каквото и както ти кажат!
27.09.05
22:42
амии :oops: бях началото на лятото 108 са съм 96 ама пак няма да ги дигна едва на скоро почнах да мога да се набирам виждаш ка какво става въпрос :cry: