Подуване на мястото зад/под кокалчето при глезена

12.09.05
19:25

Здравейте, незнам какво е това, но вече много се притеснявам. Вече повече от два месеца бягам и от две седици го имам този проблем. Мястото точно около кокалчето, както зад така и под него се подува след натоварване. Вече два дни не бягам, но няма никакво облекчение или подобрение. Не ме боли,чувствам съвсем лека болка или напрежение. Четох за ‘’Разкасано ахилесово сухожилие’‘, но не мога да сам сигурна дали е това....., а и искрено се надявам да не е. Ако някои може да ми даде някакъв съвет или да сподели опит ще съм благодарна, ако ли не ‘’чичо доктор’’ ме очаква тези дни :cry:

SL

12.09.05
20:14

Здравей!Това със сигурност не е разкъсване, по-скоро ставно възпаление.Най-добре иди на лекар да ти предпише нещо.Аз съм 3та година студент по медицина и единствено мога да ти кажа да си вземеш Deep Relief gel от аптеката.След 4-5 дена травмата трябва да отшуми но за всеки случай иди на лекар и си дай почивка докъто ползваш гела.Успех!

16.10.05
00:20

Както описваш болката и аз имам на същото място . Преди 3-4 дена отидох при лекарката ми , показах и къде е болката и тя ми предписа,както @Slayer4o каза Deep Relief + по време на тренировка да нося ластъци на колената . Наистина помага , днес цял ден не съм чуствала болката :P

16.10.05
20:06

Ахилеса няма нищо общо, но стазни възпаление е много вероятно.

По колко бягаш, има ли вариант да претренираш системно и това да провокира травмата? Загрявк правиш ли добра?

Наглезенките не са лош вариант, но не трабва да не използват непрекъснато, защото ще заслабят глезените.

17.10.05
00:09

[quote author=“tpd”]Ахилеса няма нищо общо, но стазни възпаление е много вероятно.

По колко бягаш, има ли вариант да претренираш системно и това да провокира травмата? Загрявк правиш ли добра?

Наглезенките не са лош вариант, но не трабва да не използват непрекъснато, защото ще заслабят глезените.

Мен ли питаш ?  :lol:  ..няма значение аз ще си кажа .