Как да сваля мазнини от корема?

Здравейте. Аз съм начинаещ във фитнеса, ходя от един месец, преди също съм ходил по 2 по 3 месеца но все съм спирал поради различни причини. На 22 години съм 168см 70 кг. Започнах да тренирам вече редовно и този път мисля да не спирам. Въпроса ми е следният - Искам да сваля мазнини от корема, но само и единствено от корема. Не съм пълен в никакъв случай, но просто имам шкембе и не знам по какъв начин да го сваля и вече след това да мисля как да направя плочки, но не бързам. Работата е там, че всеки ми дава различни съвети, един казва просто да си тренирам корем на всяка тренировка след което 20 мин. на велоергометъра и ще се получи, друг ми казва 40 мин. бягане, трети ми казва просто да си правя коремни преси, много коремни преси защото корема ми не е огромен. Моля помогнете, дайте ми съвети как да тренирам кардиото по колко пъти по колко време. Знам че храната оказва по голямо влияние и от тренировките, от един месец не ям тесто, пържено(панирано) , сладко ( освен шоколад и то по малко) не пия. Благодаря на всички предварително

Диета.

на диета съм - протеинова

Опиши я по-подробно.

Ами не знам как подробно трябва да я опиша, не съм особенно навътре в нещата. Ям по 3 пъти на ден, като сутрин и на обяд по стабилно, а вечер леко. Ям само месо варено или печено, свинско, пилешко, риба, доста зеленчуци, млечни продукти и яйца варени, това е което ям. Позволявам си да ям шоколад но много малко и не всеки ден

06.09.13
01:33

Опиши го в грамаж..Така подредено е простo някаква храна.А ние не може да гадаем колко е тя,съответно как са ти макронутриентите и да те насочим според това в момента как ти се отразява дали да увеличиш калориите или да ги намалиш.

Мнението беше редактирано от Teen Power на 06.09.13 01:33.