Мисията невъзможна - ГЪРДИ

SO

08.11.05
23:38

Така...имам стаж 2 години във фитнеса, не съм близвал “забранени вуплементи” ..освен кленбутерол, ама тва нищо не е. Всичко си върви горе-долу добре, не мога да се оплача. Но гърдите... представа си нямате колко са зле. Просто ако си мислите, че не ви вървят гърдите - ще ви пратя снимки да видите и да ви се качи самочувствието.

Близо 8 месеца правих както правеше всеки - по 6-8 повторения на средна лежанка, после полулег , после на успоредката и някакъв флайс. После почнах да се усещам и почнах да редувам - 1 тренировка лостове, 1 дъмбели. После почнах с някви супер сложни схеми за разнообразие в упражненията, в които в месеца 1 и също упражнение не се повтаряше нито един път. После увеличих повторенията на 10-12. От преди 3 месеца почнах тренировката от горни като разширих хвата с около 5см на ръка като правех 10-12-14 повторения(и още правя така) като в горната част не изпъвам лактите да избегна почивката и всяко повторение е негативно(пускам страшно бавно) и по тоя начин след всяка серия умирам от болка. След полулег правя средна част и после успоредка. След това правя флайс с дъмблели от полулег като строго контролирам движението и гледам да е максимално правилно. Правя с максимално тежко, да стигам едвам-едвам до 10-12 повторения като силно изцеждам в края на всяко. За 3 месеца и тоя тип тренировка не помага.

Имам чувството, че съм опитал всичко и нищо не става. Трицепса(всичките глави) и предно рамо ми напредват страшно много (обиколката на ръката горе-долу само трицепса я прави). Заради това разширих и хвата, да не би да отива в трицепса - пак не помага. От дъмбели не изпитвам толкова голямо напрежение и за това правя 2 тренировки лост и 1 дъмбели.

Правя 1 загряваща серия флайс и 2 загряващи средни гърди. После правя 4 по 10-12-14 повторения горни, после 4 серии на 10-12-14 повторения средни, после 4 серии по 10 на успоредка и накрая 5 серии по 10-12 флайс.


ПОМООООЩЩЩ!!!

09.11.05
13:29

Опитай да правиш повече серии с по-малко повторения.Примерно 5-7 серии с около80% от Максимума ти с около5-7 повторения като последните 2 да са частични

SO

09.11.05
20:06

[quote author=”Миле”]Опитай да правиш повече серии с по-малко повторения.Примерно 5-7 серии с около80% от Максимума ти с около5-7 повторения като последните 2 да са частични

по тоя начин не чувствам това иначе толкова приятно запарване и чувството, че мускулните влакна се късат :). Просто не чувствам напрежение в гърдит с малко повторения.

13.11.05
19:08

брато,и аз имам подобен проблем и правя опити да изпъкнат гърдите.. казваш че ти действат по-добре щангите..ами тогава ги прави! А замислял ли си се че може да претренираш гърдите АДСКИ много?!
Намали упражненията - примерно 2-3 макс. с повечко повторения -20 да кажем.. ще ти дам една примерна програмка да я пробваш и да ми кажеш как ти действа .. прави я 1 месец и ако няма резултат сменяй, защото съм търсил страшно много материали за гърди по списания и форума и търся решение. Пробвай следното : прави гърдите на всеки 5 дена т.е. на 2 седмици общо 3 пъти : понеделник - гърди ... петък - гърди , вторник след. седмица - гърди и понеделник на 3-тата почваш пак. Понеже на мен ми изостава долната част съм нагодил програмата по мои предпочитания и тя е следната :

понеделник. - 1.обратен лег 2 серии в следната схема - правиш 4-5 повторения , почиваш 15 секунди , правиш до октаз със 70% от максимума на тежестите , почиваш още 15 секунди като махаш малко килограми и правиш още веднъж до отказ
2.по моята програма е полулег с дъмбели, защото ги чувствтам по-добре , ти можеш да сложиш лежанката - 3по8
3.пек-дек 3по12

петък - 1.лег по същтата схема както в понеделник
2.флайс от полулег 3по8
3.пуловър 3по12-15

после във вторник след. седмица програмата като в понеделник и в началото на 3-тата седмица тази като в петък :)
Това е от мен , надявам се да съм ти бил полезен  :wink:
успех и по-здрави

HR

15.11.05
04:51

[quote author=“soxy”]. Правя с максимално тежко, да стигам едвам-едвам до 10-12 повторения като силно изцеждам в края на всяко. За 3 месеца и тоя тип тренировка не помага.

Батка тва никав смисъл нема дето го казваш......ти ако правеше “максимално тежко”, нямаше да  можеш да изкараш 10-12 повторения. Аз ще те посаветвам да правиш наистина тежко-3-5 повторения с 90% от максималният ти лег (за едно повторение).
сащо така, мини на дампели, но не флайс, ами избутване на дампели, пак тежко, 3-6 повторения. Повярвай!
Дръж ни в течение, ок?
Успех

SO

15.11.05
15:39

[quote author=“HomeBoy Recz”][quote author=“soxy”]. Правя с максимално тежко, да стигам едвам-едвам до 10-12 повторения като силно изцеждам в края на всяко. За 3 месеца и тоя тип тренировка не помага.

Батка тва никав смисъл нема дето го казваш......ти ако правеше “максимално тежко”, нямаше да  можеш да изкараш 10-12 повторения. Аз ще те посаветвам да правиш наистина тежко-3-5 повторения с 90% от максималният ти лег (за едно повторение).
сащо така, мини на дампели, но не флайс, ами избутване на дампели, пак тежко, 3-6 повторения. Повярвай!
Дръж ни в течение, ок?
Успех

След малкото повторения не чувствам абсолютно нищо - нито натоварване, ното парене, а на другия ден и треска нямам даже. Под “макс на 10-12 повторения” имах предвид максималната тежест за тия повторения.

Примерно вчера правих гърди и първо упражнение на горна лежанка 5 серии по 12(5 защото има и 2 загрявъчни) и после на средна правих 10ки на 80кг, като на 10тото не си чувствам и ръцете и гурдите и едвам избутвам до горе. ще го карам тата до Нова Година и ако не става вече не знам какво да правя, ще трябва да е нещо коренно различно.

15.11.05
16:18

Все си мисля че не правиш нещо както трябва.Когато тренираш тежко/в смисъл за тебе/виж какъв ти е макса,т.е 1 повторение.Ако примерно ти е 100кг.Почни да правиш повторения 5-7 с 80-85 кг.бавни и стриктни.Последните 2 нека да са с 110,но само частични,буквално казано не чисти.Ако това както казваш не ти действа,заначи си много як :wink: Включи суперсерия примерно тежка:лек 100кг 6 повторения и веднагаслед това флайс с 15 повторения.Това се сещам в момента килограмите са условни пригоди ги към себе си

16.11.05
18:36

[quote author=“soxy”]

Правя 1 загряваща серия флайс и 2 загряващи средни гърди. После правя 4 по 10-12-14 повторения горни, после 4 серии на 10-12-14 повторения средни, после 4 серии по 10 на успоредка и накрая 5 серии по 10-12 флайс.


ПОМООООЩЩЩ!!!

еми до тука виждам 20 серии какво повече искаш ?
намали ги до 12-14 макс. + загряващите - мисля че адски много претренираш...

18.12.05
01:37

абе xoра това може и от генетиката да е аз също имам приятели които нямат никакви гърди а си вдигат както трябва.Пробвай да тренираш гърдите само с тези упражнения-лежанка,кофички,горна лежанка(по натам и пек-дек) лично при мен действат и гърдите са ми бая големи айде и успеx. :lol:

18.12.05
13:22

Аз пък мисля че ти куца изпълнението щом не чувстваш натоварването

18.12.05
22:46

Абе това съм го казвал и в друга подобна тема,ама айде пак:
soxy според мен претренираш гърдите,като ти гледам програмата правиш към двайсетина серии :shock:Ако си тренирал с такива натоварвания от началото на стажа ти-ясно е защо не ти вървят гърдите. Опитай само с две упражнения с по една загряваща и 4 работни серий.
Примерно:
1 хоризонтален лег(дъмпели)
2 наклонена лежанка(щанга)
или:
1 хоризонтална лежанка
2 кофички
Повторениятя да са макс. 8-в края на тренировка  трябва да усещаш гърдите си напомпани,ако нямаш такова усещане,както казва djgorgio-ASTOR-нещо ти куца изпълнението.
Айде успех!

21.12.05
06:38

Пробвай да замениш bench преса с  изтласкване на дъмбели от пейка/не го бъркай с флаиса/..за мен това е най-доброто упражнение за гърди.

protein

21.12.05
09:40

———Трицепса(всичките глави) и предно рамо ми напредват страшно много (обиколката на ръката горе-долу само трицепса я прави). ———-
Според мене сигурно не вдигаш правилно !!! Щом ти се товари всичко друго освен гърдите когато правиш най-якото упражнение за гърди начи има нещо гнило. Аз незнам ти как дигаш но ще ти кажа как вдигат повечето ми приятели от залата ( половината са трибоици )
Значи стъпваш здраво на земята с двата карака ( за да имаш опора ) Прибираш лопатките една към друга така че рамото да слезне по на доло от гардите ( за да избегнеш неговото натоварване ) правиш една специфична чупка в кръста като се стремиш да не го опираш в лежанката ( опорните точки трябва да са ти 4 - Краката, газа, лопатките, врата - тия 4 точки от тялото трябва задължително да са на лежанката а кръста се стреми да не го допираш. И още нещо когато вдигаш от лег пробваи да спираш тежестта на 1-2 цантиметра преди гърдите за да може мускола да е постоянно в напрежение ! Успех!

21.12.05
17:30

според мен прави най-вече флайс и полулег с дъмпели. имах проятел с подобен проблем, той го реши по този начин, но трябва да имаш търпение

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1