безсъние

02.12.05
22:37

страдам от страхотно безсъние от 3-4 седмици горе долу от както почнах пак да вземам гейнер , глутамин и протеини . опитвам се да установя от какво е тва безсъние и искам да питам дали може тея хранителни добавки да не ме оствят да спа . прочетох една статия тука на тоя сайт но .. не ми е все оше ясно .

02.12.05
23:49

Спри ги по-добре и ще разбереш дали е от тях.Не забравяй сънят е по-важен от хр добавки в тренировъчната ти стратегия.

09.12.05
14:01

Ми на мен глутамина ми смущава съня мое от него да е

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1