гъвкавост

06.12.05
13:46

ще ми кажете ли какво да правя че да стана по-гъвкав и по специално с краката, дайте някой линк или кажете как най ефективно мога да подобря гъвкавостта си. мерси предварително!

06.12.05
14:24

С разтягане преди и след тренировка, нещо което е много важно и никой не го прави.
Ето ти някои упражнения:
1. Сядаш на земятя и си опъваш краката, които са събрани. От тази позиция заповаш да опъваш и прибираш падиома (стъпалата) в контра шпиц 15- 20 пъти
2. От позиция 1 започваш да протягаш ръце напред, като гърбът е прав, а погледа напред и прожинираш внимателно 15- 20 пъти
3. Предна “жабка”- сядаш като събираш краката пред теб и ги разтваряш, така че колената да сочат надолу. От тази позиция започваш да натискаш с ръце колената надолу, като периодично задържаш в напрежение. Прави го 2-3 мин.
4. Задна “жабка”- лягаш по корем, така че коленете да са разтворени встрани, събираш стъпалата и се опитваш да докоснеш пода с тях без да повдигаш корема (най- добре е някой да те натиска)
5. Сядаш и разтваряш краката максимално встрани, след което протягаш ръце напред, като гърбът е прав, а погледа напред и прожинираш внимателно 15- 20 пъти
Има още много, но и тези стигат :D

09.12.05
10:55

мерси за отговора. някой друг ако има какво да каже да пише

shadow_

09.12.05
11:08

прави се така наречения stretching който всеки сериозно трниращ трябва да прави преди и след тренировка, като това ти помага и да се пазиш от евентуални контузии.Прави упражненията които buhtata написа по-горе и ще видиш резултати.

ПО ЗДРАВИ!

The Game

09.12.05
13:02

[quote author=“buhtata”]С разтягане преди и след тренировка, нещо което е много важно и никой не го прави.
Ето ти някои упражнения:
1. Сядаш на земятя и си опъваш краката, които са събрани. От тази позиция заповаш да опъваш и прибираш падиома (стъпалата) в контра шпиц 15- 20 пъти
2. От позиция 1 започваш да протягаш ръце напред, като гърбът е прав, а погледа напред и прожинираш внимателно 15- 20 пъти
3. Предна “жабка”- сядаш като събираш краката пред теб и ги разтваряш, така че колената да сочат надолу. От тази позиция започваш да натискаш с ръце колената надолу, като периодично задържаш в напрежение. Прави го 2-3 мин.
4. Задна “жабка”- лягаш по корем, така че коленете да са разтворени встрани, събираш стъпалата и се опитваш да докоснеш пода с тях без да повдигаш корема (най- добре е някой да те натиска)
5. Сядаш и разтваряш краката максимално встрани, след което протягаш ръце напред, като гърбът е прав, а погледа напред и прожинираш внимателно 15- 20 пъти
Има още много, но и тези стигат :D

нищо не разбрах.може ли да дадеш  снимки или клипче.

09.12.05
14:49

:D Опитай се да го разбереш пак (доста подробно съм го описала), иначе трябва да се снимам.

09.12.05
14:53

Да! 8)  И нали каза че има други - Напиши ги !  :wink: Много ще помогнат на всички от форума и всеки ако може да напише кот знае. Ще стане супер темата . Аз сам на ред !  :lol: :
  1.От изправено положение се навеждаш на страни с изправен грабна4ен сталб и се опитваш да доскоснеш земята.
  2.Лякаш на пода по корем , хващаш си краката като целиш да се добрат до главата ти без да се отляпя корема от пода. Незнам ма туи да не е онази жабка ?
  П.С.: Между другото , ако някои знаи саит на тази тема да даде!  :wink:

09.12.05
15:45

Ще взема да се снимам, че така ще ми е най- лесно да покажа всичко, само незнам как да си пусна снимките?

The Game

09.12.05
15:47

[quote author=“buhtata”]Ще взема да се снимам, че така ще ми е най- лесно да покажа всичко, само незнам как да си пусна снимките?

давай,късмет.снимайсе и ги качи някъде.

09.12.05
15:49

2. не е “жабка”.
Това, което си написал е хубава разтяжка за коремната преса  и предната част на бедрата.

^Vlastelina^

09.12.05
23:48

[quote author=“buhtata”]Ще взема да се снимам, че така ще ми е най- лесно да покажа всичко, само незнам как да си пусна снимките?

Пускаш снимките в някакъв сайт и даваш линкове към него  :)

10.12.05
12:25

А някой недобронамерен тип може ли да ми свали снимките?
Ако ДА ще пропусна снимките и ще попиша.

The Game

10.12.05
14:56

[quote author=“buhtata”]А някой недобронамерен тип може ли да ми свали снимките?
Ако ДА ще пропусна снимките и ще попиша.

може,но рядко.няма как ако не е от форума,а и ти нема да прайш стриптииз,а упражнения нали?(освен ако не съчетаеш едното с другото  :lol: )

10.12.05
16:45

Уточнявайте се на ЛС че пак оспамихте темата ще я почиствам скоро май ... !!!!

10.12.05
16:50

[quote author=“sigmA”]ще ми кажете ли какво да правя че да стана по-гъвкав и по специално с краката, дайте някой линк или кажете как най ефективно мога да подобря гъвкавостта си. мерси предварително!

Ако имаш желание, прави йога упражнения (асани), 3-4 пъти на седмица по 30-60 минути. Намери си някакво видео за начинаещи и започни с него, стъпка по стъпка. Ако искаш мога да ти дам линк към видео на английски.

Освен това прави и стречинг, както ти препоръчват по-горе. Специално краката аз ги разтягам и преди и след упражненята за крака.

The Game

11.12.05
09:46

[quote author=“djgorgio-ASTOR”]Уточнявайте се на ЛС че пак оспамихте темата ще я почиствам скоро май ... !!!!

ооопс.извинявай,спирам(поне аз)(помниш кво съм обещал,и ще го спазвам)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1