в какво мислите се състои основната разлика , коепо ефикасно

JI

16.12.05
15:35

здравейте искам да попитам  защо в сайта на бб тийм
етоhttp://www.bodybuilding.com/fun/2002/reversegripbentrow1.jpg
това е дадено да се изпълнява с наклон не повече от 30 40 градуса

забележете как ръцете му са под коленете при испълнението на упражнението в сайта на бб тийм наклона е  доста по малък  http://www.bb-team.org/exercise/000055.php
та кое е по правилното , според мен е индивидуално ,но ми направи впечатление тъй като наклона с който се изпълнява гребането със щанга съм го виждал  от 30 40 до -70 градуса

16.12.05
16:45

[quote author=“JiVk0”]здравейте искам да попитам  защо в сайта на бб тийм
етоhttp://www.bodybuilding.com/fun/2002/reversegripbentrow1.jpg
това е дадено да се изпълнява с наклон не повече от 30 40 градуса

забележете как ръцете му са под коленете при испълнението на упражнението в сайта на бб тийм наклона е  доста по малък  http://www.bb-team.org/exercise/000055.php
та кое е по правилното , според мен е индивидуално ,но ми направи впечатление тъй като наклона с който се изпълнява гребането със щанга съм го виждал  от 30 40 до -70 градуса

Според мен снимката в бб-теам е по-правилния вариант, защото на другата краката са така, че при големи тежести няма да издържат. Виж като си правил чукове как болят краката - понеже стабилизират, а в снимката от бб.ком според мен при големи тежести би дошъл проблем!

JI

16.12.05
17:16

да мислих си го и това  и си прав краката се натоварват повече и самата тежест е по далеч от тялото , но пък самото движение има по голям обвхат и мускула се растяга повече , докато при по съкратеното движение е доста по малъко движението . Питах и Велислав той ми каза да го правя с по големия наклон ( това в bodybuilding.com )

16.12.05
17:17

Тези снимки според мен по - точно показват правилното изпълнение. Поне аз така го правя.
http://www.wannabebig.com/images/bentrow2.jpg
http://www.ironworkout.com/bentrow.jpg

Така кръста и гърба са в най - силна позиция, при по - голям наклон или прекалено свити крака се товари много кръста и се губи стабилност.

16.12.05
21:39

[quote author=”Петко К”]Тези снимки според мен по - точно показват правилното изпълнение. Поне аз така го правя.
http://www.wannabebig.com/images/bentrow2.jpg
http://www.ironworkout.com/bentrow.jpg

Така кръста и гърба са в най - силна позиция, при по - голям наклон или прекалено свити крака се товари много кръста и се губи стабилност.

Точно. И аз съм така с изпълнението

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1