Проблеми с тренировката

17.12.05
10:15

Тренирам от година и половина с прекъсване от два месеца(07.05 и08.05) и имам следния проблем. От септември тренирам с програмата с която тренирам в момента, но от последният месец не мога да се натоваря. Освен това ми се загуби и силата и апетита. За тях предполагам, 4е едното е пряко свързано с др. Когато тренирам чувствам умората, но не и напрежението. Тренирам 3 макс 4 пъти седмично по следния начин:
Понеделник: Гърди: Леж(горна)4с  8-10пов, Леж 4с 8-10пов, флайс 2с 8-10пов, кросовър2с  8-10пов, кофички 2с  8-10пов, пулоувър 2с 8-10пов/ Трицепс: Френско 4с 8-10, кофички на лежанка 4с 8-10, скрипец 4с 8-10пов/ корем 12сер.

Сряда: Гръб: Набирания 4с 8-10пов, Скрипец(широк захват) 4с 8-10пов(тесен захват)2с 8-10пов., долен скрипец 3с  8-10пов, дърпане с дъмбел 3с 8-10 пов./ бицепс: сгъвана с крив лост 4с 8-10пов, сгъване с дъмбел 4с 8-10пов, скотово 4с 8-10пов./ корем

Петък: Рамо: раменни преси с дъмбел 4с 8-10 пов., дъпане на лост(от бедрата към рамената) 4с  8-10пов., разг. на пред 3с 8-10пов, ресг. в страни 3с  8-10пов/ крака 12сер./корем

Аз съм 170-173см и тежа около 75кг. Преди три седмици бутнах 100 от леж(но преди 3 седмици). Моля ако бъркам някъде или проблема е в нещо др ми пишете.

17.12.05
12:51

Намирисва ми на симптоми на претрениране. Това, че ти е паднала силата, след като нямаш апетит е нормално, но ако тренировктие са правилни, би трябвало да си имаш апетит.
Според мен ти е много претрупана програмата. 12 серии за бицепс/трицепс, и то след гръб/гърди преди това са прекалено много. Пробвай леко да орежеш програмата, нещо такова да стане.

Понеделник: Гърди: Леж(горна)4с 8-10пов (може и с дъмбели), Леж 3с 8-10пов, флайс 2с 8-10пов ИЛИ кофички 2с 8-10пов, (но не и двете). Трицепс: Френско 4с 8-10, скрипец 3с 8-10пов/ корем 3 - 4 сер.

Сряда: Гръб: Набирания 3с 8-10пов, тесен захват скрипец - 3с 8-10пов., долен скрипец 3с 8-10пов, дърпане с дъмбел 3с 8-10 пов. (това най - добре да дойде второ, веднага след набиранията)/ бицепс: сгъвана с крив лост 3с 8-10пов, скотово 3с 8-10пов./ корем

Петък: Рамо: раменни преси с дъмбел 4с 8-10 пов., дъпане на лост(от бедрата към рамената - по добре го замени с разтваряне от наклон за задно рамо) 4с 8-10пов., ресг. в страни 3с 8-10пов
крака 12сер./корем (какво правиш за краката? Защо само ги споменаваш, а другото си описал подробно?)
Не е зле някъде да вмъкнеш някакъв вид тяга - при краката или при гърба.
Почини преди това 1 седмица.

17.12.05
13:34

http://www.bb-team.org/training/000700.php
Определено може да е претренирване cyrens_project и си направи извод обарни внимание на  “Какви са признаците на претрениране” и както ти каза Петко урежи малко програмата.

eAGLeT_НадъХАНия

17.12.05
13:51

аз наобщо да ви кажа - правя за големите мускулни групи 12 серии , за малките 9….стаж 5 месеца..какво мислите ? на мен ми идва сичко точно...

17.12.05
16:16

Здр,
Ок  аз знам 4е за голям мус. Група се правят 12-15сер., а за малка по10-12сер.(предполагам, 4е сум в грашка).
Дали ще почуствам натоварване с толкова малко серии.
За тицепса предпочитам да правя кофички на лежанка, защото от тях се натоварвам.
Относно натоварването-ако претренирвам нетрябвали да съм скапан на следващия ден, а аз нямам дори и мус. треска(изключение са гардите). Кога разбирам, 4е съм тренирал достатъчно?
За крака правя клек преса 4с 10пов, прасец 4х10, сгъвам за задните 4асти 4х10.
Относно тягата имам проблеми с кръста и неискам да го натоварвам.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1