Няколко бързи въпроса

GO

27.12.05
16:08

Здравейте на всички имам няколко въпроса надявам се да ми помогнете.

1.По време на релеф по колко грама протеин трябва да взимам и какъв :?:  :?:

2.Какви хранителни добавки можете да ми препоръчате за изгаряне на мазнини освен  Л-карнитин :?:

3.По време на качване на ММ взимах креатин и глутамин и ядях по 6-7 пъти на ден и качих 11 кг за 6 седмици с незабележими мазнини обаче на външен вид се промених много малко качих 1-2 см бицепс 4-5 см бедра и 2 см гръдна обиколка.Според вас за 11 кг тези резултати нормални ли са или съм качил само вода

Благодаря ви предварително.
Аз съм 1.83 91кг  на 17 год.

27.12.05
16:09

1. По 3-3.5 грама на кг
2. Фет бърнери
3.Екстра е

GO

27.12.05
16:59

а протеина как да го взимам преди и след тренировка???

27.12.05
17:07

[quote author=“Gokor”]а протеина как да го взимам преди и след тренировка???

Извинявай, може ли само да ми кажеш какво точно имаш ТИ предвид под “протеин”?

27.12.05
22:52

протеини=белтъци не протеина на прах които си го зимаш от била
яж пилешко, яйца и тн. за да си запазиш ММ !

03.01.06
22:50

[quote author=”^MaD^”]протеини=белтъци не протеина на прах които си го зимаш от била
яж пилешко, яйца и тн. за да си запазиш ММ !

А мислиш ли че едното изключва другото?!?!

та протеин взимаш суроватачен 30мин преди трен и 20мин след трен заедно с мнооооого въглехидрати преди това или направо някакъв гейнер! :)

KA

04.01.06
14:28

според мене по 1-ви въпрос треа да взимаш по 2 грама на килограм протеин на ден, което значи за твоите 91 кила около 200, обаче тия 3-200 гр. протеин треа да го проемаш не само и единствено под формата на прах, а и от храната....да кажем преди и след тренировка по 30-та гр. протеин на прах...а другото треа да го приемаш от храната...яица, месо.....и треа да е млечно-яйчен ако искаш да качваш чисто....
За 2-ри въпрос - всякакви видове фетбърнъри...
За 3-ти въпрос....според мене е нормално....все пак си качил 5см. на бедрата, което не е малко ....

GO

05.01.06
02:45

Благодаря ви много за инфото но имам още няколко въпроса  :lol:  :oops:

Отнакъде чух че от тичането горяло повече ММ а не мазнините тва вярно ли е?
В период на релеф не е ли хубаво да се тича 4-5 километра и  след това на велоаргуметър ще се изгори ли ММ заедно с мазнините? 

Каква е храниетелната стойност на свинското месо ориза и яйцата?

Благодаря предварително

05.01.06
13:09

какви “много въглехидрати” преди трен какви ти геинери човека орелефява !?
ако ти се е вслушал в савета - мечешка услуга!

05.01.06
18:53

[quote author=”^MaD^”]какви “много въглехидрати” преди трен какви ти геинери човека орелефява !?
ако ти се е вслушал в савета - мечешка услуга!

а той казал ли е че е на НВД?! а? орелефяването неизключва въглехидратите МаД!!!!!!!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1