пак НВД

MI

07.01.06
22:37

Ейй моля ви помогнете ми  да си направя  НВД, че аз не разбирам много,прочетох доста статии,ама не знам . 


Год. – 17

Тегло – 58кг.

Височина – 170 с.

Цели : да отслабна с 5-6 кг.,защото в моментното си състояние не се чувствам добре 
И всеки ден едно и също ли трябва да ям??
Примерно


7:00 – ставане –кисело мляко с овесени ядки
10:30- плод

13:30- обяд-салата ,месо


14:30-бягане (само незнам преди бягането ли трябва да ям или след това ?? )
тренировка

След тренировката някакъв шейк


Вечеря- някакви ядки

Незнам дайте идеи,че не мога сама нищо да направя,,вечерята до колко часа трябва да бъде??
Аз знам до 5,най-късно 7?

08.01.06
01:33

ем  биваш :) поне не си кат някои дет карат по цял ден на мляко  следващия на яица и т.н
не си  длъжна всеки ден да ядеш едно и също просто гледаи да са свестни храни
вечерята гледаи да е наи късно до 6-7 само дет тиа ядки дедазнам по добре повтори обяда салата и месо тия ядки ако не надвишаваш енергоразхода си вземи ги сложи някъде другаде примерно някоя сутрин можеш да закусиш по лекичко с яица  и в 10 със плода да има и ядки
14:30-бягане (само незнам преди бягането ли трябва да ям или след това ?? )
тренировка  <—————е тва не го разбрах първо бягаш пък после тренираш ?!? ако е така ги смени по добре първо тренировка и после кардио...
за добавките сигурно знаеш л-карнетин фет бърнери само ще са ти от полза

MI

08.01.06
04:56

Ами виж общо тренировката включва и бягането,не съм се изразила правилно :)Аа за вечерята и аз мислех да се повтаря,ама може би пак салатка или пък кисело мляко,,нещо ще измисля..А мисълта ми беше удеве ,дали като обядвам примерно към 13:30 ,после към 14:30 си правя тренировка,а не след тренировката да ям ,нали така??Апък за тия ядки някаде из форума прочетах,че било хубаво да се взимат вечер,защото засищали.
А иначе смятах калориите на ден-1361,952
Мерси за отговора

MI

17.01.06
00:52

Оффф имам проблем,кажете ми к’во да правя..Значи като си спазвам режим и т.н.,ям си всичко ,както трябва и има такива моменти в които ,ама страшно много ми се яде нещо,което не съм яла от много време-най -често сладко..Но е просто непонусимо,каквото и друго да хапна ,за да се намали това желание за сладко не става,случва се веднъж на седмица или на 2 седмици и просто немога да издържа и хапвам нещо и така се прецаква целия режим и тренировките и всичко :(.Сега от 2 седмици съм почнала режим и тая вечер незнам какво ми стана ,накрая не издържах и язядох 1 вафла и също така домашно сладко,преди малко,сега вече ми се повръща...Кажете какво да правя като имам такива моменти :(??

17.01.06
01:22

Ем Миме можеш да правиш като  мен... Аз защото си падам малко чревоугодник и като ми се прияде толкоз много сладко гледам да е или сутрин на гладно или веднага след тренировка! Така поне мога да съм сигурен че няма да ми се налепи... Такамммм ми  може и да правиш като един познат които се налива с вода докато му се приповръща, ама тва според мен е голяма глупост! Или на 4-5 дни НВД да си отпуснеш един ден с  повече въглехидрати. Аиде и не са спичаи за една фафла се едно края на света е дошъл  :lol:

17.01.06
09:00

[quote author=“Mimeto”]Оффф имам проблем,кажете ми к’во да правя..Значи като си спазвам режим и т.н.,ям си всичко ,както трябва и има такива моменти в които ,ама страшно много ми се яде нещо,което не съм яла от много време-най -често сладко..Но е просто непонусимо,каквото и друго да хапна ,за да се намали това желание за сладко не става,случва се веднъж на седмица или на 2 седмици и просто немога да издържа и хапвам нещо и така се прецаква целия режим и тренировките и всичко :(.Сега от 2 седмици съм почнала режим и тая вечер незнам какво ми стана ,накрая не издържах и язядох 1 вафла и също така домашно сладко,преди малко,сега вече ми се повръща...Кажете какво да правя като имам такива моменти :(??

Аз съм същия!!! :oops:  Но в краина сметка както каза “x_3_mar” с една вафла не идва края на света :)
Другото нещо е, че дори и при най-строгото НВД на всяка седмица трябва да има 1 ВВДен и един след него в който постепенно да намаляваш въглехидратите. Така организма не привиква на дадения кал баланс :)

MI

17.01.06
15:40

Да така е,ама все пак и предния ден уж ми беше високо въглехидратен и бях прекалила и от снощи вече,неска не смее нищо да хапна-корема ми е  подут и направо нз кво да направя..А снощи вечерта като хапнах тва сладко и после супер много взе да ме боли главата ,доповръща ми се и си легнах..Ужас :(

17.01.06
16:00

Mime, ще трябва да си наложиш волята за някои работи. След 18 часа за вечеря само белтъчини с малко зеленчукова салата. Не повече от 20 гр въглехидрати. 2 часа преди лягане никакви въглехидрати. Може да хапнеш малко извара.
Като започне да ти се яде нещо сладко си помисли, че ако го приемеш ще забавиш резултатите, които искаш да постигнеш и начина по-който искаш да се чувстваш и да изглеждаш. Наистина е така.
Ако наистина не издържаш можеш да хапнеш малко черен шоколад - с колкото може по-малко добавена допълнителна захар(с повече % какаово масло).
Няма начин. Ако искаш да постигнеш нещо трябват и малко лишения. ;)
Успех!

18.01.06
00:02

Здравейте!
Аз съм сравнително нова и в спорта и в хранителните режими (в момента съм на РБР), но забелязах, 4е много ми се прияжда сладко, ако през деня не съм поела достатъчно въглехидрати. Тогава дори и цял шоколад не ме оправя  :oops: Но пък ако съм покрила дневната си дажба хич и не се сещам. Като усетя, че ми пригладнява, ми се допива или прясно или кисело мляко. Просто усещам, че нямам нужда от захар. Може би в прецизното разпределение на въглехидратите е истината. Да не се лишаваме съвсем от тях в сремежа си да се стопим по-бързо. Успех!

18.01.06
00:03

Здравейте!
Аз съм сравнително нова и в спорта и в хранителните режими (в момента съм на РБР), но забелязах, 4е много ми се прияжда сладко, ако през деня не съм поела достатъчно въглехидрати. Тогава дори и цял шоколад не ме оправя  :oops: Но пък ако съм покрила дневната си дажба хич и не се сещам. Като усетя, че ми пригладнява, ми се допива или прясно или кисело мляко. Просто усещам, че нямам нужда от захар. Може би в прецизното разпределение на въглехидратите е истината. Да не се лишаваме съвсем от тях в сремежа си да се стопим по-бързо. Успех!

18.01.06
01:30

Внимавайте със свалянето на килограми. Не бързайте. Идеята е свалените килограми да идват само от изгорените мазнини, а не от активното тегло. Човешкия организъм има генетически потенциал на изгаряне на мазнини. Не го насилвайте. Стремете се към 3-4 килограма на месец - не повече. ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1