какво да направя?

11.01.06
13:47

аз съм на 16 и си тренирам не много редовно от около година и малко.
проблемът ми е че не знам какво да направя.
имам си шкембенце и съм си пълничък. искам да го махна НО
искам и да имам ефект от фитнеса в момента дигам без помощ на нормалната лежанка 55кг 10пъти
за гръб  пак толкова
рамо 40 и т.н.
та въпросът ми е с кое да се захвана нещо като диета за отслабване и кардио тренировка или да правя анаеробни упражнения и да се надявам че като натрупам маса мазнините ще поизчезнат.
освен това на тази възраст добре ли е да се ползват добавки или не.
за по подробна информация:
гръден кош 104
талия 86-87
бицепс 34 друго не съм измервал

11.01.06
14:48

трябва ти според мен правилно хранене и възтановяване щом тренираш от година значи знаеш как да се натоварваш

11.01.06
17:24

да се надявам че като натрупам маса мазнините ще поизчезнат.

Твааа звучии доста странно :D До колкото разбрах искаш да свалиш,па за каква маса говориш тогава...?? Добавки можеш да вземаш,гледам стажа ти е една година ама зависи и колко редовно си тренирал,до колкот спомена не е кой знае колко редовно...Като за начало можеш да прочетеш сайта,определено има информация за проблема ти,пусни 1 search u foruma,също ще попаднеш на полезни съвети.Та като попрочетеш,направи си една диетка,може би НВД(от тва което съдя искаш да свалиш “шкембето”),и най-важното—>гледай да си даваш повечко време за почивка,сън и т.н.

11.01.06
23:46

всичко ясно но какво имаш предвид като казваш повече почивка, какво зависи от нея.
иначе ходя обикновено 2-3 пъти почти винаги, но за жалост лятото не можах да тренирам за което много съжалявам.
все пак колко аеробика трябва да правя за да може да има ефект хем да свалям мазнини хем да има ефект и за мускулите.

12.01.06
11:35

значи сега е зима и до март -април тренирай тежко и почивай добре, добавки взимай -защото тренираш тежко, а към лятото  направи една добра НВД и вкарай кардио и ще имаш резултат  . това неозначара че трябва да взимаш гейнер постоянно и да ядеш банички с боза както и ориз и картофи в големи количества също така от палачинките и макароните на мама - яж повечко салата и и от ония зеленчук расал на кокал

12.01.06
12:25

всичко ясно но какво имаш предвид като казваш повече почивка, какво зависи от нея.

Как какво зависи от нея,тя е основн фактор определящ разтежа на мускулите.Имам предвид да спиш повечко...

^Vlastelina^

12.01.06
13:08

[quote author=“nickolay”]всичко ясно но какво имаш предвид като казваш повече почивка, какво зависи от нея.

Мускула расте докато почива  :wink:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1