Не мога да получа необходимите килограми...

12.01.06
22:53

Имам проблем ! Не мога да си обясня защо не мога да напълнея, храня се много добре по около 4 пъти на ден. Тежа 68-69 кг. и съм висок 182 см. Въпросът мие трябва ли да взимам нещо което да може да ми помогне ? Ходя на фитнес и от скоро започнах да спазвам програма. Понятие си нямам от хранителни добавки и ме е страх да не направя някоя глупост !

12.01.06
23:33

Отговора е твърде прост - не се храниш достатъчно
Увеличи приемите на 5-6 дори 7 с малки приеми

13.01.06
10:26

твойто положение не е лесно хапвай от сичко по много сладко най вече и неизбягвай свинското , взимай гейнери ,като качиш 10 килца започваи с по стриктни режими , неизбягвай хранене 5-7 на ден


ти наколко години си

Не пускай по 2 поредни поста моля !!! използвай бутона “промени” ако имаш да добавиш нещо !!!
Не си от вчера във форума и си видял как са нещата
Обединих ти поста
DJGorgio-Astor

13.01.06
12:56

Ем моя пробелем определено е по голям от твоя  щото съм 185см.  съм 57-58кг. бих искал поне да съм 70кг.  !  Пък и сега пробелма с пилешкото  зе да става страшно с тоя птичи грип работата е по сериозна от предишното нашумяване ! и зех да избягвам пишекото я кажете от каде да си набавяме протеина според вас ( аз мисля да ям консерву риба тон,ама докато си намеря, и телешко, доста сложно става ) !

13.01.06
13:07

като искате да качвате яжте яко свинско няма грип и не е лудо  :D + сладко и макаронки и палачинки

13.01.06
13:08

Kang, не се притеснявай, от пилешко месо не можеш да се заразиш с птичи грип. Вирусът живее само в стомашно-чревния тракт на птиците и заразяването става чрез вдишване на изсъхнали изпражнения или чрез контакт със заразени живи птици. Просто подлагай месото и яйцата на добра топлинна обработка и нямаш повод за никакви притеснения.  :wink:

А и ако искаш маса, пилешкото не е най-точният избор - трябват повечко калории.  :wink:

13.01.06
16:08

Хубаво де Боби, много калароии  какво имаш предвид  под тва, ще си напиша горе долу накратко кво ям !

Сутрин кат стана за даскало горе долу 7:00-8:00часа- 1-во пия 80гр. геинер на П&Б Лабс и след малко изяждам горе долу 120гр. миусли(цялято е 250 ям го на два пъти)
На даскало към 10:30- ям 2принцеси или една Родопка(кренвиршка) и още няква закуска
После в нас към 13:00 - ям  1пил. пържола около 150-200гр.(тва преди сега се чудя с какво да замествам )днес например вместо пържола ядах една конс. риба тон 180гр.  и 100гр. сладка царевица и 3филии хляб бял и или ражен !!
след 2 часа -  макарони в прясно мляко към 100-150гр.  после след 30мин ям един банан и 30гр. Про голд пия отивам на фитнес като се върна пия си геинера пак 80гр.  ям един кроасан ,  и след около час една пилешка пържола и после след 1или2 часа 30гр. про голд и си лягам ! тва не е ли добре  някаф пат  ям и вафли шоколадови през деня  или някви корнита !

13.01.06
16:14

много малки количества хапваш та ти си 185см голям мъж . пробвай на обед с пилешкото да хапнеш и една овчерска салатка кам 500-750гр. малко да разшириш тоя стомах вечерта пак

13.01.06
16:16

Ами хайде сметни колко калории поемаш. Не ми се смята в подробности, но като ти гледам диетата, ще да е под 3000 калории. Не знам гейнъра колко калории има, но даже и с него си далеч от нужното за качване на маса. Аз с толкова калории отслабвам с по две кила на месец.  :lol:

13.01.06
16:43

Много добри идеи ! Но аз наистина ям адски много.
Сутринта започвам с 2 сандвича  - около 600 гр. общо
Като се прибера от даскало изяждам към 4 средно големи кюфтета. След около час изяждам по 2 баници с 2 айряна....хоа на фитнес..прибирам се и пак 4 кюфтета ! Това ядох вчера....

13.01.06
16:46

http://healthyfood.info.bg/Calculators/Content_CalcCalories.html

Хайде сметни сам точно колко калории поемаш среднодневно. Ако са под 3500-4000 и тренираш поне 3 пъти седмично, не чакай да качиш, особено ако растеш, за което си трябват още калории.

13.01.06
17:09

Хмм според това което ти ми даде аз получавам по 5289 калории  :?  :shock: .
А се нуждая само от 1923 калории  :? . Защо не напълнявам ?
Споменах ли че имам много добър метаболизъм и че сера 2 пъти дневно ?

13.01.06
17:29

[quote author=“Patzo”]Много добри идеи ! Но аз наистина ям адски много.
Сутринта започвам с 2 сандвича  - около 600 гр. общо
Като се прибера от даскало изяждам към 4 средно големи кюфтета. След около час изяждам по 2 баници с 2 айряна....хоа на фитнес..прибирам се и пак 4 кюфтета ! Това ядох вчера....

ако ядеш така с твоя метаболизъм и двете раздавания които правиш в клекбара  нищо чудно че не качваш - яж качествено и в по големи количества

14.01.06
09:58

В такъв случай ще ми дадеш ли идеи за качествена храна ?

^Vlastelina^

14.01.06
12:18

Риба, месо, картофи, ориз, яйца, мляко, извара, сирене, кашкавал, овесени ядки(за закуска са супер)  Наблягай на тези храни  :wink:

14.01.06
12:30

Качествено зя нен е:
-Разделно /не яж манджа с грозде с картофи и риба наведнъж/ :)
-По много /количество/
-По-често /като честота на ядене/
-Храна с висока биологична стойност /малко хамаво звучи, ама примерно: може по 400г солети да ядеш, ама никога няма да е все едно ядеш 400кг черен хляб /второто е 10 пати по качествено/ Или пък може да ядеш мед или захар, като парвото е много по качествено./

Всеми прочети повече в сайта да те ориентира малко...

P.S. Тъпчене с бързи въглехидрати когато и както ти падне /вафлички, кроасанчета и т.н. простотии НЕ ПОМАГА, ама хич/ Така че съвети от рода, тъпчи сладко и т.н. не са полезно /лично мнение/

Поздрави

16.01.06
21:08

картофи яжте много.На мен на ден не ми мърда 1 кг.Освен това между храненията праскам по 2 кисели млека на ден.Ако имаш пари, яж по 500-600 грама месо на ден.На обяд като му седна един цял фритюрник с пържени картофи изчезва, придружен с някфа мръвка около 250 грама. как очаквате да качвате маса като това дето го ядете на 4 пъти на мен ще ми стигне за 2 яденета.МЕжду другото, като си навън е много добре да се пие кисело мляко - от обезмасленото в една кофичка се събират 30 грама въглехидрати и 16 грама протеини - като изпиеш две в даскало ето ти едно ядене

16.01.06
21:52

Ами гледам да гача по много ама нз де не секи пат са пулачава !!! Ше видим и между другото корема си ми е добре даже е голям(кофти) ама иначе тряя ми маса на гърдите,гърба,ръцете  и крата и то много !!!

17.01.06
10:41

скоро четох ,че ключа към решаване на  проблема на ектоморфният тип /трудното качване на маса/ е разширения стомах, след като бъде разширен с различни /вредни /методи :)  може да се очаква покачване на маса

17.01.06
10:44

[quote author=“cleaner”]скоро четох ,че ключа към решаване на  проблема на ектоморфният тип /трудното качване на маса/ е разширения стомах, след като бъде разширен с различни /вредни /методи :)  може да се очаква покачване на маса

Не. Това е глупаво. Ключа към решаване на проблема е положителния калориен баланс и честото и правилно хранене.
Аз съм ектоморф и качих 16 килограма 2005 година(с 3 месечна пауза).

17.01.06
14:24

Ем тои и аз качих 5кг. някаде за 3месеца  но тва не е достатачно де !

17.01.06
14:48

[quote author=“Kang”]Ем тои и аз качих 5кг. някаде за 3месеца  но тва не е достатачно де !

Защо да не е достатъчно. Повече от 1 кг на месец чиста мускулна маса трудно можеш да качиш.

18.01.06
00:04

[quote author=”Палпатин”][quote author=“Kang”]Ем тои и аз качих 5кг. някаде за 3месеца  но тва не е достатачно де !

Защо да не е достатъчно. Повече от 1 кг на месец чиста мускулна маса трудно можеш да качиш.

Дам мазнинки има доста щом така е качил

18.01.06
02:54

само да одбележа че възрастта има много голямо значение и ти тежиш точно толкова колкото триабва да си за тази височина от там на татака всичко е наднормено тегло и се дига съпер трудно ако до сега си дигал килограми лесно то е било заштото ръста ти го позволиава(бил си по-слаб от колкото триабва да бъдеш за височината си) иначе казано сега тапърва триаба да видиш какво е качване на килограми:) аз биах 177-55 килограма когато почнах да тренирам за 3 месеца станах супер лесно 180-72.2кг и сега от месец съм в застои .. познаи зашто :) ( но това е само 1 фактор истина е ,че има оште мн други като метаболизама и тнт :) )


незнам до колко теориата ми е виарна начинаещ съм но и мн чета:)

18.01.06
08:20

[quote author=“djgorgio-ASTOR”][quote author=”Палпатин”][quote author=“Kang”]Ем тои и аз качих 5кг. някаде за 3месеца  но тва не е достатачно де !

Защо да не е достатъчно. Повече от 1 кг на месец чиста мускулна маса трудно можеш да качиш.

Дам мазнинки има доста щом така е качил

Ем нз дали и мазнини съм качил  ДЖ Жоржио самоче знам че съм с доста поднорменно тегло  тежа около 60кг.  пък съм висок 1.85см тва ше рече че поне трябва да съм 75кг. даже и повече !

18.01.06
09:03

[quote author=“Kang”]Ем нз дали и мазнини съм качил  ДЖ Жоржио самоче знам че съм с доста поднорменно тегло  тежа около 60кг.  пък съм висок 1.85см тва ше рече че поне трябва да съм 75кг. даже и повече !

Наистина си с ниско тегло. Определи си поне 2 години качване на маса. Качвай бавно, но постоянно. За 2-3 години можеш да качиш 20-30 килограма почти чиста мускулна маса, ако тренираш правилно. Стани някъде към 90-тина килограма и после изчисти на 80-85 примерно. ;)

18.01.06
15:16

ко се притесняваш .. аз съм 1,80 и съм някаде 52 кг ... не мога да дигна килограми ... ама ся ще спазвам една диета ...да вида колко ще дигна ... на 16 годинки съм :) {}

18.01.06
21:42

[quote author=”Палпатин”][quote author=“Kang”]Ем нз дали и мазнини съм качил  ДЖ Жоржио самоче знам че съм с доста поднорменно тегло  тежа около 60кг.  пък съм висок 1.85см тва ше рече че поне трябва да съм 75кг. даже и повече !

Наистина си с ниско тегло. Определи си поне 2 години качване на маса. Качвай бавно, но постоянно. За 2-3 години можеш да качиш 20-30 килограма почти чиста мускулна маса, ако тренираш правилно. Стани някъде към 90-тина килограма и после изчисти на 80-85 примерно. ;)

Да бе палпатин точно това имам  напредвид да ги докарам повечко и чак тогава да чистя  !  Дано за 2-3год. да кача към 80кг. наи малко,ама не мазнотия де  повече мускулна маса пак тои без мазно неможе ама да е по малко ! Ся се ядосвам имам няква болка в гърба и и се изнервям  чудя се кво да прая , кат си тренирам няма никви проблема ама като не трен  ме боли леко , сигурно съм напраил некои гаф с неправилно изпълнение на някои от упражненията в програмата ми ! дано да ми мине  че нз !

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1