1-месец - добавки ???

13.01.06
12:31

Здравейте на всички user-и ж форума. Искам да ви помоля за малко професионално мнение.

Значи аз съм на 19 год и реших да ходя в залата да потренирам за маса. Ходя от 1 месец и не ми е ясно какво точно хранителни добавки да вземам и как да ги вземам. Някой ако има време да драсне нещо, за да мога малко да се ориентирам, че са ми доста неясни нещата

13.01.06
12:42

[quote author=“SuDjI”]Здравейте на всички user-и ж форума. Искам да ви помоля за малко професионално мнение.

Значи аз съм на 19 год и реших да ходя в залата да потренирам за маса. Ходя от 1 месец и не ми е ясно какво точно хранителни добавки да вземам и как да ги вземам. Някой ако има време да драсне нещо, за да мога малко да се ориентирам, че са ми доста неясни нещата

Защо не се информирате чрез различни източници, например този сайт. Потърси и на други места. Всичко си е обяснено на разбираем за теб език. Въпросите от рода “Как да тренирам”, “Кво да пия”, “Кво да ям” са прекалено общи.

13.01.06
12:46

Има ергогенични функции. Подобрява издръжливостта и кислородното насищане на мускулната тъкан.

ДОбре ве например това как да го разбирам. Нито сум някой фармацефт нито нищо. Това е абослютно неразбираемо за хората тепърва започващи с фитнеса.

креатин, гейнър, суроватъчен протеин. Това ти трябва. Потърси из форума - там е обяснено съвсем елементарно.

13.01.06
12:52

10х

RO

15.01.06
22:51

И аз съм на това мнение ! Не ти трябва нищо в началото . Хапвай повечко и наблегни на базовите упражнения. След някой друг месец кат вземеш хранителни добавки ще можеш да ги използваш по пълноценно от колкото сега :)
успех!

16.01.06
19:55

Креатин:5г преди и след тренировка.
Глутамин:5 грама преди и след тренировка и преди лягане.
Гейнер:Преди и след тренировка по 3 лъжици(големи супени).А за по-добър ефект и преди лягане.

RO

17.01.06
14:45

Не съм съгласен с приема на креатина. 2-пъти дневно се взема само в зареждащ период ! Нека пича си прочете във форума има купища теми за креатина както и за другите посочени неща!

[quote author=“Oblivion_”]Креатин:5г преди и след тренировка.
Глутамин:5 грама преди и след тренировка и преди лягане.
Гейнер:Преди и след тренировка по 3 лъжици(големи супени).А за по-добър ефект и преди лягане.

10 гр креатин в поддържащ са много за него.
5 гр. глутамин преди трен са излишни, само след трен и преди лягане да остане.
Гейнър ако взима преди лягане ще се освини от всякъде. По-добре сутрин от колкото преди трен.

^Vlastelina^

17.01.06
16:13

SuDjI за сега въобще не мисли за добавки. Няма никакъв смисъл още в началото с 1 месец стаж да взимаш добавки. Изчакай още 3 4 месеца и тогава мисли за тях. Засега само яж здраво :wink:

17.01.06
16:43

[quote author=“SuDjI”]Здравейте на всички user-и ж форума. Искам да ви помоля за малко професионално мнение.

Значи аз съм на 19 год и реших да ходя в залата да потренирам за маса. Ходя от 1 месец и не ми е ясно какво точно хранителни добавки да вземам и как да ги вземам. Някой ако има време да драсне нещо, за да мога малко да се ориентирам, че са ми доста неясни нещата

когато нямаш проблеми с изпълнението на програмата и упражненията ти правилно тогава вземи добавки

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1