Моля дайте съвет!!!

13.01.06
22:37

Здравейте!
Първо се извинявам че не пиша на БГ.
Аз съм на 18 години, занимавам се по сериозно с културизъм от около година.Структурата на тялото ми
не е перфектна, поне на мен не ми харесва ...Метаболизмът ми не е от най бързите, като малък бях леко пълен но
в последствие отслабнах, и то не от самосебе си а по моя воля ( в смисъл не ми се е забързал метаболизма:)
Генетично ми е предразположено да се омазнявам повече в долната част на тялото.

С качването на маса нямам проблеми.Не качвам много бързо и не през цялото време.Забелязал сам че
качвам маса на периоди.Страх ме е да ям много защото ми се отлагат много мазнини по краката и по конкретно
по бедрата.Според мен е по добре първо да напредна в горната част на тялото,защото краката и без да ги тренирам
са големи, макар и мазни. Групите които не ми ватват особено са рамо и гърди, в смисъл имам сила но не качвам
особено бързо маса при тях.Според мен рамената не ми варват защото не са много широки като се погледна в профил,
пък гърдите незнам защо... кофти ген може би. Гърбут е мусклната група която най-много ми върви.

Програмата ми е следната : Понеделник - гърди,преса; вторник - гръб; сряда - крака, четвъртак - ръце ; петък - рамо,преса.
Искам да питам дали ще е добре да правя да правя гърдите и рамената по 2 пъти в седмицата или ако не по 2 то по
3 пъти на 2 седмици. Ще напреднат ли ако ги правя така или няма да могат да се възтановяват? Също искам да питам,понеже
сега съм в период за маса, дали ще бъде добре да взимам fat-бурнерс, понеже както писах по нагоре се омазнявам мн по краката?
Иначе взимам само протеини и то не много редовно. Цреатине и глътамине не съм зимал никога, но май няма да е лошо да взема.
Висок съм 1.78 и съм около 77кг,гръдна обиколко - 110, ръце: 38,талия 82, китки - 18см.
Ще се радвам да ми отговорите на въпросите и да ме посъветвате какво да промена в тренировъчния ми цикъл и в цикъла ми на хранене.
Предварително ви благодаря!

Пиши на кирилица !!! Спазвай правилата на форума !!!! Преведох ти поста, но другите ще ги трия без предупреждение !!!
DJGorgio-Astor

10.02.06
20:06

Много се извинявам наистина няма да се повтаря!

Нека някой все пак да даде някакъв съвет  :lol:

zweio

10.02.06
20:28

Програмата ти е сравнително добре, може би няма да е лошо ако поразместиш големите мускулни групи, да не са една след друга, по-точно гърба и гърдите. Напиши какви упражнения правиш за рамо все пак. Концентрирай се върху свободните тежести.
Нормално е някой да има много бързо развиващи се крака, но това е ако си играеш редовно футбол. Силни крака и слаба горна част. Ти обаче казваш, че са мазни, това вече ми е непознат феномен.
Иначе имаш добри мерки, върху които да градиш.

Успех.

10.02.06
20:31

Ами виж сега 2-пъти седмично за МГ е индивидуално ,при някой е добре при други се получава претрениране,обаче рамото със сигурност няма да може да се въстанови

Какво и е на сегашната програма ? не качваш ли с нея ?

10.02.06
20:41

рони, дай си упражненията/сериите/повторенията
Така никой не може да ти каже дали ти е тежка или не.
Но принципно, след като дадена мускулна група не върви - сменяш: упражнения/серии/повторения.

10.02.06
23:20

Ами значи програмата ми за рамене е следната: първо правя избутване от стоеш на щанга(базово управнение) след това вдигане на дъмбели напред ; странично вдигане с дъмбели и задно рамо пак с дъмбели,по рядко с лост щото не го усещам с лоста. използвам дъмбели понеже във фитнеса ми няма много уреди. Иначе рамената ми може да се каже че пораснаха. От 77 сега съм 81-82кг. Но мисля че гъдите са в лек застой или поне много бавно растат. Нормално ли е да ме държи 5-6 дена мускулна треска на гърдите???

^Vlastelina^

11.02.06
14:29

Кажи какви и колко упражнения правиш за гърдите, да разберем дали ги претренираш  :wink:

11.02.06
19:40

Ми права 3 мах 4 упражнения. Започвам с 2-3 загряващи серии на лежанката за средна или горна част. След това правя пирамида нагоре и надолу - общо 4-5 серии. Второто управнение е на другата лежанка в зависимост от това с коя лежанка съм почнал. Там правя 3-4 серии мах. 3-то упражнение е флайс с дъмбели - 4 серии. И ако правя четвърто упражнение - то е 4 серии кофички без тежест. Това е  8)

И все пак някой ако иска  да отговори :roll:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1