Къде греша..?

17.01.06
11:05

за 3 месеца качих 6 килограма от които не знам колко е мускул но корема ми значително нарасна , и то не само мазно ами е си наду от многото храна която ям .. сега съм слаб и с корем .. като си направя равносметка само си увредих физиката май . 186 , 76 кила съм . изчел съм почти целия сайт и още много допълнително , но въпреки тва явно правя някакви грешки и не качвам качествено .
преди се тъпчех много , щото бях чел че просто много трябва да ям тъй като съм ектоморф и може би трупах мазнини защото ядох на интервали по малко и от 2 часа . от известно време не го правя това но въпреки това корема расте , а като си изчислявах колко ям на ден не докарвам и 3000 при положение че ми трябват около 3500 калории и гледам и да не ям толкова много на веднъж да не ми се надува корема ... как качвам такива мазнини при положени че взимам дори по-малко калории от колкото ми трябват ?
хранителния си режим мога да го дам в следващ пост че да не стане тоя твърде дълъг и да ви мързи да го четете , щото наистина се надявам на някакви съвети ..
мерси предварително

17.01.06
11:11

Дай си хранителния и тренировъчния режим и каквото друго се сетиш.

18.01.06
10:35

Хранителния ми режим е горе долу следния
9:30 - 100-120 овесени ядки с 100 прясно мляко , гейнер
11:30 - 150пил гърди с 150-200 ориз или картофи , 50хляб
2:00 - 150пил гърди/риба тон пак с 150-200 ориз/картофи , 50хляб
3:30 - гейнер
4:30-5:30 - трен
5:45 - 30глюкоза с 2глутамин
6:00 - шейк протеин (28гр)
7:30 - 4белтъка , 150макарони/картофи , 50хляб
9:30 - 120извара , 50хляб , чаша прясно мляко
10:00 - гейнер
плодове взимам между яденията сутринта ; вода пия не малко ; салати понякога на обяд ; често някои от порциите ориз и картофи ги заменям с грах,боб,леща или други бобови култури .

Тренировката ми гледам да не е по-дълга от час
пон-крака,корем
втор-гърди,бицепс
четв-крака,рамо
съб-гръб,трицепс,корем
по 3 серии за мускулна група правя , по 8-10 повторения
следвам програмата от сайт + допълнително крака ; на 2-3 седмици гледам да сменям малко програмата
тва е в общи линии
очаквам някви мнения

18.01.06
10:59

Хранителния ти режим не е лош. Надявам се правилно да си си сметнал калориите.
Това, което мога да те посъветвам в случая е да увеличиш малко белтъчините и мазнините за сметка на въглехидратите.
Вечер(в нетренировъчен ден) в 7:30 вместо макарони/картофи + хляб - хапни някаква зеленчукова салата(маруля, краставици домати.
——оттук надолу става въпрос и за тренировъчен и за нетренировъчен ден——-
За вечерята освен 4 белтъка хапни и 2-3 жълтъка. Тук имаш нужда от много белтъчини.
В 9:30 махни хляба. А в 10 вместо гейнер - пии чист суроватъчен протеин. Ако не можеш да си вземеш увеличи малко изварата в 9 и 30.
Общо взето за това се сещам сега. И пак си сметни калорииния баланс за всеки случай.
Успех! ;)

18.01.06
16:33

Калориите ми в най-добрия случай отиват към 2900-3000 . Белтъчините ги правя 150-160 колкото ми трябват , а въглехидратите не мога да ги докарам до 450 а са към 390 .. и не искам да се тъпча повече с ориз и картофи щото корема ми много ми се разшири .
По една формула си изчеслих че около 3500 калории ми трябват , от които 50% въглехидрати , 30% протеин и 20% мазнини .
Защо ги правя тея мазнини след като дори не взимам достатъчно въглехидрати .. а ти ме съветваш и да ги намаля ?

18.01.06
16:43

[quote author=“Flipside”]Калориите ми в най-добрия случай отиват към 2900-3000 . Белтъчините ги правя 150-160 колкото ми трябват , а въглехидратите не мога да ги докарам до 450 а са към 390 .. и не искам да се тъпча повече с ориз и картофи щото корема ми много ми се разшири .
По една формула си изчеслих че около 3500 калории ми трябват , от които 50% въглехидрати , 30% протеин и 20% мазнини .
Защо ги правя тея мазнини след като дори не взимам достатъчно въглехидрати .. а ти ме съветваш и да ги намаля ?

Прочети пак предния ми пост. Вечер в нетренировъчен ден ядеш повече въглехидрати от необходимото и вследствие от това организма ги складира като резерв. Придържай се към съветите в предния ми пост и виж дали ще продължи така. Не би трябвало.

18.01.06
21:50

Абе и аз имам едно такова коремче пък иначе крака,гръб,гърди,ръце слаба работа нямам хич маса, и за тва си ям като си кача колкот е необходимо може да се пробвам да чистя ама  до тогава няма да има никаф чалам,просто се пробвах да чистя лятото корема свалих ама  не толкова колкото исках и здрава ОМАРШАВЯХ кофти работа бе  тоя корем(сичко разваля  :lol: ) ама кво да се праи тя такава  крива работа !

RE

27.01.06
13:14

В Геинера.Спри да пиес тези Геинери.Това са само ваглехидрати които се отлагат под форма на мазнини в корема и малко като мускулна маса.Пии Суроватачен протеин.Цената е долугоре састата стото се го пиес в по малки дози и сти излезе като цената на геинера ама е 2 пати по доар и се трупас само 4иси мускули.ок
А наи добре тарси Суроватачен изолат.Примерно WCI na nutridim.ok

27.01.06
14:02

[quote author=“realityman”]В Геинера.Спри да пиес тези Геинери.Това са само ваглехидрати които се отлагат под форма на мазнини в корема и малко като мускулна маса.Пии Суроватачен протеин.Цената е долугоре састата стото се го пиес в по малки дози и сти излезе като цената на геинера ама е 2 пати по доар и се трупас само 4иси мускули.ок
А наи добре тарси Суроватачен изолат.Примерно WCI na nutridim.ok

Суроватъчния изолат е много скъп. Концентрата ще му свърши работа.

04.02.06
18:15

[quote author=“realityman”]В Геинера.Спри да пиес тези Геинери.Това са само ваглехидрати които се отлагат под форма на мазнини в корема и малко като мускулна маса.Пии Суроватачен протеин.Цената е долугоре састата стото се го пиес в по малки дози и сти излезе като цената на геинера ама е 2 пати по доар и се трупас само 4иси мускули.ок
А наи добре тарси Суроватачен изолат.Примерно WCI na nutridim.ok

Ако ми кажеш как точно въглехидратите стават на мускулна маса, ще съм ти благодарен!!!
А в гейнера въглехидратите са най-добрите, верижно разклонени лесно усвоими и дават най-бързата енергия. Може да намалиш дозите примерно
Според мен грешката ти е в изразходваните калории. Аз 179/82 кг с ежедневни тренировки, по тази формула на саита ми излизат 3300-3400 ккал. на ден ....
Качваш мазно :arrow: намали въглехидрата увеличи белтъка, както те посъветва “Палпатин

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1