програма

20.01.06
18:00

та аз си мисла за http://www.bb-team.org/training/000163.php програма ма искам вашето мнение.И да допялна че момичето е родила преди 1 година и ска да се стегни и да си изчисти малко от мазнините на краката и на дупето.И сящо колко време да върти на колело?

23.01.06
12:27

Да се изкажа компетентно :D от опит най-вече.
Та като има лапе на 1 година едва ли ще може да отдели толкова време за тренировка.
При НВД и тренировка с тежести два пъти седмично по 1 час и каране на колело (навън), когато мога, за три месеца свалих 8-9 кг и се стегнах.
Да уточня, че правех базови упражнения  на принципа 5х5

24.01.06
19:39

да те питам програма за 2 пяти седмично ще направишли.нели малко малко 2 пяти за отслабване?
спокойно има кой да гледа лапето :)

25.01.06
12:07

серии    повторения тежест
Вариант А
Дърпане скрипец 2 5 50-
Странична преса 2 5 11
Клек с щанга 2 5 55
Дърпане-бутане 2 5 37-
Клек с ръце горе 2 5 12+
Ренегадско гребане 2 5 18
Суйнг           2 5 18
Замах отгоре 2 5 30
Замах отдолу 2 5 20
Напади           2 5 50

Вариант Б
Дърпане скрипец 2 5 50-
Военна преса 2 5 23
Мъртва тяга 2 5 65
Дърпане-бутане 2 5 37-
Клек с ръце горе 2 5 12+
Ренегадско гребане 2 5 18
Суйнг           2 5 18
Замах отгоре 2 5 30
Замах отдолу 2 5 20
Напади           2 5 50

Това е моята тренировка, но е правена за мен. Аз не се чувствам достатъчно компетентна да правя програма. Също така да си определи тежестите - работни 85% от мах. Това са моите работни тежести. Мисля, че три пъти седмично ще е супер, като кардио да прави в отделен ден.

08.02.06
21:33

Моите поздравления!  :shock:
Тренирам от повече от година, но тези тежести са наистина непосилни за мен, но няма да крия, че са мечтани!!!
Дъщеря ми е на доста повече от година (трети клас), проблеми с липсата на време нямам, мисля си, че съм наистина сериозна, но ... къде ти съм по-долу от теб.
Едно ми се стори странно в програмата ти:
Със забележката, че не съм съвсем на ясно със “Дърпане-бутане”; “Ренегадско гребане” – предполагам само, че е за гръб
”Суйнг” – евентуално крака, дупе и “Замах отгоре-отдолу” – може би рамо...
Къде са ти гърдите? При положение, че на мен са ми любимата мускулна група и сериозно ги тренирам.
Далеч съм от мисълта да критикувам програмата ти, но се възхищавам от резултатите ти, а програмата ти противоречи с моята (а и с разбиранията ми – донякъде)
Къде ли греша?

Знам, че за да ми дадеш отговор на този въпрос трябва подробно да разкажа за тренировките си, но като за начало само... Моите поздравления! :)

13.02.06
13:37

http://ramsdentraining.com/images/Kettlebells/kb%202/sean%20renegade%20rows2.JPGРенегадско, аз го правя с дъмбели. Ако се прави както трябва се товари яко корем.
Дърпане - бутане (Cable push-pull) също изисква много добра координация
Swingосвен споменатото от теб, тренира хвата и въобще изисква цялостна координация.
замах отгоре - отдолу (wood chopper)
По принцип не тренирам за отделни мускулни групи. Ако правиш базови упражнения, както трябва + малко специфични= добри резултати.
Идеята на трен. ми е редуващо натоварване на горна - долна част.....дърпащо, бутащо, крака....като ти се измори хвата ще направиш напади или клек, а не някой дъмбел да ти падне на главата :wink:
Както казах, това е вариант на тренировката ми, заменят се упражненията като ти писне (много ясно). Някой път си правя трен. с по-малко упр. с една серия повече и пр.
А до тежестите - при всеки индивидуално (на мен треньора ми викаше Щанга)

Не пускай картинки в постовете си !! Линк към тях е достатъчен
DJGorgio-Astor

14.02.06
11:21

Здрасти:)
Благодаря за отговора. Картинките ми дадоха някаква представа за упражненията и ме надъхаха да ги опитам, но..мисля, че като цяло това няма да повлияе на моята тренировка. (Тъпо и упорито му се казва на това:))
Обратно на теб тренирам МГ
І-ви ден: гърди + бицепс
ІІ-ри ден: крака
ІІІ-ти ден: почивка
ІV-ти ден: рамо + трицепс
V-ти ден: гръб
VІ-ти ден: почивка
и отначало
Мисля си, че никога няма да ми писне да тренирам гърди, докато краката (разбирай клековете) много ги мразя. Трудни са ми. Последните месеци включих сумо-тягата в програмата ми за гръб + всички там скрепци и това ме кара да обичам много и тази тренировка. Защото резултатите ме стимулират да работя здраво. Започна с 30-ина кг, а сега 50 ми е 1RM.
На теб успехи, а на мен да ми влезе малко ъкъл в главата, за да попроменя нещичко :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1