НВД - 192/93

SkA7er

21.01.06
23:06

Значи тренирам от 2 години
сега от рано искам да почна да свалям,за да махна 5-6-7 кг  за лятото
Обмислям нещо подобно
Който има корекции нека  ги каже

5:45       събуждане - чаша кафе
6:00       кардио
07:00 Овесени ядки - 30 гр + аминокиселини + 20 гр протеин
09:00 2 яица + 150 гр извара
11:00     200гр риба тон +чаша зелен чай
13:00 Овесени ядки - 30 гр + греипфрут
15:00 100 гр пилешки гърди + 25 гр  глюкоза +зеленчуци
16:00 20 гр протеин
16:30 тренировка
18:10 30 гр протеин , аминокиселини, 25 гр глюкоза + 50 гр ориз/картофи
19:30 200 гр пил гърди + 2 яица(само белтъците)+150 гр извара
10:00 глутамин,аминокиселини,30 гр протеин + 1 белтък от яйце



овесени ядки - 60 гр
яица - 5 белтъка,2 жълтъка
пилешки гърди - 300 гр
Риба тон - 200 гр
извара - 300 гр
глюкоза - 50 гр
ориз/картофи - 50 гр
греипфрут - 1бр
протеин - 100гр
+кленбутерол
+аминокиселини,глутамин
+общо 2 филий хляб за деня-

На око като ги гледам идват над 120 гр въглехидрати. НВД ли ще правиш? Колко килограма си иначе?

Като храна е добре. Като разпределение също. Мисля че ще си постигнеш целта, даже и без клена.  :wink:

SkA7er

21.01.06
23:18

ми  93-4 кг съм
а колкото до това може да махна оризът/картофите след тренировка и да остане само 25-те грама глюкоза с протеин и  амино

[quote author=“SkA7er”]ми  93-4 кг съм
а колкото до това може да махна оризът/картофите след тренировка и да остане само 25-те грама глюкоза с протеин и  амино

Ти си го написал в топика, ама кой да гледа  :oops:
По-добре да махнеш глюкозата отколкото храната. Храната винаги е по-добра от праха :)

21.01.06
23:37

Недей маха ориза и картофите.И не знам за какво ти е този глутамин?
Иначе всичко е О.К.

22.01.06
00:19

Грейпфрута е най-добре да е сутрин с кафето, преди кардиото ... до колкото си спомянм екстрат от грейпфрут има в почти всички бърнъри, тоест спомага за топенето на мазнинките 25-30 мин. преди кардиото ще е екстра ... ;-)

22.01.06
00:32

[quote author=“SteeL”]Недей маха ориза и картофите.И не знам за какво ти е този глутамин?
Иначе всичко е О.К.

E как за какво му е? без глутамин не може, пък и ще сваля!
За останалите работи - махни глюкозата, според мен, доставя ти въглехидрати, които не са ти нужни чак толкова, на местата, които си ги сложил - в 15ч просто не трябва да е там, заедно с месото и зеленчуците! Ако питаш мен глюкозата можеш да махнеш и след тренировка, тъй като в протеина има въглехидрати и без това!

22.01.06
03:53

като хапнеш риба тон с извара ще си говорим пак :)

22.01.06
11:08

5:45 събуждане - чаша кафе
6:00 кардио

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: С това ще си преебеш стомаха.Кафето повишава отделянето на стомашен сок.И даже може да полушиш хипогликемия.

22.01.06
15:53

E как за какво му е? без глутамин не може, пък и ще сваля!

YODA запознат си за какво е глутамина нали??Глутамина не върши никаква работа без креатина.И това си е доказано.

22.01.06
17:52

Като за начало ти препоръчвам да махнеш всички въглехидрати с висок гликемичен индекс, особено глюкозата - тя няма никакво място. В този режим организмът ти ще използва главно мазнини за енергия. Ако я приемап след тренировка си проваляш всичко.
Приемай:
плодове може, но да са кисели - и съдържанието има да преобладава фруктозата и да имат възможно най-малко гликоза. Плодове само сутрин.
зеленчуци: поинтересувай се за гликемичния индекс на всички зеленчуци и приемай само такива с нисък ГИ.
можеш също и овесени ядки или каквито и да е други въглехдирати с високо съдържание на фибри.
Като цяло - внимавай с въглехидратите!!

50 cent

22.01.06
19:54

SteeL аз съм на мнението на YODA.Не значи,че след като не приемаш креатин няма да има файда от Глутамина..за да не загуби ММ трябва да взима Глутамин!
По-здрави

22.01.06
20:01

50 cent глутамина изобщо няма да му помогне да запази мускула.Защото глутамина разгражда креатина.Едното е направено да се комбинира с другото.Глутамина помага на креатина след като му свърши цикала с креатина и глурамина да не изсъхне,както знае само ако се пие креатин и после като се спре организма  изхвърля водата.Заради това е създаден глутамина.След цикала да се запази ММ.Но в неговия случай не виждам такова нещо.
Също още нещо прави некви супер кардио дейности като например:каране на велоаргометър по 40-50 или пък бягане 1 час,или плуване 2 часа.Тогаа ММ заминава много яко.

26.02.06
06:31

[quote author=“SteeL”]50 cent глутамина изобщо няма да му помогне да запази мускула.Защото глутамина разгражда креатина.Едното е направено да се комбинира с другото.Глутамина помага на креатина след като му свърши цикала с креатина и глурамина да не изсъхне,както знае само ако се пие креатин и после като се спре организма  изхвърля водата.Заради това е създаден глутамина.След цикала да се запази ММ.Но в неговия случай не виждам такова нещо.
Също още нещо прави некви супер кардио дейности като например:каране на велоаргометър по 40-50 или пък бягане 1 час,или плуване 2 часа.Тогаа ММ заминава много яко.

някой модератор да се намеси че с такива “експерти” само се объркват хората.

26.02.06
21:56

SteeL От къде черпиш информация....
Глутамина е амино която най- бързо се изчерпва при трен и др. неща
Креатина също е сбор от аминокиселини, но горната връзка дето си направил ми изглежда смехотворна

16.03.06
22:04

SteeL написа:
50 cent глутамина изобщо няма да му помогне да запази мускула.Защото глутамина разгражда креатина.Едното е направено да се комбинира с другото.Глутамина помага на креатина след като му свърши цикала с креатина и глурамина да не изсъхне,както знае само ако се пие креатин и после като се спре организма изхвърля водата.Заради това е създаден глутамина.След цикала да се запази ММ.Но в неговия случай не виждам такова нещо.
Също още нещо прави некви супер кардио дейности като например:каране на велоаргометър по 40-50 или пък бягане 1 час,или плуване 2 часа.Тогаа ММ заминава много яко.

лелееееее абе извинявай ама кой ти ги разправя тия работи

17.03.06
01:36

[quote author=“kross”]SteeL написа:
50 cent глутамина изобщо няма да му помогне да запази мускула.Защото глутамина разгражда креатина.Едното е направено да се комбинира с другото.Глутамина помага на креатина след като му свърши цикала с креатина и глурамина да не изсъхне,както знае само ако се пие креатин и после като се спре организма изхвърля водата.Заради това е създаден глутамина.След цикала да се запази ММ.Но в неговия случай не виждам такова нещо.
Също още нещо прави некви супер кардио дейности като например:каране на велоаргометър по 40-50 или пък бягане 1 час,или плуване 2 часа.Тогаа ММ заминава много яко.

лелееееее абе извинявай ама кой ти ги разправя тия работи

Глупости... ама много глупости на едно място...
...лелееееее абе извинявай ама кой ти ги разправя тия работи??

mitakka

20.03.06
20:13

Еййй ама единственото дето правите е да обърквате начинаещите.Мен ако питате най-добре всички дрисльовци под 18 години да не влизат във форума, щото тренират те от един месец и вече фармацефти се въдят и съветват невинните душици да почват с добавките, требвало и креатин и глутамин и още хиляда неща.Абе ей те тежат 50 кила насрани и са високи 2 метра.Пуберите първо да почнат да ядат и то без много много да гледат какво и да тренират поне 2-3 години докато станат нормални хора, след това да тренират още докато станат вече над нормата на обикновен човек и тогаз да почнат да зимат добавки и след още 4-5 години да дойдат във форума и да дават компетентни мнения и съвети които са изпробвали на себе си, а не да прочетат нещо некъде и после почват да се прават на големи и да го преразказват все едно са врели и кипели.Дошъл некъв си клечо да ми дава акъл, сложил си некъв аватар дето уж той бил, и айде на свободните съчинения. Да дойде в залата да дава акъл ама там никой нема да му обърне внимание, все едно да дойде Митьо Пищова да ми дава акъл как се отслабва.Сега да не вземе някой да се разсърди, не визирам никой конкретно, но ако някой познае себе си в горното описание да ми се сърди колкото ще.1 час бягане и мускулите заминавали глупости, аз три месеца бягах по 1 час всеки ама всеки ден и не ми е спаднала силата.Изобщо това със спада на мускулите е малко преувеличено, може да спаднат малко ама нема да останете кокал спокойно, тука говорим за минимални количества не се втилясвайте толкова.Е естествено ако спрете да ядете ще се стопите ама аз говоря за умерен режим.Мога да ви кажа че спадат некачествените мускули, не  знаех че има такива ама явно има, ако взимаш добавки и бързо качваш маса след това и бързо я спадаш, това е ефекта от напомпването.Баща ми дълги години е тренирал борба и да не ви разправям колко е железен.Качва той примерно 10 кила и си казва стига толкова и почва диета ама зверска без да се спазват принципите във форума и то бързо сваля, и гледай мускулите му почват да изпъкват ама пак си седат бе хич не спадат и пак си е толкова силен въпреки че е вече над 50 години.Това е от дългите тренировки и от това че е хвърлял  шепите хапчета дето са му давали като се е готвел за състезание :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1