Релеф на корема

25.01.06
12:06

В момента съм на НВД и правя всеки ден коремни преси 4х15.Това достатъчно ли е за орелефяване на корема или трябва нещо да променя?Давайте съвети!
Благодаря предварително!

25.01.06
13:21

Да трябва да промениш!!! Правят се преси най-много 2 пъти в седмицата!!! Що не правиш гърди и ръце секи ден а?!?!?

25.01.06
13:23

[quote author=“OuttaControl”]Да трябва да промениш!!! Правят се преси най-много 2 пъти в седмицата!!! Що не правиш гърди и ръце секи ден а?!?!?

А нещо за повторенията и сериите?Плюс това аз ги правя всеки ден с цел да изчиствам мазнините по корема.

25.01.06
13:27

[quote author=“MishoAZ”][quote author=“OuttaControl”]Да трябва да промениш!!! Правят се преси най-много 2 пъти в седмицата!!! Що не правиш гърди и ръце секи ден а?!?!?

А нещо за повторенията и сериите?Плюс това аз ги правя всеки ден с цел да изчиствам мазнините по корема.

Чистенето няма да стане с повече преси. Като си изчистиш мазнините ще ти се ‘покажат’ плочките. Значи преси под налко и вдигане крака от вис 3х30. Не претренирай корема, всеки ден няма смисъл

25.01.06
13:34

[quote author=“OuttaControl”]Чистенето няма да стане с повече преси. Като си изчистиш мазнините ще ти се ‘покажат’ плочките. Значи преси под налко и вдигане крака от вис 3х30. Не претренирай корема, всеки ден няма смисъл

Преси под наклон не мога да правя защото ги правя вкъщи.И повдигане на краката от вис не може ли да се замени с повдигане на краката от лег?И също така коремните преси в суперсерии ли да ги правя или нормално?

25.01.06
13:40

Като правиш суперсерии трябва да са поне от 2 упражнения. Аз правя 30 преси под наклон и след това вдигането на краката до отказ. После почивам 5мин. и още една суперсерия после не си чувствам корема почти 1 седмица. Ама ако ще ги правиш у вас прави вдигане на краката от лег. Изчаквай да ти премине мускулната треска преди пак да тренираш корема.

25.01.06
13:57

Значи ще правя така примерно 25 коремни преси след това без почивка повдигането на краката от лег до отказ и след почивка повтарям същото.А 3 пъти става ли или 2 е добре?А и това за мускулната треска - понякога продължава 4-5 дни.Това не е ли много дълга почивка?Да ги правя през 3 дни?

25.01.06
14:01

Ако можеш 3 пъти да го направиш нп. Няма да си въстановен просто няма смисъл.

25.01.06
14:07

когато мине мускулната треска - тогава!

прави пресите бавно без да пускаш трупа до долу и без да изправяш до горе(важи и за краката), бавните повторения донасят при мен мускулна треска по 4 дена, а понякога по повече

успех

25.01.06
14:39

Прави пресите както toblerone ти препоръчва - свърши ли мускулната треска-правиш и то не само 2-3 серии. Наблегни на вдигането на краката, защото долната част се чисти по-трудно. Можеш да ги правиш и от лег, но не пускай до долу и не догоре, така че винаги коремните мускули винаги да са под напрежение. Не е за подценяване факта, че правейки даден мускул повишаваш температурата около тази област малко повече, което стимулира и по-силното горене. Все пак основното си остава действащата диета, подпогана и с добавки.

25.01.06
15:11

Изчисти корема с аеробни упражнения, Велоергометъра е добро решение, ти плочките си ги имаш отдолу. Виж ако искаш да са по оформени и големи това е друг въпрос. Тогава яко преси с почивки разбира се. Но за чистене - колелото... :lol:

25.01.06
15:17

[quote author=“OuttaControl”]Като правиш суперсерии трябва да са поне от 2 упражнения. Аз правя 30 преси под наклон и след това вдигането на краката до отказ. После почивам 5мин. и още една суперсерия после не си чувствам корема почти 1 седмица. Ама ако ще ги правиш у вас прави вдигане на краката от лег. Изчаквай да ти премине мускулната треска преди пак да тренираш корема.

Само да ти кажа че с тия 5мин.почивка ще е трудно да направи нещо добро ,а и мускулната треска е задължителна.Човекът чисти,така че правилно си му казал за суперсериите,но поне 3-4 упр.едно след друго и максимум 1 мин почивка м/у тях,за да има ефект.Това не са гръб и гърди за да почиваш по толкова време.И 3-4 пъти седмично да ги прави е добре.Тоя мускул може да го претренираш ако правиш преси с 30 кила дъмбел

25.01.06
15:28

Не мисля, че в началото ще може с 3-4 упражнения да потренира малко и да увеличава натоварванията постепенно.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1