някой знае ли??????

27.01.06
20:14

:!:  дали Л-КАрнИТИНА няма да намали действието на противоза4ата4ните ми хап4ета ??? :?:

lqlqlqlq

27.01.06
20:35

[quote author=“kiarra”]:!:  дали Л-КАрнИТИНА няма да намали действието на противоза4ата4ните ми хап4ета ??? :?:

според мен няма да се намали дийствието, но по-добре се посъветвай с гинеколог

28.01.06
16:55

Не съм чувал за подобен проблем , щеше да е упоменато някъде, но все пак както написа lqlqlqlq Лекаря ще каже на 100 %

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1